↳past.5 - kütüphane

1.4K 188 132
                                    

HAZİRAN 1977Hogwarts, Kütüphane

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

HAZİRAN 1977
Hogwarts, Kütüphane.
17,16.

Elindeki kalemden mürekkep damlıyordu masaya. Ağır ağır damlayan mürekkep ufak bir gölcük oluşturmuştu masada ancak kalemi tutan genç bunu hiç umursuyor gibi değildi.

Aksine, yanında ona eşlik eden kişi bunu önemsiyordu. Gözleri mürekkep gölüne takılmış, oraya bakıyordu.

Gece geç saatte kütüphanedeydiler. Masaların üzerinde iki mum dışında başka bir ışık yoktu, kütüphane loş ve boştu kısacası.

"Bunlar çok saçma şeyler." diye homurdandı James tüy kalemi mürekkebin içine daldırıp elinden bırakırken. "Kitaba gerek yok, asanı salla büyü olsun işte."

Clarissa ona ters bir bakış attı. "Bu bilgi için teşekkürler, Bay Sekiz Olağanüstü." dedi iğneleyici bir şekilde. James gözlerini devirmişti. "Bunu ben de biliyorum herhalde."

"Biliyorsan korkmana gerek yok, sınavları başaracaksındır." dedi James tatlı tatlı sırıtarak.

Clarissa oflayıp James'in önündeki kitabı kendi önüne çekti ve sayfaya baktı. "Hiç yardımcı olmuyorsun James." dedi. "Benim çalışmam lazım, düşük not getirirsem problem çıkar."

Black ailesini gururlandırması gerektiğini hissediyordu Clarissa. İyi notlar alarak diğer Slytherinleri geçmek ve ailesine bir sevinç yaşatmak istiyordu.

James de onun üzerindeki bu baskıyı alıyordu elbette ama ders çalışma konusunda çok iyi olmadığı için ona yardımcı olamıyordu.

Clarissa'nın sıkıntılı bir yüzle kitaba bakışını izleyen James iç çekti ve sevgilisinin kitabın üzerindeki elini tutup dikkatini çekti.

Mavi gözler ona döndüğünde içindeki gülümsemeyi fark etmişti James. "Problem olmayacak." dedi. "Güven bana. Yazılı sınavdan daha çok uygulama sınavı önemli, senin de uygulamaların harika olacak. Defalarca çalıştık."

Evet, çalışmışlardı. James onunla geceleri bahçeye çıkarak onu çalıştırmayı kabul etmişti ve birlikte uygulama yapmışlardı.

Onunla küçük düellolara tutuştuğunda Clarissa, James'in ne denli güçlü olduğunu fark etmişti. Yalnızca güçlü de değildi atikti ve kavrama hızı yüksekti.

Harika bir düellocuydu.

"Üstelik, düşük almayacağını biliyorum ama düşük not alsan bile problem olmayacak." dedi James ve Clarissa ona inanmazca baktı.

Annesinin problem çıkaracağını biliyordu. Üstelik Sirius'un SBD notlarından düşük olursa daha çok sıkıntı çıkarırdı.

Ailemizin yüz karasından daha yüksek yapamadın mı, gerçekten Sirius'tan daha büyük bir hayal kırıklığısın, deyişini zihninde şimdiden duyabiliyordu.

KİMSİN SEN?「Jᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin