Bakugou erkenden uyanıp Midoriyayı izlemeye başladı. Kendisi yer yatağında yatmış Midoriya ise kendi yatağına vermişti. Bakugou yatağa çıkıp Midoriyayı izlemeye başladı. Saat dokuza geliyordu bile.
Dudakları Midoriyanın boynuna gittiğinde Midoriya hafif mırıltılar çıkarmıştı. "İzuku" diyerek dudağına kelebek öpücüğü kondurduğunda Midoriya gözlerini hafif kırpıştırarak açtı. "Günaydın"
"Günaydın Katsuki" diyerek Bakugounun yanağından öpmüştü "bu gün ev alıyoruz ve artık hep beraber yaşıyacaz" gülümseyerek konuştuğunda Midoriya bir yandan mutlu olsa da diğer yanı da üzgündü.
"Beraber olmak hoşuna gitmedi mi?"
"Hayır öyle değil. Elbette hoşuma gitti ama artık annem de olmayacak yanımda" dediğinde Bakugou Midoriyayı yataktan kaldırıp yüz yüze gelmelerine sağladı "orası öyle ama unutma artık biz de aileyiz. Böyle konuşmak bana ters ama o piçler ile cidden aileyiz"
"Kibar Katsukiyi sevdim ben" diyerek gülümsedi. Kapı aniden açılıp Bakugounun annesi bağırdığında Midoriya korkuyla yerinden sıçradı "uyansana lan geç kaldın!" annesi sonra Midoriyayı fark edince duruş şokla baktı Midoriyayı.
"Lan eve erkek mi attın? Beklendik hareketler" diyerek gülümsedi. Midoriyaya gülümsedi "günaydın, tatlı çocukmuş. Hadi kahvaltıya gel-"
"Siktirip gitsene karı!"
"Bak ben seni doğurdum sana bir kardeş yaparım ortada sik gibi kalırsın"
"Yap banane amına koyayım sanki benle yapıyorsun!" annesi Bakugou ile kavga ederken Midoriya gülümseyerek izliyordu. Midoriyanın telefonu çalınca arayan Todorokiydi. Alıp açtı.
"Sevişmekten uyuyamadın mı?"
"Saçmalama Todoroki. Yeni uyandık"
"Hmm emin msin?" Todoroki imalı şekilde söylediğinde Midoriya arkasında küfür etmişti "sus be küfürü bitmiyor senin de. Gelin Mina ile Jirou kaldı. Onlar da Sevişmekten geç kaldılar"
"Git sende seviş banane"
"Kirishima gelirse yapıcam. Ha bu arada Kaminarinin sevgilisi de kalabilirmiş sıkıntı olur mu?"
"Hayır orası benim değil hepimizin evi"
"Hanımı olma piç"
"Kapa şu telefonu"
Midoriya telefonu kapattığında Bakugounun çoktan giyindiğini görmüştü bile. Şaşkınlıkla bakarken Bakugou da Midoriyanın çantasından kıyafet arıyordu "Katsuki ne yapıyorsun?"
"Sana kıyafet buluyorum"
"Ben bulu-"
"Sevgilin olarak ben bulucam"
"Sevgili?" Bakugou durup Midoriyanın gözlerine baktı "değil miyiz?" Midoriya kızarmaya başladığında Bakugou kıkırdayarak bulduğu kıyafetler ile Midoriyaya verdi "salonda bekliyorum"
Bakugou giderken Midoriya elinden tutu "utanıyorum da acaba direk çıkabilir miyiz? Senin için de olu-"
"Bana kibar davranma. O zaman öpesim geliyor" diyerek saçını okşadı "olur kapıda bekliyorum seni" Midoriya kafasıyla onayladığında Bakugou odadan çıktığında Midoriya iç çekti.
Artık hep beraber kalacaklardı. Üstüne hemen giyinerek çantasını da alarak odadan çıktı. Kapıya geldiğinde Bakugou ile beraber çıkıp Cherry kafeye gelmişlerdi. Herkes geldiğinde kahvaltılık birşeyler yiyerek muhabbet ediyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamer "BakuDeku"
Fanfiction"HANGİ PİÇ BENİ ÖLDÜRDÜ!?" Midoriya "SENSİN LAN PİÇ!" Bakugou "Oyuncular " ✨#amongus, 6.sırada✨