Epilog

984 65 40
                                    

-Percy! Jakiś dziwny list do ciebie przyszedł!- usłyszał głos swojej narzeczonej zza ściany.

Właśnie pakował swoje rzeczy. Przeprowadzali się. Dwa tygodnie temu oświadczył się Annabeth. Każdy pomyślałby, że to szaleństwo. Przecież mają tylko 20 lat! Jednak wiedzieli, że dobrze zrobili, ich życie jako półbogowie było ciągle w niebezpieczeństwie. I tak żyli już dłużej niż przeciętny połbóg. Percy w końcu westchnął i rozprostował plecy jecząc z bólu. Pospieszył do Annabeth szczerze zainteresowany i trochę z obawą czy bogowie znów nie zechcą zepsuć im wakacji.

Annabeth stała pochylona nad kopertą, a jej pojedyńcze blond loki zasłaniały widoczność. Odgarniała je co chwilę zirytowana. Percy nie mógł się napatrzeć.

-Zamierzasz tak stać i się ciągle na mnie gapić?- uniosła brew, a jej kącik ust uniósł się lekko w górę.

Percy mrugnął do niej po czym przystąpił do odpakowania listu. Pierwsze co zobaczył to żółtawa koperta z napisem. Nie byle jakim. Na środku pochyłymi literami napisano: Hogwart. Percy zaniepokojony przełknął ślinę. Zaczął czytać.

Szanowny Profesorze Jacksonie

Voldemort gromadzi swoje siły. Czuje, że zaraz rozpocznie się wojna. Śmierciożercy terroryzują uczniów, a Harry zniknął. Ostatnio doszły mnie plotki, że był widziany w Hogsmeade i myślę, że będzie chciał się z nami skontaktować. Piszę to z niejakim ryzykiem, ale wierzę, że Voldemort nie dostanie w ręce mugolskiego listu. Proszę, więc o pomoc. Voldemort rzeczywiście sprzymierzył się z Pana gatunkiem. Jeśli wyrażona zostanie zgoda, wyślemy natychmiastowo Hagrida.

Z poważaniem Minerva McGonagall

Percy zamrugał gwałtownie. Właśnie miał się przygotować do spokojnego życia z swoją dziewczyną, teraz już narzeczoną. Jednak nawet mu przez myśl nie przyszło, zostawić czarodziejów bez pomocy. Odwrócił się spokojnie do Annabeth i rzekł:

-Czas na małą wycieczkę. Zawiadom Chejrona i pozostałych.

....

Dziękuję, dziękuję, dziękuję! To koniec tej historii i jestem strasznie szczęśliwa, że udało mi się napisać. Dziękuję wszystkim Wam za miłe komentarze i mam nadzieję, że do zobaczenia może kiedyś!

💋💋

Percy Jackson w Hogwarcie :0Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz