Bilgisayarın sağ alt köşesine kaydı gözlerim. Saat çoktan on'u geçmişti. İzlediğim filmi durdurdum ve bilgisayarı yanıma koyup üstüm de ki yorganı kenara çekip ayağa kalktım. Telefonumu eşorfmanımın cebine koyup terliklerimi giydim ve odanın kapısına doğru ilerledim.
Odadan çıkıp koridorda ilerlerken mutfağa girdim. Jeno gideli üç gün olmuştu. Hâlâ daha beni aramamış ya da mesaj atmamıştı. Bu gün sabah iki dersim vardı. Okuldan sonra kızlarla kafeye gitmiş, ondan sonra da eve gelmiştim.
Biraz dinlendikten sonra evi temizlemiş ve yemek yapmıştım. Yemekten sonra bir kaç meyve alıp odama çekilmiş ve bilgisayardan bir film açıp onu izlemeye başlamıştım. Ama daha bitirmeden sıkıldığım için ayaklanmıştım.
Mutfağa girip ışığı yaktım ve buz dolabına doğru ilerledim. Dolaptan su şişesini çıkarttım ve raftan bir bardak alıp yarasını doldurdum. Masanın etrafında ki bir sandalyeyi çektim ve oturdum.
Bardakta ki suyu yavaş yavaş içerken diğer elimle perçemlerime baktım. Minjeong'un saç boyama fikrinden sonra sarı saçlarımdan sıkılmış, bir an önce kahveye boyama isteği ile doluydum. Bardağı masaya koyup telefonumu çıkarttım ve gruba girip saçlarımızı boyamak hakkında kısa bir mesaj attım.
Hyunjin'in sarı saç teli
Saçlarımızı ne zaman boyuyoruz?
Minjeong: öğlen ikiden önce müsaitim ben
Yeri: benim dersim var
Yeri: ama bu gelmeme neden olamaz
Yeri: sevmiyorum zaten dersi, ekmek için güzel bir bahane oldu bu bana
Hyunjin: burnu yakında iyi sürtecek
Kevın: zevkle izlicem
Yeji: dost musunuz düşman mı belli değil
Eric: dost
Hyunjin: ama
Kevın: hayırsızından
Harikasınız
Eric: değil mi? Alkış bize👏
Hyunjin:👏👏👏
Kevın: 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Yeri: boş yapmaz mısın Kevin?
Kevın: niye bı tek bana laf ediyorsun ya? Tek ben mi yaptım?
Yeri: canım sadece sana laf etmek istiyor, oldu mu?
Kevın: olmadı -,-
Minjeong: bu arada
Minjeong: Jeno'dan hâlâ haber yok mu?
Maalesef yok
Annesinin durumu kötü olsa gerek
Elimden de bir şey gelmiyorHyunjin: neden Jeno'ya inanasım gelmiyor?
Yeji:ne demek bu?
Eric: şu demek, Jeno'nun annesinin birden hastaneye kaldırılıp, Seul'den ayrılıp Ulsan'a gidişine inanmıyoruz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Racing -°- Lee Juyeon
ФанфикLee Juyeon araba yarışçısıydı. Kang Sunyeon ise sevgilisi ile araba yarışlarını izlemeye giderdi. Ama izlediği yarıştan sonra Lee Juyeon, Kang Sunyeon için sadece araba yarışçısı olarak kalamamıştı. ... *Kitabın şarkısı -> Shawn Mendes/Treat You Bet...