🍀ғɪʀsᴛ ᴛᴏᴜᴄʜ🍀

1.4K 225 15
                                    

"When you touched my hand for the first time, I wanted nothing more than to hold it forever"

🌷🌷🌷🌷🌷🌷

Chapter 1 - First Touch

BREAKING NEWS

මෙන්න දැන් ලැබුන විශේෂ පුවතක්...ලොව ප්‍රකට ව්‍යාපාරයක් වන Wang ව්‍යාපාර සමුහයෙහි අයිතිකරුවන් වන Wang Yibo මහතා සහ Wang Haikuan මහතා අද දින Beijing Qinda විශ්ව විද්‍යාලයේ 16 වන වතාවටත් අති උත්කර්ෂවත් ලෙස පවත්වන Night with Qinda නර්ථන රාත්‍රියට සහභාගී වන බවට මේ වන විට අපගේ තොරතුරු දැනගැනීමේ මාර්ග වලින් අපට තොරතුරු විශ්වාසනීය තොරතුරු ලැබී ඇත...මේ අතර Wang ව්‍යාපාර සමූහය සමග වසර ගණනාවක් පුරාවට සමීප සබඳතාවයන් පවත්වන තවත් ලොව පුරා ප්‍රකට ව්‍යාපාරයක් වන Xiao ව්‍යාපාර සමූහය ද මෙයට සහභාගී වන බවට කරුණු අනාවරණය වී ඇත

"අම්මෝ අම්මෝ අන්න...අනේ එයා එනවා....අනේ අම්මෝ බලන්නකෝ එයාගේ ලස්සන කොහොමද දෙයියනේ මේ ලෝකේ ඉන්න මනුස්සයෙක් මෙච්චර ලස්සන වෙන්නේ. මෙයානම් මනුස්සෙක් වෙන්න බැහැ දේව දූතයෙක් වෙන්න ඕනි. මට නම් නිකන් කලන්තේ වගේ...."

Qinda උසස් විශ්ව විද්‍යාලයේ ළමුන් තැන තැන විසිරෙමින් මේ උත්සහා කරන්නේ තමන් ඉදිරියේ ඇති අතිශය දුර්ලභ මොහොතක කුඩා හෝ බැල්මක් සොරා ගන්නටයි. ඇත්තටම මෙය ලෙසියෙන් ඔවුන් ට දකින්නට ලැබෙන දර්ශනයක් නොවේ. මේ තරම් කඩවසම් Wang සහෝදරයන් දකින්නට ලැබෙනවා කියන්නේ ඉතාම දුර්ලභ මැණික් ප්‍රදර්ශනයක් බලන්නට වාසනාව ලැබෙනවා වගේ එකක්.

"අම්මෝ....ඔයා ම ටිකක් හිතන්නකෝ මෙයා..... එයා වගේ hot and handsome කොල්ලෙක්ව ඇස් දෙකෙන්ම බලාගන්න පුළුවන් වෙනවා කියන්නේ...අම්මෝ මට නම් පිස්සු වගේ අප්පා....මම කවදාවත් හිතුවේ නැහැ මගේ ජිවිතේ මේ වගේ දවසක් එයි කියලා."

"Wang Yibo විතරක් නෙවෙයි. ඇයි අනේ Xiao heir, Xiao Zhan නුත් එනවලු අද"

"අපොයි....එහෙනම් කිරි මුට්ටියට ගොම බිංඳුවක් වැටුනා වගේ වෙයි එයා එනවනම්. ඔයා දැකලා තියෙනවද එයාව. අනේ මන්දා ඒ Zhan ගේ මොකක්ද අප්පා තියන ලස්සන....අපේ cold prince එක්ක බලනකොට. අනික මූණත් බාගයක් වහගෙන...."

𝕯𝖊𝖘𝖙𝖎𝖓𝖊𝖉 𝖙𝖔 𝕭𝖊🍀ʟᴏᴠᴇ🍀 ✔️Where stories live. Discover now