8

1.1K 79 17
                                    

• Geceye doğru, Prenses Liliya'nın dairesi

Ağlamaktan hıçkırırken elimdeki mendili avucumun içinde sıktım. Bacaklarımı kendime çekmiş yatağımda camdan dışarı bakarak sadece ağlıyordum.

Victor ile babamın daveti üzerine ailecek yemek yedikten sonra annem beni kimsenin olmadığı bir yere sürükleyip sanki toy bir çocukmuşumcasına azarlayıp yetmemiş gibi bir de tokat atmıştı.

Masada da evliliğe sıcak bakmadığımı belirtmiştim ama biraz laubali konuştuğum için 'prenses kaidelerini' nin dışına çıkmıştım elbette her zaman olduğu gibi.

Annemin hareketi üzerine hızla odama çıkıp anında gözümdeki yaşları serbest bırakmam kaçınılmazdı.

Hıçkırırken kapımın açıldığını hissettim, kafamı kaldırmadan sadece gözyaşlarımın dizimi uslatmasını izlemeye devam ettim.

Yatağımın yanındaki hareketlilikle yanıma oturana baktığımda sarı bukleleriyle Victor'u görmek şaşırtmamıştı yine. Yan profilden fazlasıyla yakışıklı, benim yerimde olmak için çıldıran binlerce kız sayabilirdim fakat olduğum durumda olmamak için yalvarırcasına göz yaşı döken Liliya bu kadınların tam aksiydi.

Victor önüme gelen saçlarımı kulağımın arkasına itip "Noldu Liliya? Ne bu halin?" Dediğinde sustum sadece ve olanları yeniden kafamda canlandırdım sadece.

Ağlamam şiddetlendiğinde kendime çektiğim bacaklarımı indirdim. Victor beni kendine çekip göğsüne bastırdığında sustum ve bende ellerimi beline koydum ağlarken.

"Ssh tamam geçti" deyip kafamı eliyle kaldırdı. Çenemden tutan eli ile yüzüne bakmaya başladım, tek tek tüm yüzünü inceledim.

Bukleli sarı saçları beyaz tenine düşüyor, uzun kirpikleri renkli gözlerini süslüyordu. küçük bir burnu ve şekilli dudakları vardı. O kusursuz bir görüntüye sahip resmen.

Göz yaşlarım durulduğunda hala yüzüne bakıyordum. Fısıldayarak "Anlatmayacak mısın?" Dediğinde "Annemle kavga ettim, çocukmuş gibi bana tokat attı, gurur kırıcıydı" dedim.

Eliyle yanağımı sevdi ve boğuk sesiyle fısıldadı "Seni çok seviyorum Lili" deyip gülümsediğinde yüzüm kaskatı kesildi.

Beni. seviyor.

Lili..bana kimse böyle seslenmezdi. Çok tatlı bir hitap şekli olduğuna çokça eminim ama.

"Ne?" Dediğimde kafasını salladı "Tanıdıkça dahada güzelleştin"

Sadece sustum o an, yıllardır sadece birbirimize laf yetiştirmekle meşguldük, şimdiyse o beni seviyor.

Peki ben,

Victor'a karşı ne hissediyorum bilmiyorum. Ama evlenmek istemediğimi bildiğimden şüphem yok. O da çok iyi biliyordu evlenmek istememe sebebim sadece Victor değildi, kraliyetimi, ailemi, düzenimi her şeyimi terk ediyorum ve henüz on sekizime bastım.

"Beklemiyordum bunu" dedim sadece ve ayrıldım göğsünden.

"Evlilik ciddi ve zor bir iş, biliyorum. Ama en azından beni sevmeye çalışın Prensesim, çünkü ben şu bir ayda bağımlısı oldum gözlerinin ve aşk bir iki kat ötesidir sevginin"

"Ah, bana şiir gibi konuşma Victor," deyip güldüm sadece.

"Eminim ki sen bir şiirsin ve ben seni ezberlemek için tüm günlerimi harcayabilirim"

Yaklaşıp saçlarımın arasında ellerini dolaştırdı.

"Victor, daha bir ay öncesinde zevklerim arasında yer almıyorsun diyordun bana" deyip kıkırdadım.

"Sen en başından beri dünyanın en güzel kızıydın Lili, sadece çocukluğumuzdan beri yaptığımız yarış yüzünden bu sözler"

Dediğine sadece güldüm yine, o da fazlasıyla yakışıklı biriydi ve bu kaçınılmaz gerçeği ona hiç söylememiştim söylediği nedenden dolayı.

Eğilip kulağıma fısıldadı. "Şimdi gidiyorum prensesim, yarın erkenden burada olacağım. Güzel bir uyku çek ve sil göz yaşlarını, prensesler ağlamaz"

Kulağımdan  çok uzaklaşmadan yanağıma bir öpücük kondurdu.

Karnımdaki kelebekler düşüncelerimle uyuşmuyordu asla.

~•~•~•~

Aşağıdaki yıldıza dokunmayı unutmayın!

Liliya | Tarihi KurguHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin