•
Senin için bekleyeceğim
Neden?
Çünkü insanlar aşık olduklarında böyle yaparlar
Bekliyorlar
•
Bazı insanlar çok sevdiğin biri ile değil, seni çok seven biri ile evlenmen gerektiğini söyler. Sevmenin güzel olduğunu ama en önemli olan şeyin sevilmek olduğunu.
Ama asıl en güzel olan şey çok sevdiğin kişinin de seni çok sevmesi. Birbirinizi karşılıklı çok sevmeniz, değer vermeniz. Ve bunu gerçekten hissettirmeniz.
Juyeon beni seviyordu ve bende onu seviyordum. Eğer biri, 'birbirinizi sevdiğinizi gerçekten belli edecek ne yaptınız?' diye sorsaydı buna kesinlikle cevap verebilirdik.
Mesela ben kendim için Juyeon'un hayatında kalmayı seçmemi söyleyebilirdim. Juyeon benim iyiliğim için uzakta tutmak isterken benim kalmayı seçmiş olmamalı. Mesela Juyeon'un benim için kaza yapmayı seçmesini söyleyebilirdik, her daim beni korumasını. Her kötü anım da benim yanım da oluşunu.
Kötü şeyler olmuştu, olmaya devam da edecekti. Ama sonun da yine biz yan yana olacaktık, şimdi ki gibi.
Kaç saat geçmişti bilmiyorum ama hâlâ aynı yerde aynı şekildeydik. Bir ara ikimiz de uyumuştuk ve aynı zaman da uyanmıştık ama büyük ihtimalle ilk ben uyumuştum.
Uyandığımızdan beri hiç konuşmamıştık ama buna da ihtiyaç duymamıştık. Arada saçlarım ile oynamıştı ama genel olarak eli belimdeydi. Benimde farklı bir şey yaptığım söylenemezdi.
"Ben yokken çok ağlamışsın, sürekli"
Hesap sorar gibi ses tonunun yanın da aynı zaman da bir alay da vardı. Dudağımı büzüp sol omzumu silktim.
"Senin uyanmanı beklerken gecelere akıp eğlenmemi mi bekledin?"
"Yani, tâbi ki de öyle bir şey beklemedim ama ağlamaktan perişan olduğunu söylediler. Doğru düzgün hiç bir şey yemediğini de"
Huysuzca homurdandım. "Hemen de ispitlemişler beni. Anlatmak için de not tutmuşlar mı bari?"
Juyeon gülerken göğsü ve karnı sarsıldığı için aynı zaman da benim kafam ve kolum da sarsılmıştı ama gülümsemiştim.
"Onlara seni soracağımı bildikleri için normalden daha çok dikkat etmişlerdir sana. Ama böyle bir şey olmasa bile dikkatlerini çekerdi bu durum"
Burnumdan nefes verdim. "Motordan düşüp takla atışını izledim Juyeon. Hastaneye gelmek istediğimde sen evde olmamı istediğin için hastanenin önünden bile geçemedim. Bir süre senin durumun hakkında en ufak bir bilgiye bile sahip değildim ve olduktan bu an'a kadar hep iyi olduğunu söylediler. Riskli durumda olmadığını ve her an uyunabileceğini.
Bu tâbi ki de benim için harika bir haberdi Juyeon, ama her gün tek duyduğum şeyler bunlardı. Göremiyordum seni ve sadece beklememi söylüyorlardı. Bir noktadan sonra bana yalan söylediklerini düşünmeye başlamıştım. Bu süreçte tâbi ki de sürekli ağlicaktım ve iştahım olmicaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Racing -°- Lee Juyeon
FanfictionLee Juyeon araba yarışçısıydı. Kang Sunyeon ise sevgilisi ile araba yarışlarını izlemeye giderdi. Ama izlediği yarıştan sonra Lee Juyeon, Kang Sunyeon için sadece araba yarışçısı olarak kalamamıştı. ... *Kitabın şarkısı -> Shawn Mendes/Treat You Bet...