Öncelikle hepinize merhaba İncilerin ve Güvercinlerin ailesi, artık size aile diyebilirim çünkü sizler yavaş yavaş İncilerimizin ve Güvercinlerimizin ailesi oluyorsunuz :)
Bu bölümde sizlerle kitap hakkında ufak tefek konuşmalar yapacağım, normalde bu yazılar çok önceden taslaklarımda duruyordu fakat bu yazıları revize edip sizlerin karşısına çıkmak istedim, uzun bir konu olabilir ama dikkatle okumanızı tavsiye ederim. 🔗
Öncelikle instagram adresime: @/shiraiicc yazarak ulaşabilirsiniz, twitter adresime de @/shiraiic yazarak ulaşabilirsiniz, twitter'da spoiler, bölüm alıntıları yapıyorum, belki ilginizi çekebilir. 👄
Şimdi gelelim esas konumuza; size bu bölümde kitap hakkında bilgiler vermek ve bu kitapta neler olacağı hakkında biraz konuşmak istiyorum.
Öncelikle kitabımız, her biri 20 bölüm olmak üzere üç kısımdan oluşacak ve bölümler en az bir saatlik olacak, normalde tek bir bölüme daha fazla yazı sığdırabilirdim fakat okurken yorulmamanız ve konuları unutmamanız için birer saate düşürebilirim yazıları.
Kitap bölümleri hakkında ise şunu söyleyebilirim, bölümleri senede bir atan o klasik yazarlardan olmayacağım, fakat bu sene üniversite sınavına gireceğim ve hâliyle aksamalar olacaktır, bunları da zaten size duyuracağım, bölüm yetiştiremediğim ânlarda küçük sürprizler, konuları unutmamanız için ara bölümler yazıp atabilirim, tamamen duruma bağlı.
Ben Karanlığın İncileri kurgusunu Ekim 2017'de tasarladım, bu kurguyu diğer hesabımda paylaşmıştım fakat o hesapta kendimi bir türlü rahat hissedemediğim için ve neredeyse tüm kurgularımın taslakları burada olduğu için bu hesaptan yürümeye karar verdim.
Kafamda kitabı tam olarak 60. Bölümde bitirmek var, 60 bölüm bile bu kitap için fazla aslında, normalde 40 bölüm yazarım diye düşünüyordum, bu düşüncemin de hâlâ arkasındayım fakat kitaba zamanında haddinden fazla karakter eklemişim ve bu karakterlerin hayatlarını teker teker kitapta göstermeden, sizlere yaşatmadan asla rahat uyuyamam, öncelikle bu kendime, yazdıklarıma ve sonrasında sizlere, okurlarıma saygısızlık olurdu.
Olur da günün birinde keşfedilirsem, lütfen beni sadece yazdıklarımla eleştirin, zamanı geldiğinde belki ismimi açıklarım, kime hitap ettiğinizi bilirsiniz fakat bunu şimdilik istemiyorum, ama henüz daha 17 yaşındayım, bunu bilmeniz şimdilik yeterlidir diye düşünüyorum.
Yaklaşık beş senemi Karanlığın İncileri'ne verdim, bu kurguyu 12 yaşımdayken yazmaya başladım ve aradan beş sene geçmiş, bu kurguya eğer birkaç sene daha vermeseydim, gereken ilgiyi göstermeseydim büyük ihtimalle Bilge ile Karan yataklarında rahat rahat uyuyamazdılar.
Bazılarınız karakterlerin modellerini, neye benzediğini çok merak ediyor fakat ben yazdığım hikâyelerde model göstermeye karşıyım, kitabı okuyan kişi o karakterleri kendisi hayal etmeli, betimlemelerim belki berbat ötesidir bunu bilmiyorum fakat elimden geldiğince sizler için karakterleri anlatmaya çalışıyorum, umarım bunlar da size yansıyordur.
Kitabın yazım dili hakkında bir şeyler söylemek istiyorum; bu kitap genel olarak olayları karakterlerin ağzından okuyacağınız, duygularını hissedebileceğiniz bir kitap fakat ben ilahi bakış açısıyla kitap yazmayı çok sevdiğim için anlık değişimlerle kitabı tanrısal bakış ile de okuyabilirsiniz, bu konuya asla şaşırmanızı istemiyorum.
Bu kitapta yaklaşık on tane ana karakter var, şu ana kadar word sayfama baktığımda 230 sayfa yayımlamışım sizler için, 230 sayfa demek, bir kitabın neredeyse yarısı, hatta çeyrek bölümü demektir ve ben bu 230 sayfada sizlere sadece karakterleri anlattım, ilk kitap genel olarak karakterleri tanıyacağınız, küçük küçük olayların yaşanacağı bir kitap olacak çünkü inanın bana, bu kurgu gerçekten çok karışık bir kurgu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN İNCİLERİ
RomanceAhu Aktuğ, üvey kardeşlerinin ve üvey babasının şiddetleriyle büyüyen bir kız çocuğudur, günün birinde Ahu, üvey babası Yakut Ulubey'in, kendi annesini öldürmesi sonucunda üvey babasını öldürür ve sokaklarda yaşamaya başlar, Ahu sokaklarda yaşamaya...