Midoriya sadece sırtında kıyafetleri olan çantası ile sokaklarda geziyordu. Gece yarısı olmuştu ve annesi bir anlık sinirle söylediğine emindi ama gerçekten de istemiyor da olabilirdi.
Gözyaşları durmaksızın akıyordu, birine sarılıp ağlamaya o kişinin dr onu avutmasına ihtiyacı vardı.
O kişide Bakugou olmalıydı.
"İzuku!" Bakugounun sesini duyması ile durup karşı kaldırıma baktı ve acayip bir şekilde oyun arkadaşları da vardı. Bakugou koşarak Midoriyanın yanına giderek sarıldığında Midoriya da sarılıp ağlamaya başladı.
"İzuku.. Ne oldu?"
Mina:"Mal ne olduğunu bilmiyor musun?"
Midoriya ağlamaya devam ederken herkes Midoriyaya üzgün şekilde bakıyordu. Bakugounun kalbi bu sefer acıyordu, Midoriya her ağladıkça kalbi acıyordu.
"Hey İzuku sakin ol. Eminim annen sinirle söylemiştir"
Kirishima: "Katılıyorum. Yarın evine gidersin ve annenle konuşursun"
Midoriya ile Bakugou ayrıldığında Midoriya hemen gözyaşlarını silip arkadaşlarına tek tek baktı "sizi bu yüzden buraya kadar getirtiğim için üzgünüm. Todorokiye dememesine söylemiştim" Todorokiye sinirle baktığında elinde sobası ile şaşkınlıkla bakıyordu.
Todoroki: "Ne yani? Kötü mü ettim?"
"Evet.. Ayrıca annemi biliyorum asla pişman olacağı sözler söylemez" Uraraka Midoriyaya sarıldığında Midoriya da karşılık verdi.
Uraraka: "Üzülme İzuku biz hepimiz seni bakmaya hazırız!"
"Ben evcil hayvan değilim Uraraka" demesi ile herkes kahkaha atarken Midoriya da kıkırdamıştı. Urarakadan ayrılıp herkesin yüzüne baktı "herkesin ailesi bilirken tek benim ailem bilmiyor.."
Jirou: "Emin konuşma"
Diyerek kendisi ve Minaya gösterdi. Mina da kafasını Jirouya çevirdi.
Mina: "Ne var? Seni görünce insan lezbiyen olası geliyor"
"Hepiniz boktan konuşmalar yapmayın. Ne yapıcaz?" Bakugou konuştuğunda herkes susmaya karar verdiler.
Sero: "Ev kiralamak kolay olduğunu düşünmüyorum.. Ayrıca biz sadece lise öğrencisiyiz ve-"
"Hala boş konuşuyorsun. Ne yani bir yerde çalışıp para kazanamaz mıyız?" Bakugou düz şekilde söylediğinde Todoroki bu sefer olaya girdi.
Todoroki: "Ben zenginim"
Herkes ciddi olup olmadığını söylediğinde aniden heroes Todorokinin yanına gitti.
Kirishima: "Baştan söylesene Shoto! Hadi ev alalım!"
Kaminari: "Gece gece olmaz yarın sabah ev alırız!"
Todoroki: "Ne diyorsunuz boklular? Zengin olduğumu söyledim para sıçtığımı değil"
Uraraka: "Zengin koca severim ben"
Tsuyu: "Kapa çeneni-"
Uraraka: "Tamam zengin karı severim"
Tsuyu ve Uraraka cilve yaparken Mina da kıskanarak Jirouya yanaştığında Minayı itti.
Jirou: "Tanrı için ne yapıcaz?"
"Şu piç zengini babasından bir ev için para alıcak ve yarın herkesin okuluna yakın bir ev kiralayacaz" Bakugou herkesin anlayacağı şekilde söylediğinde Midoriya hala şoklar arkadaşlarına bakıyordu. Kimse Midoriyaya birşey demiyordu.
"Gerek yok ama-"
"Hayır İzuku var. Sen sokaktasın ve kimsenin evinde kalamayacağına göre biz de ev kiralarız" Bakugou net bir şekilde söylediğinde Midoriya iç çekti. Şimdilik kimde kalacaktı peki?
Todoroki: "O zaman yarına kadar Bakugou ile kal ve yarın herkes saat dokuzda Cherry kafesinde buluşuyor"
Mina: "Ama okul?"
Jirou: "Sen siktir git o zaman. Midoriyadan daha önemli ise"
Mina: "Tabi ki değil ama... Siktir et aileyi be bizim küçük çam ağacımızdan değerli değil"
Midoriyayı sıkıca sarıldığında Bakugou kaşlarını çatarak bakıyordu, kıskanmıştı da. Mina'yı itirip "o zaman gidelim" Midoriyanın elini tutuğunda hepsi sırıtarak baktığında Midoriya anlayamadan boş bir şekilde Bakugouya bakıyordu.
"Bari veda etseydik"
"Vedasını siksinler" Midoriya birşey demeden önüne döndü, annesi acaba kabuk eder miydi ki? "Şey Katsuki"
"Hm?" diyerek Midoriyaya baktı "ailen izin verir mi?"
"Beni başı boş bıraktıkları için sıkıntı yaratmazlar" diyerek Midoriyaya gülümsedi. Midoriya da gülümseyerek onay verdi. Evlerine geldikleri zaman anahtar ile kapıyı açarak evine girdiler. Herkes uyduğu için karanlıktı.
Bakugounun odasına gidip kapıyı da kapattılar "seni evime attım sonunda" Bakugou sırıtarak dediğinde Midoriya da gülümsemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamer "BakuDeku"
Fanfiction"HANGİ PİÇ BENİ ÖLDÜRDÜ!?" Midoriya "SENSİN LAN PİÇ!" Bakugou "Oyuncular " ✨#amongus, 6.sırada✨