Date: BakuDeku "11

2.9K 278 83
                                    

Midoriya okuldan çıkmış eve giderken biri omzuna kolunu atmıştı. Kolunun sahibine baktığında Bakugou ile karşılaştı "Katsuki?"

"İzuku?" Midoriyanın taklidini yaptığında Midoriyanın yüzünde koca bir gülümseme oluştu. Bakugou tekrar o kelebek hissini yaşadı.

"Sen burada mı okuyorsun?"

"Evet. Peki sen burada ne yapıyorsun?"

"Uzaylı mıyım ben uzayda yaşayacak halim yok ya. Burada yaşıyorum" Midoriya gözlerini kocaman açarak kırmızı gözlere baktı. Bakugou da aynı şekilde yeşil gözlere baktı. Önüne dönen Midoriya oldu, aynı zamanda elmacık kemikleri hafif pembeleşmişti.

"Ş-şey nerede oturuyorsun? Yakın mısın?" Bakugou sırıtarak onayladı "okula yakınım"

"Çok yardımcı oldun" gözlerini devirerek söylediğinde Bakugou da hafifçe gülümsemişti. Bakugou asla gülümseyen biri değildi ama Midoriya ileyken durmadan gülümsüyordu.

"Bu arada naziksin, ilk defa"

"Abartma" Midoriya yandan baktığında Bakugou haklı olduğunu onaylamıştı. "Evimi merak ediyor musun?"

"Yani-"

"O zaman evime gel"

"Evine atmayı çalışma. Yemem" Bakugou ile yürümeye devam ederken ikisi nereye gittiklerini hala bilmeden yürümeye devam ediyorlardı. Bakugounun kalp hızı her dakika da hızlanırken Midoriyanın kalbinde tuhaflık vardı.

"İzuku"  Bakugou kaldırımda durduğunda Midoriya da durup merakla baktı "evet?"

"Senin de kalbin hızlı atıyor mu?" Midoriya Bakugounun sorusu ile bir kaç saniye kırmızı gözlere baktı ardından eli kalbine gitti "anlam veremediğim tuhaflık var"

Bakugou Midoriyaya hafifçe yaklaştı, yakınlaşmışlardı "bu sence ne demek?" Midoriya dili tutulmuş gibi yüzüne bakıyordu. Bakugou ise birşey hissetmiyormuş gibi davransa da birazdan ölecekmiş gibi hissediyordu.

"Bu etkileşim demek İzuku"

"Et-etkileşim mi?"

"Hıhı, gay etkileşimi" çenesine öpücük kondurduğunda elini çekti "şu tarafta işim var görüşürüz oyunda" diyerek sağ tarafta ilerlemeye başladı. Midoriya ise eli hala kalbinde iken Bakugounun arkasında baktı.

"Etkileşim... Gay etkileşimi"

Gamer "BakuDeku"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin