"O çocuğun buraya ikinci gelişi. Kim o çocuk?" Midoriya annesinin karşısında oturuyordu gerginlikten elleriyle oynuyordu "sadece oyun arkadaşım anne" birazcık doğruydu fakat yalan da söylemişti.
"Diğer arkadaşların niye evine gelip teselli etmiyor seni? Ayrıca neden ağladın?" yutkundu. Ne diyecekti onun için ağladığını söyleyemezdi. "Kötü zaman geçird-"
"İzuku yüzüme bak" annesinin sert sesini duyunca yerde duran bakışlarını annesinin gözlerine çevirdi. Kaşları çatık bir şekilde bakıyordu "gerçeği söyle"
"Söyleyemem anne"
"Neden?"
"Çünkü beni bir daha sevmezsin" annesinin kaşları eski haline dönüp merakla oğluna baktı "söyle merak ediyorum" iç çekti, nasıl söyleyebilirdi ki? Gay olduğunu asla söyleyemezdi, arkadaşlarına rahatça söyleyebilirdi ancak annesine?
"A-anne ben kızlara ilgi duymuyorum" annesinin tek kaşı havaya kalktı "ne yani bunun için mi ağladın? Büyüdüğün zaman ilgin artar"
"Hayır öyle değil. B-benim ilgim kendi cinsimde" annesi bir kaç saniye durdu, algılamaya çalıştı. Aniden ayağa kalkıp sesini yükselti "ne dediğinin farkında mısın İzuku!?"
"Anne üzgünüm-"
"Değilsin! Sakın üzgün olduğunu söyleme bana! Yalancısın İzuku" Midoriyanın gözleri dolmaya başladı. Ayağa kalkıp annesinin kollarını tutu "anne hayır öyle deme"
"Ne dememi bekliyorsun? Afferin mi? Sen kendi cinsinden hoşlanan bir evlatsın- artık evladım da değilsin!" Midoriya duyduğu şeyler yüzünden ağlamaya başladı. Annesini sıkıca sarıldı, annesi de itirmeye çalıştı "anne hayır hayır! Öyle deme anne! Ben seni çok seviyorum, hala oğlunum senin!"
"Ben kendi cinsimden hoşlanmıyorum ama sen!?" itirdiğinde sinirle bana baktı elini kapıya gösterdi "ya bu halini veda edeceksin ya da bu evden gideceksin" gözlerinden hala yaşlar akıyordu.
"A-anne yapamam. Ben bunu bırakamam, kızlara ilgi duymuyorum"
"O zaman bu evden git" annesi net bir şekilde söyledi odasına gittiğinde Midoriya koltuğa oturup yüzünü kapatarak hıçkırarak ağlamaya başladı. Ne Bakugoudan vaz geçebilirdi ne de annesinden.
Ne yapacaktı? Evini bırakıp gidemezdi, sevdiği çocuğu da bırakıp gidemezdi.
"Tanrım bana yardım et. Ne yapıcam ben?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamer "BakuDeku"
Fanfiction"HANGİ PİÇ BENİ ÖLDÜRDÜ!?" Midoriya "SENSİN LAN PİÇ!" Bakugou "Oyuncular " ✨#amongus, 6.sırada✨