Date: BakuDeku (None Other Than a Kiss?) "28

1.9K 160 137
                                    

SMUT VAR BU BÖLÜMDE!

Midoriya bilgisiyarında tek başına oyun oynarken biri boynunu öptüğünde yan tarafına baktığında Bakugou gördü. Zaten Bakugoudan başka kimse olamaz. "Katsuki oyundayım ama" Midoriya mızmızlanarak söylediğinde Bakugou takmadan öpmeyedevam ediyordu.

İlgisini çekmek için ısırdığında tiz bir çığlık attığında eli ile ağzına kapatıp kulaklığını da kulağından çıkartarak Bakugouya baktı "Kat-" demesine izin vermeden dudaklarına kapanıp öpmeye başladı. Midoriya olayın şokunda iken elleri havada kalmış bir şekilde duruyordu.

Kendine gelerek öpüşmeye devam etirdiğinde Bakugou Midoriyayı kucağına alarak yatağa geçti. İkili öpüşmeleri hızlanmaya başlamıştı bile. Bakugou dudaklarını ayırıp çenesinden boynuna gitmeye başladı.

"K-Katsuki.."

"İzuku öpücükten başka birşey verir misin bana?" Midoriya duyduğu şey ile bir kaç saniye beklerken Bakugou da gözlerini Midoriyaya çevirmişti. Cevap vermesini beklerken Midoriya ellerini Bakugounun yanaklarına koyarak kendine çekmiş dudaklarını öpmeye başlamıştı.

Bu evet anlamına geliyordu. İkili öpüşmeye devam ettirirken Bakugounun eli Midoriyanın kıyafetinin içine gidip vücudunu okşamaya başladı. Midoriyanın göğsüne gidip parmağı ile oynamaya başladığında Midoriya Bakugounun ağzının içine hafifçe inlemesini bıraktı.

Dudakları ayrılıp Midoriyaya boynuna geçti. Bakugou üst kıyafetini çıkarttığında Midoriya şaşkınlıkla bakıyordu, vücudu kaslıydı. "Sevdin mi manzaranı?"

"Çok" dediğinde Bakugou da Midoriyanın kıyafetini çıkartıp bedenini süzdü. Kendisinin kıyasla fazla kası yoktu "benim manzaram da çok güzel" diyerek Midoriyanın göğüsünü emmeye başladığında Midoriya elini çarşafına götürerek fazla sıkmamıştı.

Tahrik oluyordu evet. Bakugou Katsuki onu tamamen tahrik ediyordu.

Dili yavaşça kaslarına gidip narin öpücükler bırakıp eşofmanın bel kısmına gitti. Eli ile baksırıyla beraber çıkartmıştı. Eli yavaşça penisine gidip okşamaya başladığında Midoriya kısık bir şekilde inliyordu.

Bakugounun yüzünde inanılmaz bir sırıtma vardı. Hoşuna gidiyordu. Penise öpücük bırakıp toplarını dili ile yalayarak deliğini yalamaya başladı. Dili ile ıslattırken Midoriyaya iki parmağını vererek emmesini söyledi. Midoriya kabul ederek zevkle emmeye başlarken bile inliyordu.

Elini çekti, dilini de delikten ayrıp önce işaret parmağını yavaşça deliğe soktu. Yavaş yavaş gel git yaparak alışmasını sağlamıştı. "K-Katsuki.. Çok- yavaş- ağhm~" Bakugou orta parmağını da sokarak makas hareketini yapıyordu.

"Yavaş mı? Durmam için yalvaracaksın İzuku" Midoriya kendinden geçmiş bir şekilde inliyordu. Parmakları bile ona zevk verirken penisi kim bilir ne hale sokardı onu. Bakugou şortunu çıkartıp penisini eli ile okşayarak Midoriyayı daha da tahrik ettirmeye çalışıyordu.

"İzuku ister misin?" sırıtarak sorduğunda Midoriyanın gözleri kocaman oldu. Beklemiyordu, o kadar büyük bir penis beklemiyordu!

"Ağzına al" Bakugou yatağa dizlerinin üzerinde çıktığında Midoriya da dizlerinin üzerine yatarak Bakugoununkini ağzına aldığında gözleri anında kapanmıştı. Bakugou da elini kalçası a koyarak sıkıyor ve parmaklıyordu.

Bakugou her parmağını derine soktuğunda Midoriya da kesik bir inleme bırakıyordu. Bakugou Midoriyayı yatağa yatırıp bacaklarını iki yana açtığında Midoriya hem kokuyor hem gelecek olan zevki bekliyordu "acıyacak, fazla acırsa söyle" dediğinde Midoriya onayladı.

Bakugou penisini yavaşça içine soktuğunda Midoriya eli ile ağzına kapatıp büyük inlemesini gizledi. Bakugou da eli ile Midoriyanın elini yatağa bastırdı ve tamamen içine girdiği an büyük bir inleme çıktı ağzından "sakın inlemeni gizleme İzuku"

"Du-duyacaklar"

"Sanki onlar aynı şeyleri yapmıyorlar" Bakugou Midoriyanın içinde iken dudaklarını öpmeye devam ediyordu. İçinde hızlandıkça odada tuhaf sesler ve inleme sesleri yükseliyordu. Dudaklarından tuhaf ses gelerek ayrıldıklarında Bakugou Midoriyanın boynunu emmeye başladı.

İz kalacak şekilde emmişti.

Bakugou daha da hızlandıkça Midoriya daha da inliyordu. Sonlara geldiklerinde Bakugou yavaşlayarak içinden çıktı ve ikisi birden bire boşalmaya başladı.

İkili birbirlerine bakarak gülümsedi, Midoriya Bakugounun yanağına okşamaya başladı "güzel miydi?" diyerek sordu Bakugou "güzeldi. Seninle olan her saniye güzel" diyerek cevapladı.

"Seni seviyorum"

"Bende seni seviyorum Katsuki"

Gamer "BakuDeku"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin