Jisung hızla annesinin yanına koştu, ve tabi ki diğerleride onun peşinden gitti. Yanına ulaştıklarında Jisung sordu "Anne yeni gelecek kişiler mi geldi?" Bayan Han oğlunu onayladı ve karşısında duran kişileri göstererek konuştu "Tam olarak buradalar oğlum. " Dört arkadaş teker teker yeni taşınan komşulara selam verdi.
" Bahsetmiştim ya sizlerle yaşıt çocuklar gelecek diye, az önce baban onları sokaklarına götürmeye gitti biraz koşarsanız yakalarsınız." Diyerek çocukların bir şey demesini beklemeden hepsini ite ite sokağa doğru yolladı Bayan Han gülümseyen bir yüz ile.
~
"Ya bizden nefret ederlerse?" Diye kaygılı bir sesle konuştu Felix. Chan ortamı daha fazla gerip arkadaşlarını strese sokmamak için hemen gülümseyen bir yüz ifadesiyle konuşmaya başladı, " Sence bizi sevmeme olasılıkları var mı Lix? Biz bu kasabanın en sevilen insanlarındanız, bizi sevmeyen insan yok. Kötü huylarımız yok, yardımseveriz, kasabadaki hayvanlar bile seviyor bizi! Hem onlar sevmese ne olacak biz bize yeteriz!" Felix duyduğu sözler ile gülümseyip arkadaşına sımsıkı sarıldı, e tabi diğerleri de bu güzel şeyden eksik kalmadı..
Fırının oradan karşıya geçip biraz yürüdükten sonra sağa döndüler ve işte, birazcık ileride hepsini görüyorlardı! Yavaş yavaş oldukları yere doğru yürürken hepsi yeni gelen çocuklar ile tanışmayı iple çekiyordu.
Sonunda herkesin toplandığı yere vardıklarında Chan varlıklarını fark ettirmek için hafif yüksek bir sesle "Selam!" Dedi. Onları fark eden hafif kısa ama kaslı çocuk yanlarına gitti ve konuşmayı başlattı. " Merhaba! Yeni taşındık, benim adım Changbin. Çok uzun gelirse Bin diyebilirsiniz!" dedi ve Chan'a elini uzattı, çok vakit kaybetmeden elini tutan Chan'da kendini tanıtmaya karar verdi " Tanıştığımıza memnun olduk Bin! Ben de Chan, arkamda duranlar da arkadaşlarım." Sıranın onlara geldiğini anlayan Felix konuşmaya dahil oldu " Ben de Felix, kasabamıza hoşgeldiniz!" diyerek içten bir şekilde gülümsedi ve Changbin'in elini sıktı. Jisung ve Seungmin ile de tanıştıktan sonra küçük bir sohbet başlattılar.
Sohbet güzel bir şekilde ilerlerken bağırış sesleri yükselmeye başladı yük aracının arkasından "YA! HYUNJİN! BIRAKSANA KUTUYU!" Dedi fazlasıyla gür ve tatlı bir sese sahip kişi. Hemen bu sesin ardından oldukça yüksek çıkan ses ile yaptıkları sohbeti bırakıp sesin geldiği yöne odaklandı hepsi.
"HAYIR HYUNG ASIL SEN BIRAK ÇOK SAKAT BİR ŞEKİLDE TUTUYORSUN İÇİNDEKİ HER ŞEY KIRILACAK!" Changbin derin bir nefes aldı ve konuştu "Her zaman böyleler... Genelde ciddi bir şey için böyle tartışmazlar o yüzden birden bağrıma sesleri duyarsanız çok takmayın, bilin ki Hyunjin ve Minho hyung yine saçma sapan şeyler için didişiyordur." Diyerek derin bir nefes daha aldı Changbin. diğerleri anladıklarını belirten bir ses çıkardı ve bu ciddi olmayan şeyi dinlemeye devam etti. Tam o sırada evin girişinden bir bağırma sesi daha geldi " SESİNİZE HAKİM OLUN GERİZEKALILAR İNSANLAR UYUYOR HALA!" Ve bum,, birden tüm sesler kesildi..Girişte bağıran ve uzaktan oldukça sevimli gözüken çocuk arkadaşının şaşkın birilerine bir şey anlattığını görünce diğerlerini de alıp orada onlara bön bön bakan çocukların yanlarına gitti.
-----------------------------------------------------------
YESSS SONUNDA GÖRDÜLER BİRBİRLERİNİ 💪🏽💪🏽💪🏽😻😻😻😻🥳🥳🥳🥳
Umarım seversiniz, eğer bir eksiğim,yanlışım varsa lütfen saygılı bir şekilde dile getirin💛 okuduğunuz için teşekkürler 😻💖
🦭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
our town - skz
FanfictionKüçük bir kasabada yaşayan Felix, Jisung, Seungmin ve Chan büyük bir şehirden kasabalarına taşınan çocukların hayatlarında büyük bir yer kaplayacağını hesaba katmadan arkadaş olmak isterler. Peki Hyunjin, Changbin, Jeongin ve Minho ile olan ilişkil...