10

1.1K 73 18
                                    

Düğün günü gelip çatmıştı.

Dadı korsemi sıkıp odadan çıktığında aynanın karşısına geçtim, mavi şaşalı bir elbise giyiyordum.

Dadı korsemi sıkıp odadan çıktığında aynanın karşısına geçtim, mavi şaşalı bir elbise giyiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynadan gelinliğime bakarken dolu gözlerimi sildim. Artık bambaşka bir sarayda bambaşka bir hayatım olacaktı, ve en önemlisi de bana aşık olduğunu söyleyen ama benim ona karşı ne hissettiğimi bilmediğim bi prensle hayatımı paylaşacak olmamdı.

Cordelia Sarayı'na taşınmak üzere tüm eşyalarım toplanmış, odam boş kalmıştı. Bu gece düğünü yapıp Cordelia'ya yola koyulacağız. Derin bir nefes aldığımda dışarıdaki eğlence sesleri, keman sesleri ve insanların kahkahaları çoktan başlamıştı.

Dadı yeniden odaya girdiğinde "Prenses'im, vakit geldi." deyip kapıları açtırdı sonuna kadar.

Tacımı düzeltip eteklerimden tuttum ve kapıdan çıktım. Beyaz pelerini ve sapsarı dalgalı saçları ile Victor beni karşıladı. Dadı ve diğer askerler indiğinde Victor elime bir öpücük kondurdu ve belimden tutup kendine çekti.

Kalp atışlarım bir anda hızlanmıştı, açık kalan boynuma sokulup kulağıma fısıldadı.

"Çok güzelsin, cennetten mi kopup geldin prensesim? yoksa ben divane mi oldum?"

Kıkırdadığında ben de ona güldüm. "Sende çok yakışıklısın, aşağıdaki kızlar gözünü senden alamıyor"

Kahkaha atıp omuzlarını dikleştirdiğinde güldüm bu haline.

Müzik başlayıp, merdivenlerden inmeye başladığımızda bir alkış koptu aşağıdan. Tüm sevdiklerimiz, belkide sevmediğimizde bir çok insan, hatta krallığın hepsi şehrin her yerinde kutlama yapıyordu.

Yanlarına indiğimizde herkesle selamlaştık ve iyi dileklerini dinledik. Artık gerçekten çok sıkılmıştım, hepsinden aynı şeyleri dinlemekten. Abim ve kuzenim Emma'nın yanımıza geldiğini gördüğümde gülümsedim.

Emma bana sarılıp "Mutluluğunuz daim olsun Liliya, çok güzelsin bu gece" dediğinde gülümsedim. "Teşekkür ederim, sende göz kamaştırıyorsun" Abimle Victor derin bir sohbete girdiğinde Emma iyice yaklaşıp

"Cordelia prensinin bu kadar yakışıklı olduğunu bilmezdim, kardeşi yok mu?"

Dediğinde kahkaha attım bu dediğine ve "Üzgünüm, tek çovukları Victor Emmacığım. Ama üzülme, Medeline'de de çok yakışıklı oğlanlar vardır eminim" dedim.

Victor ve abime döndüğümde kahkahalar atıyorlardı. Emma aralarına girip "Bu evlilikte prens Dorian'a yaradı. Dostuyla akraba oluyor" dediğinde kafa salladım.

"Hayır bu konuda en çıkarlı olan Victor şüphesiz, kardeşim kadar güzel, krallığın en kültürlü kızı ile evleniyor"

Abimin dediğine gülümseyip "Abartıyorsun abiciğim" dedim ve Victor'a baktım. Kafasını eğmiş gülüşünü saklıyordu.

Dans müziği çaldığında kraliyetin genç kızları, oğlanları ya da evlenmek için kendine talip arayan kızlar hepsi piste doluşmuştu. Diana'ya baktığımda o da bir kontun elinden tutup yerini almıştı. Abim Dorian ise Emmayı dansa kaldırmıştı.

Victor önümde eğilip "Bu dansı bana lütfeder misiniz sevgili eşim?" dediğinde dediğine göz devirdim ve güldüm.

*medyayı kaydırıp koyduğum müziği açabilirsiniz bu kısımda.

Elini tuttum ve pistin ortasına yürüdük birlikte. Herkes hazır bir şekilde beklerken müzik girmişti ve Victor'un elleri belime dolanmış ve ellerimiz çoktan birleşmişti. Önce kısa bir piyano dinledik ve yavaşça ileri geri figürlerle dans etmeye başladık.

Pistteki herkes senkronize bir şekilde hareket ederken orkestra müziğe girmeye hazırlanıyordu.

Victor'a bakıp "Cordelia nasıl bir yer? Malum saraydan çıkmayan bir prenses için merak konusu" dediğimde kıkırdayıp konuştu. "Emin ol Medeline Sarayından daha çok zevkine uyacağına emin olduğum bir sarayımız var, buradan daha büyük bir bahçesi var. Ve iki katlı bir kütüphane" dediğine o kadar mutlu olmuştum ki, kitap okumayı çok severdim, bu benim için bi nimet.

Müzik hararetlenmeye başladığında bizde hızlanmıştık, mavi gözleriyle gözlerime bakarken sadece gülümsüyordu. Beni etrafımda dönderip yeniden kendine çektiğinde kulağıma yaklaştı
"Nasıl hissediyorsun?  Gülüp "Çok gergin hissediyorum" dediğimde "Sssh, sadece müziğe odaklan. Bak, bugün herkes bizim mutluluğumuza dans ediyor" deyip göz kırptı.

Salonu izlediğimde salondaki en iyi dans eden çift bizdik haliyle, Victor şimdiye kadar dans ettiğim erkekler arasında en iyi dans edendi. Resmen bana uçuyormuşum hissiyatı veriyordu. Sağa sola ve bazen öne arkaya küçük adımlarla gidip geliyorduk.

Victor beni etrafımda iki kere dönderdiğinde hem saçlarım hem de eteğim savruluyordu. Alnını alnıma yaslayıp nefeslerimiz karışmış bir şekilde bir bütün halinde dans ediyorduk artık.

Bu yakınlığımız kalbimin atışını hızlandırırken Victor fısıldadı "Seni cezbettiğimi kabul et, kalbin koşuya çıkmış gibi atıyor Prenses"

Gülümseyip kafa salladım "Beni cezbediyorsunuz Prensim" bunu duymayı beklemiyor gibi yarım ağız  güldüğünde sustum.

Sonlara yaklaştığımızda Victor elini belime koydu ve o klasik bitişi yaptı, beni belimden aşağı eğip kendide üzerime eğilmişti. Dudaklarımız arasında milimler vardı. Dudağıma yaklaştığında bunu istemediğimi biliyordum.

Kafamı sallayıp bunu reddettiğimi belirttiğimde saç diplerime bir öpücük kondurup kaldırmıştı beni.

~•~•~•~

Aşağıdaki yıldıza dokunup destek vermeyi unutmayın!

Liliya | Tarihi KurguHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin