Hurt: BakuDeku "16

2.4K 232 87
                                    

Midoriya Todoroki ile dışarıda gezerken dün olan konuşmaları gösterip Todorokiden tavsiye almaya çalışıyordu. Gerçi Todoroki pek sevgili ile birşey bilmiyordu.

Bakugouyu mesaj yazmasına rağmen dönüş yapmamıştı. Merak ediyordu.

"Midoriya sadece sakin ol. Bakugou ile yakınlaşmandan beri birşeyler hissediyorsun anlayamıyorum fakat-" ikili Todorokinin dediği şey ile kıkırdamaya başladı "yani işi vardır. Ama lise öğrencisinin tek işi ya oyun ya gezmektir"

"Umarım dediğin gibi kötü şey yoktur" bir kafenin önünden geçerken Midoriya kafenin önünde durup "Todoroki hadi birşeyler içelim"

"Sen ısmarlarsan olur"

"Beleşçi piç" diyerek kafenin girişinden geçtikleri zaman Midoriya Bakugouyu gördü ve yanında bir kız vardı. Bakugou gülmüyordu ama kız gülüyordu ayrıca kızın eli Bakugounun elinin üstündeydi.

"Asıl orospu çocuğu kim belli. Hani gaydi? Hani seni seviyordu?"

"Beni sevdiğini söylemedi-"

"Onun ağzına sıçıcam. LAN PİÇ YARISI!"

"Todoroki beklesene!" Bakugou Todorokinin sesini duyunca kızın elini itirdi ve başını sesin geldiği yere götürdü. Kız da şaşkınlıkla baktı. "Ne oluyor Katsuki? Tanıyor musun bu acayip kişiyi?"

"Sensin lan acayip çirkin budak. Hani sen gaydin orospu?"

"Sen gay misin? Iyy-"

"Ne var lan gay olmam zoruna mı gitti?" Bakugou sert bir şekilde konuştuğunda kız iç çekti. Midoriya ise hala izliyordu "Katsuki biz senle sevgiliyiz ama. Erkekler ilgini çektiğini bilsem asla olmazdım seninle" Midoriya şokla durdu.

Midoriyayı öpmüştü ve sevgilisi vardı. Dolan gözler ile kafeden çıktığında Todoroki de Bakugou da fark etmemişti "Midoriya seni o halde görünce ne hale girdi haberin var mı? Midoriya gelsene" kafasını Midoriyanın eski yerine götürdü ama yoktu.

"Midoriya? Sikeyim nereye gitti?"

"İzuku burada mıydı?" Todoroki kaşlarını çatarak Bakugouya baktı "evet ne oldu ne yapacaksın?"

"Sanane lan!"

"Midoriya seni cidden seviyor ve bunu kullanıyorsun" Todoroki acımadan kırmızı gözlere bakarak söyledi "İzuku beni mi seviyor? Ama o-"

"Sizin gay muhabbetiniz midemi kaldırdı. Katsuki üzgünüm ama-"

"Siktir git lan karıya bak" Bakugou sinirle koza sert çıkıştığında kız da gitmişti. Todoroki ile Bakugou Midoriyayı aramak için kafeden çıktılar. Todoroki hem Bakugouya laf söylüyor hemde Midoriyayı arıyordu.

"Numarası mı var sende?"

"En yakın arkadaşım kapa çeneni ve aramaya devam et"

"Numarasını ver" Todoroki durup ciddi olup olmadığını baktı "ver dedim" Todoroki iç çekerek numarayı Bakugouya verdi.

Bakugou da arıyordu ama açmıyordu. "Tanrım hepsi benim suçum ne diye buradan geçiyorsak"

"Kapa çeneni ve mesaj at. Veya gideceği yer var mı?" Todoroki durdu Bakugou da durup yüzüne baktı. Düşünmeye başladı "direk eve gitmiş de olabilir"

"Evine gidelim o zaman" Todoroki ile Bakugou Midoriyanın evine gitmeye başladılar. Evlerine kısa süre içinde gelmişlerdi ve kapıda Midoriyayı gördüler.

"Yeşil kafalı sik! Neredesin sen!?" Todoroki sinirli bir şekilde Midoriyanın yanına gitti, Midoriyanın gözü Bakugouya kaydı. Bakugou Midoriyanın dolu gözlerini görünce dişlerini sıkarak yanına gitti.

"Merak ettirdin bizi"

"Edecek birşey yok. İşim çıktı eve geldim"

"İzuku-"

"Bugün oyuna gelmiyecsm haberiniz olsun" diyerek eve girdi. Kapıyı da suratlarına kapattığında Bakugou da Todoroki birbirlerine baktı "senin yüzünden"

"Ben ne yaptım amına koyayım?"

"Sikik kız yüzünden"

"Ya siktir git piç"

Gamer "BakuDeku"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin