Shinsou, Sero ve Kirishima evin dışırasını hallediyordu, Todoroki, Kaminari ve Tsuyu salon ve mutfakla ilgileniyordu, Mina, Jirou ve Uraraka üst katta ki odaları ilgileniyordu ve Bakugou ile Midoriya da başka odaları ilgileniyordu.
Ev büyük olduğu için bir çok oda vardı.
Bakugou ile Midoriya bir odayı temizlenmiş ve tamir edilecek ne varsa tamir etmişlerdi. Şimdi ise o odayı boyuyorlardı. "İzuku"
"Efendim?" Midoriya Bakugouya baktığında duvarı bir eli boyalı şekilde yanına gelip tişörtün önüne elini koyuğ çekti. Bakugounun eli izi çıkmıştı.
"Güzel oldu" Midoriya kaşlarını hafif çatarak elinde ki boya fırçasını alıp Bakugounun üzerine bir kere değdirdiğindd Bakugou da kaşlarını çattı "hey ben elimle yaptım"
"Banane" gülerek boya fırçasını kovaya daldırıp duvarı boyamaya başladı. Bakugou sinsice Midoriyanın arkasına yaklaşıp ensesine üflediğinde Midoriya hemen arkasına döndüğünde Bakugou ile burun buruna geldi.
Bakugou Midoriyayı yeni boyanmış duvarda sıkıştırdı ve boyalı eli Midoriyanın yanağına koydu. Bakugou ne zaman böyle yapsa Midoriyayı öpecek anlamına geliyordu, Midoriya da elini Bakugounun beline koydu. Bakugou dudaklarını Midoriyanın dudakları ile buluştu.
İkili dudaklarını hareket ettirmeye başladı. Midoriyanın elinde ki boya fırçası yere düştüğünde diğer eli ile Bakugounun ensesine koyup saçları ile oynamaya başladı. Bakugou geri çekilip derin nefes alarak birbirlerine baktı. "Bence biz aynı odada kalmalıyız" Midoriya hafif gülerek Bakugounun saçını oynanmaya devam etti.
"Bence pek iyi şeyler olmaz" dediğinde Bakugou da sırıtarak Midoriyanın boynunu kafasını gömüp kokusunu içine çektiğinde içeriye Mina girdiğinde ufak bir çığlık attığında Bakugou ile Midoriya korkuyla ayrıldılar "sevişiyorlar! Biz çalışıyoruz bunlar sevişiyor! JİROU BİZDE YAPALIM!"
Mina koşarak Jirounun yanına gittiğinde ikili gülüşerek boya işlemini bitirdiğinde diğer odaları da halletmişlerdi. "İzuku" Todoroki gülerek Midoriyaya seslendi, Midoriya anlamsızca baktı "sırtın- puhaha!" diyerek gülmeye başladı.
"Ne olmuş sırtıma?" dediğine Bakugou da baktığında o da gülmeye başladı. "Boya" diyerek Shinsou olaya el attı. Shinsou bile gülüyordu, Bakugouya baktığında o da gülüyordu "senin yüzünden" dediğinde Midoriyanın telefonu çalmıştı.
Kirishimanın oturduğu yerde telefonu çalarken Kirishima telefonu verecek iken annesinin yazısını gördü "şey İzuku. Annen arıyor" dediğinde hepsinin gülüşü yüzünde kalıp Midoriyaya baktı. Midoriya da telefonunu alıp yutkundu "ben hemen gelirim" diyerek üst katta herhangi bir odaya girerek telefonunu cevapladı.
"İzuku?" annesinin sesi kötü geliyordu, ağlamış mıydı? "Anne?"
"Ben özür dilerim İzuku. Cidden gideceğini bilmiyordum" Midoriya birşey demeden sadece bekliyordu "cidden beni bırakıp gittin mi? O çocuk çok mu önemli?" Midoriya kalbinde sızı hissetti. Arada kalmıştı.
"Özür dilerim anne ama Katsukiyi de bırakamam. Neden anlamak istemedin? Ben bu halde mutluyum"
"İzuku hayır değilsin! Ben senin annenim. İlla bir kızı seversin inanıyorum olmaz ise doktora gider ve-"
"Doktor mu? Ben hasta değilim anne. Kendi cinsinden ilgi duyuyorum diye hasta olacak değilim ben" annesi iç çekti ve bir kaç saniye bekledi. Midoriya kapıya baktığında gölgeler gördü. Dinliyorlardı.
"Nerede kalıyorsun? O çocukla mı?"
"Hayır ev tutuk, arkadaşlarım ve sevgilimle"
"Sevgilin? Yoksa o Katsuki denen çocukla mı?"
"Evet anne, Katsuki de var"
"Sen benim oğlum olamazsın. Kabul etmiyorum.."
"Üzgünüm anne" diyerek telefonu kapattı. Elini yumruk yapıp iç çekti, ağlayamazdı mutluydu. Arkadaşları ve sevgilisi vardı. "İyi dedin beklemedim senden. Bebek gibi ağlarsın sandım ama şaşırtın beni" Shinsou dalga geçerek Midoriyanın yanına gittiğinde Bakugou Shinsouyu kenara ittiğinde Midoriyanın yanağına öpücük kondurdu.
"Sevgilim lafı çok güzel durmadı mı dudağında?" gülerek söylediğinde Midoriya da gülümsedi. Artık annesi ne derse desin umrunda olmayacaktı, mutlu olacaktı.
"Lan biz okul eşyalarımızı ne yapacaz? Almadık" Uraraka telaşla söyledi "onu bırak kıyafetlerimiz bilgisayarlarımız?" Kaminari de söylediğinde herkes ailesinden gizli olarak evi almıştı.
"Benimkiler evden atmaya çalışıyordu zaten" Bakugou rahat bir şekilde söylediğinde herkes Bakugounun rahatına hayranlıkla izliyordu "benimki de sorun yok babalık eve nadiren geliyor" Todoroki de söylediğinde bu sefer herkes birbirine bakmaya başladı.
"Ben ailemi sildim o yüzden gereksiz macera" Shinsou da elleri cebinde iken konuştu "sanırım sizler boku yediniz" Todoroki gülerek söylediğinde Kirishima omuzlarını silkeledi "umrumda değil" diyerek Todorokinin yanına geçti.
Todoroki aniden kızardığında herkes gülümseyerek bakıyordu, bu evdeki kişiler kendi cinsinden hoşlanıyordu gerçi Sero hariç. Hala sap biriydi. "Sap olmayı sevmiyorum"
"Hala geç değil gidebilirsin" Mina gözlerini devirerek söylediğinde Sero kafasını iki yana salladı "babama bu evden gideceğimi bir daha asla dönmem dedim. Nasıl geri gideyim aptal mısın!?"
"O da senin salaklığın" Jirou umursamazca söylediğinde Mina Jirounum yanağını öptüğünde Jirou şoklar yanına döndü "salak salak hareketler yapma beynini uçururum" dedi Jirou.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamer "BakuDeku"
Fanfiction"HANGİ PİÇ BENİ ÖLDÜRDÜ!?" Midoriya "SENSİN LAN PİÇ!" Bakugou "Oyuncular " ✨#amongus, 6.sırada✨