Tabak çatal sesleri mutfakta yankılanıyordu. İçeride beş kişi vardı, bu beşi de yemek yemek için toplanmışlardı.
"Sen olmasan ne yapardım ben Lily?" dedi Sirius mutlulukla. Tenceredeki yemeği tabaklara paylaştıran kızıl kadını izliyordu. "İyi ki varsın ve iyi ki Çatalak'ın sevgilisi olmuşsun."
James hafifçe gülümsedi. Lily de kıkırdamıştı. "Bana yağ çekmek yerine tabakları masaya götür Sirius." dedi. "Regulus'a da tabak hazırladım, biriniz götürün."
"Ben götürürüm." dedi James, fırsat yakalamışken kaçırmamak için tabağı aldı eline ve mutfaktan çıktı.
Mis gibi kokan yemekle midesi guruldamıştı, aç olduğunu fark etti. Zihni o kadar çok Clarissa'ya ve kırgın gözlerine odaklıydı ki hiçbir şeyin farkında değildi.
Salona girip kapıyı ayağıyla kapadı. Regulus oturduğu tekli koltuktan başını kaldırıp ters ters ona bakmıştı. Clarissa ve Sirius onu bu eve kapatmışlardı, kaçmasını önleyecek her türlü büyüyü de bizzat yapmışlardı.
"Yemek vakti Küçük Black." dedi ve koltuğun yanındaki sehpaya tabağı koyup çatalı bıraktı. "Afiyet olsun."
Regulus yanıt vermeden ona bakmaya devam ederken James ellerini pantolonun ön ceplerine sokup Regulus'a tepeden bakmaya devam etti. "Ama yemekten önce, bir konuşalım." dedikten sonra ortadaki sehpanın Regulus'a yakın kenarına oturup gözlerine bakmıştı.
Etraflarına dışarıya ses çıkmasını engelleyecek bir büyü yaptı, Regulus'un gözlerine döndü. Sirius'un gözlerine daha çok benziyordu onun gözleri, Clarissa'nın gözlerinde grilikler vardı ancak mavilik daha yoğundu.
"Clarissa'nın zihninde ne gördün?" diye sordu dolandırmadan. Konuyu dolandırmaktan, niyetini gizlemekten hiçbir zaman hoşlanmazdı zaten. Direkt konuya girme taraftarıydı.
Alayla güldü Regulus. Gülmeye devam ederken "Potter, o kadar basitsin ki." dedi. "Saklayamıyorsun bile."
Dümdüz bir şekilde gülen çocuğa baktı James. Birkaç saniye daha güldükten sonra ciddileşmişti Regulus, James'in gözlerine baktı. "Ona aşık olduğunu daha az belli etmelisin."
James'in yüzünde yamuk bir sırıtış oluştu, dirseklerini dizlerine yaslayarak Regulus'a doğru eğildi. "Hiçbir zaman saklama ihtiyacı hissetmedim." dedi. "Sirius'tan önce senin fark etmen şaşırtıcı oldu gerçi."
"Daha iyi bir gözlemciyim denebilir."
Kaşlarını kaldırıp ona hak verdi James, Slytherin ve Ravenclawlar iyi gözlemciler olurdu sonuçta, bunu biliyordu.
"Ne gördün zihninde ve o çıldırdı?" diye sordu James tekrardan.
Ancak Regulus yanıt vermeden başka bir soru yöneltmişti ona. "Clarissa da sana aşık mıydı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSİN SEN?「Jᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ 」
Fanfic𓆩*𓆪 KİMSİN SEN?𓆩*𓆪 James Potter her daim etrafı tarafından içi dışı bir, sadık, neşeli, iyi bir dost, pervasız ve aydınlık tarafın savaşçısı gibi nitelikleriyle tanınmıştı. James'in aynaya her bakışında gördükleri ise... bambaşkaydı. ...