6

188 15 2
                                    

Kafamı gömdüğüm masadan kaldırırken iki elim ile yüzümü sıvazladım. Önüme gelen saç tutamlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdım. Bu sabah kahverengiye boyattığım saçlarımı bileğimde ki toka ile at kuyruğu yaparken oldukça uykuluydum.

Eve geldikten sonra hiç bir şey yapmadan yatağa yatmıştım. Bir süre yatakta oyalandıktan sonra uyumuş, ama arada uyanmıştım. Sabah, Minjeong'un araması ile uyanıp hazırlanmış ve kuaför'e gitmiştim. İşimiz bittiğinde okula gelmiştim ve 10 dakika önce bir saatlik blok dersten çıkmıştım.

Bir gece bana pahalıya patlamış gibi düşünmeden edemiyordum.

Jeno ile son ki konuşmamızdan sonra mesaj atmamıştı. Zira yazacak zamanımda olmamıştı ama kabul etmeyeceğimi söylemiş olmama rağmen teklifini düşünmeden edemiyordum.

İlk başta etmediğim kadar merak ediyordum artık Jeno'nun almamı istediği şeyi. Bunun için gecenin bir vakti bilmediğim kimsesiz bir yere gitmiş, balkona tırmanmış, ordan oraya atlamış, koşmuştuk. Ayrıca Juyeon eşyayı vermeme konusunda da çok ısrarcıydı. O eşyanın ne olduğunu ve onu önemli kılan şeyin ne olduğunu merak ediyordum.

Ama bu tekrar aksiyonlu bir gece yaşamama değer miydi, onu bilemiyordum. Dün gece benim için oldukça tehlikeli geçmişti ve şimdi de bir yarış arabasına binmek, tahmin edemeyeceğim kadar tehlikeli olduğunu hissettiriyordu.

Bu olanlardan henüz kimseye bahsetmemiştim. Hoş, anlatacak gücü kendimde bulamıyordum şuan. Her şeyi anlatıp da bu teklif için fikirlerini alamıyordum. Gerçi, hiç birinin kabul edeceğini düşünmüyordum.

Masanın üstünde ki telefonumun ekranını açıp saate baktım.

13:15

Rakamları okuduğum sırada ekrana düşen bildirim ile kaşlarım çatıldı. Kayıtlı olmayan bir numaradan gelen bir mesajdı. Telefonu elime alıp şifreyi girdim ve mesajı açıp okudum.

+8264********

Karar verebildin mi?

Kimsin?

Direk beni tanırsın diye düşünmüştüm, hayal kırıklığına uğradım saf kız:(

Kusura bakma Lee Juyeon
Telefonun başında bana mesaj atmanı beklemiyordum

Bakmam;)

Ee, karar verdin mi?

Ne kararı?

Sana sunduğum teklifi

Akşam dokuza kadar zamanım olduğunu söylememiş mıydın?
Saat daha bir

Demek geliyorsun, güzel

Ben öyle bir şey demedim
Lee Juyeon

Gece gelmeyeceğini söylemiştin ama şimdi karar vermek için zamanın olduğunu söylüyorsun

Yani geliyorsun

Öyle bir karara henüz varmadım
Hâlâ düşünüyorum

Akşam saat dokuz buçukta atacağım konuma gelirsin o zaman

Geldiğin zaman ara, alım seni:)

*Konum*

Göz devirip mesajdan çıktım ve ekranı kapatıp masanın üstüne koydum. Arkama yaslanırken burnumdan nefes verdim sinirle. Kendi istediği şekilde davranıp dediklerimi görmezden gelmesi sinirlerimi bozuyordu. Uyuz diye geçirdim içimden uyuz yarışçı bozuntusu.

Racing -°- Lee JuyeonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin