Ev üç gün sonra bitmişti. Herkes kendi odalarına yerleşmiş düzen vermişlerdi. Ve tabiki Todoroki sayesinde eşya alabilmişlerdi gerçi Todoroki kafaya takmıyordu arkadaşları için babasını batırabilirdi.
Bakugou ile Midoriya karşı odalardaydı. Bakugou aynı odada kalmak istemişti ama Midoriya gece kendisini uyutmayacağı için istememişti.
Midoriya da eşyalarını, bilgisayarını almak için eve Todoroki ile gitmişti. Annesi ile tekrar ufak bir tartışma yaşamışlardı. Annesi kabul etmedi yine, Todoroki olaya el attığında annesi Todorokiye de kızmıştı onun da aynı hastalık olduğunu söylemişti.
Ama değişen birşey yoktu, eşyalarını alıp evlerine gitmişti.
Midoriya eşyalarını odasına yerleştirdiği zaman annesi ile olan çerçevesini gördü. Burukça gülümsedi ve komidinin üzerine koydu. Koliden bir resim daha çıktı. Babası olan bir fotoğraf.
İç çekip babasına baktı. Dış görünüş tıpa tıp babasına benziyordu. Onu da annesi olan çerçevesinin kenarına sokup kolisinde ki eşyaları yerleştirmeye devam etti.Kapısı açılıp içeriye Kirishima girdiğinde Midoriya kapıya doğru dönüp baktı "yardım lazım mı?" Midoriya içtenlikle gülümsedi "hayır teşekkür ederim Kirishima. Peki sen hallettin mi?"
"Yani" diyerek ensesini kaşıyarak Midoriyanın yanına gelip yatağına oturdu. Gözü komidinde olan fotoğraflara baktı "babanla annen mi?" Midoriya da fotoğraflara bakıp mırıldanarak onayladı. Babasını hatırlamıyordu bile.
"Babana çok benziyorsun" Midoriya gülümseyip All Might figürlerini çıkartıp duvara montelediği raflara koydu "sikeyim ya All Might figürü mü o?"
"Evet, seviyor musun?"
"Şaka mısın sen bayılırım! Nereden aldın?" Kirishima Midoriyanın figürlerini inceleyerek çalmaya da çalışıyordu "Kirishima!"
"Bir tane ama lütfen! Zaten sende bir sürü var"
"Alınır merak etme-"
"Ama şimdi lütfen lütfen" Midoriya bıkkınlıkla nefes alarak onayladı ve bir tane All Might figürü aldı anında Midoriyaya sarıldı "sen en iyi arkadaşımsın!" diyerek sarılmaya devam etti.
İçeriye Bakugou girdiğinde onları sarılarak gördüğünde Bakugou anında kıskançlık mooduna girip hemen Kirishimayı Midoriyadan uzaklaştırıp kendisine çekti "sevgilime dokunma"
"Bakubro kaba olma o bizim arkadaşımız"
"Erkeklere güvenmiyorum" anında kendisi de erkek olduğu aklına geldi "ben hariç İzuku tek bana güvenebilir, değil mi?"
"Katsuki abartmıyor musun? Ayrıca All Might figürümü ona verdiğim için bu kadar sevindi" Bakugou da gözlerini kocaman açarak Midoriyaya baktı ardından rafta olan figürlere "bende istiyorum"
"Hayır! Kimseye vermem bundan sonra"
"Ben senin sevgilinim! O ise sikik bir piç!"
"Bakubro ama ben buradayım" Kirishima kendisini belli ettiğinde Bakugou zorla Kirishimayı odadan çıkarmıştı "Katsuki-"
"Bana birşey vermek zorundasın" Midoriya şaşkınlıkla bakıyordu, birşey vermek konusunu anlamamıştı. "Ne?" Bakugou sırıtarak Midoriyanın tam önüne gelip eli beline gidip yavaşça okşamaya başladı "ya bir figür ya bir öpücük-" kulağına yavaşça yaklaşıp "ya da başka birşey"
Midoriya titrediğinde Bakugou erkeksi ses tonu ile kıkırdayıp Midoriyanın kulağının altını öpmüş gözlerine bakıyordu. Gözleri hafifçe kapanmıştı "o zaman öpücük" diyerek Midoriyanın dudaklarına kapanmıştı. Midoriya da ellerini Bakugounun yanağına koyup öpüşmeye devam ettirdi.
Bakugou Midoriyayı yatağa doğru öpüşerek gidip yatırmıştı. İki saniye ayrılıp Midoriyayı tekrar öptüğünde ikili nefes nefese kalmışlardı, ayrılıp gözlerine baktılar "öpücük ne kadar beni tatmin etse de birşey daha vermek zorundasın, sevgilim" gülerek dediğinde Midoriya kıkırdadığında dirseklerinden destek alarak hafifçe doğruldu.
Odasına bakarken sadece figürleri ve posterleri olduğunu gördü. "Figürler ve posterler hari-"
"O zaman figür alıyorum" diyerek ayağa kalkıp rafa gidip oradan hemen figür aldığında Midoriya hızlıca yataktan kalkıp Bakugounun elindekini alacak iken havaya kaldırdı "Katsuki olmaz ama, o benim ilk figürüm!"
"O zaman en değerlim. Senden sonra" diyerek göz kırpıp odadan çıktı. Midoriya transa girmiş şekilde kapıya bakıyordu. Kendine geldiğinde oflayarak azalmış figürlerine baktı. Diğerleri de All Might hayranları ise figürlerini almaya gelirlerse kalmayacaktı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamer "BakuDeku"
Fanfiction"HANGİ PİÇ BENİ ÖLDÜRDÜ!?" Midoriya "SENSİN LAN PİÇ!" Bakugou "Oyuncular " ✨#amongus, 6.sırada✨