• İkindi vakti, Liliya'nın dairesi
"Diana istemiyorum evlenmek falan işte"
"Ya Liliya, yakışıklı, nazik ayrıca bir prens daha ne istiyorsun? Ya seni yaşlı bir krala verselerdi"
"Yıllardır birbirimizle tartışmaktan başka bşr şey yapmadığımız oğlanla hayatımı paylaşmak istemiyorum"
"Alışırsın Liliya"
Dediğine surat asıp kapıdan tarafa kafamı çevirdim.
Kapıdan annem Rosalie girdiğinde Diana selam verip dairemden çıktı.
Annem yanıma oturup "Heyecanlı mısın?" Dediğinde "İstemediğim bir evlilik için ne kadar heyecanlı olunursa o kadar heyecanlıyım"
"Bak kızım, ben senin asla kötülüğümü istemem. Victor kibar, yakışıklı yiğit bir prens. Eminim sizde yavaş yavaş aranızdaki buzları eriteceksiniz. Yüzün gülsün az"
Dediğine hiç bir şey demeden sustum.
"Bu akşam, yüzük takacağız. Ufak bir eğlence düzenledim"
"Ha nişanlanıyorum yani ?"
"Emin ol çok mutlu olacaksınız güzelim"
~•~•~•~
Sarayda şaşalı bir nişan töreni hazırlanmıştı. Dışarıdan güzel keman sesleri geliyordu.
Odamdan çıkıp merdivenlere yürürken merdivenin başında beni bekleyen Victoru gördüm, aynı benim gibi bıkkın bakışlarla pervaza yaslanmış elleri cebinde etrafa bakıyordu.
Üzerinde beyaz bir gömlek, siyah şık bir ceket vardı, eteğimi düzeltip yanına vardığımda gözlerini bana çevirdi, önce gözlerime sonra kıyafetime baktı bir süre ve yanıma yaklaştı, adap gereği elimi öptü ve merdivenlerden indik. Aramızda ölüm sessizliği sürüyordu.
Bravo babacığım, mükemmel bir çift seçimi.
Herkesle selamlaştıktan sonra Victor'a döndüm.
"Bunun yaşandığına inanamıyorum"
"Bende Liliya, bende."
Babam kral Theodore konuştu. Davetlilerin hepsi pür dikkat ona kesilirken.
Diana elinde yüzüklerin olduğu kutuyu getirdiğinde gerilmekten bayılacaktım şuracığa.
"Kızım, değerlim Prenses Liliya ve kadim dostumun oğlu Prens Victor'un yüzüklerini takmak için bugün toplandık. Mutlulukları daim olsun."
Bizi yanına çağırdığında yanına gittik ve ikimize de yüzükleri taktı. Victor'un damarlı ve uzun parmakları olan eline baktığımda fazlasıyla yakışmıştı yüzük, parmağına.
Bana rahmetli babannem kraliçe Cecilia'nın pırlantası takılmıştı, fazlaca zarif ve şıktı fakat bunu takmak benim için hiçbir şey ifade etmiyor, evliliğim o kadar tekdüze hissettiriyor ki her şey anlamsız gözümde.
Herkes alkışlarken Victor yavaşça elini yanağıma koydu ve zaten yakın olan suratlarımızı yakınlaştırıp alnıma bir öpücük kondurdu. Gözlerimi kapatıp formaliteden bir tebessüm sunduktan sonra ayrılmasını bekledim.
Keşke bunların hepsi bir şaka olsa ve birazdan ipek geceliklerimle yatağımda uyansam dedim o an.
Herkese gülümserken her şey normalmiş gibi aksetmeye çalışıyordum fakat kafamın içinde krallığımı terk edip bilmediğim başka bir yere hatta başka bir dünyaya gideceğim gerçeğini dönderip duruyorum.
~•~•~•~
Davetliler Victor ve beni tebrik etmek için tek tek yanımıza gelirken Victor'un koluna girmiş herkese gülümsemekle meşguldüm.
"Prensesim, mutluluğunuz daim olsun. Prens Victor, dünyanın en iyi damat adayı olmalı"
Dediğine gülüp "Ah evet öyle, teşekkür ederim" dedim ve ikimize bakan kıza gülümsedim, hayran hayran Victor'a bakıyordu. Kız fazla durmadan gittiğinde Victor'a döndüm.
"Dünyanın en iyi damat adayıyla mı evleniyorum? hah, ilahi"
"Ta kendisiyle" dedikten sonra aniden yanağımı öptüğünde gözlerimi pörtletip kolundan çıktım. Sırf beni çıldırtmak için böyle sinsi sinsi davrandığı gözlerinden belli.
"Ne yapıyorsun herkesin içinde? Kaideleri bilmez gibi! Ayrıca bana dokunma demiştim"
"Sakin ol kimse görmedi"
"Çık şu umursamaz hallerden Victor, bunu bir daha yapma"
"Buna bu kadar heyecanlıysan ileride ne yapacaksın prenses?" Deyip elindeki kadehi kafasına dikti.
"Efendim? Sen çocuk yapmayı falan düşlüyorsun herhalde"
"Ee Ailelerimiz torun isteyecektir"
"Ve bizde bunu reddedeceğiz gerizekalı"
"Bi prensesin ağzına hiç yakışmıyor bu laflar"
Tam ağzımı açacakken sağ taraftan gelen ses ile sustum. Abim gelmişti.
"Neye atışıyorsunuz yine, nişanlandınız be bari bugün susun"
"Kardeşin yüzünden"
"Hayır ilk o başlattı"
"Çocuk gibi kavga etmeyin susun"
Abim "Sana bir hediyem var Liliya" deyip yanındaki uşağa işaret yaptı.
Uşak elindeki kadife kutuyu açtığında yavaşça gülümsedim. Çok değerli taşlardan yapılmış bir kolyeydi içindeki.
Abim saçımı öne alıp boynuma taktığında sarıldım hiç beklemeden. En çok onu özleyecektim evlenince.
Kafamı kaldırıp "Seni özleyeceğim" dediğimde "Bende güzelim" deyip alnıma bir öpücük kondurdu.
~•~•~•~
[ Nişanda giydikleri <33 ]
Aşağıdaki yıldıza dokunmayı unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liliya | Tarihi Kurgu
Historical Fiction"Beni sevmeye çalışın Prensesim, çünkü ben şu bir ayda bağımlısı oldum gözlerinin ve aşk bir iki kat ötesidir sevginin" Madeline krallığının güzide prensesi, Kralın, ve Kraliçenin tek kızı güzeller güzeli Liliya, Cordelia krallığının prensi Victor i...