Yavaşça merdivenlerden indim. Ran ve Rindou üniformalarını giymişti. Benim indiğimi görünce Ran ıslık çalmaya başladı.
Ayana: Abartma amk.
Ran: Ama ayana-chan çok tatlı olmuşsun.
Ayana: Tatlı? Offffff neyse senle uğraşamam. Ne zaman çıkıyor.
Rindou: Şimdi.
Ayana: Yemek?
Rindou: İzana aradı Mitsuya ve Smiley'i indirin dedi.
Ayana: (gülümseyerek) Nedense iştahım kaçtı.
Ran: Onlar senin arkadaşın değil mi? Nasıl bu kadar cani olabilirsin?
Ayana: Rol yaptım. Amacım vakit öldürmekti. Onlar sayesinde bir süre barınacak yerim oldu. Dövüşmeyi öğrendim. Tanınan biri oldum. Onlar sadece piyon.
Rindou: Ha!? Ne için piyon?
Ayana: İzana'nın planı için. O en büyük suç örgütünü kurmak istiyor. Şimdiye kadar ne isterse yaptım.
Rindou: Bizde o yolun yolcusuyuz endişe etme. Hadi gidelim çok geç kaldık.
Hepimiz motorlarımıza bindik ve birlikte Mitsuya'ların olduğu parka gittik. İkisini hastanelik edecek kadar dövdük. Saate baktığımda saat 7.30 du.
Ayana: Çocuklar bu kadar yeter. Gitme vakti.
Motorlarımıza bindik ve savaş alanına sürmeye başladık. Yolda gördüğüm bir marketin önünde durdum. Bir süre içeri baktım.
Rindou: Yine ne oldu?
Ayana: Hiç bişi, lolipop yer misiniz?
Ran: Lolipop?
Ayana: Aman boşver!
Motordan indim ve iki tane lolipop alıp motoruma geri bindim. Lolipopları üniformanın iç cebine koydum ve motoru sürmeye başladım. Ran ve Rindou arkamdan geliyordu. Dövüş alanına geldiğimizde Tenjiku üyelerinin çoğu gelmişti. Konteynerlerin yanına park ettik. Bizi gören Kakucho yanımıza geldi.
Kakucho: Başardınız mı?
Ran: Bizden kaçar mı hiç.
Kakucho bizi bir süre süzdükten sonra üzerimdeki üniformayı fark etti.
Kakucho: Bu ne?
Ayana: Ney ne?
Kakucho: Üzerindeki.
Kakucho sorgular gözlerle bana bakıyordu.
Ayana: İzana izin verdi.
Kakucho: Üyeler ya seni görürse.
Ayana: Amacımız o. Beni gördüklerinde kendilerine güvenleri artacak.
Kakucho: Lider öyle istemişse öyle olsun.
Onun peşinden gittik. Konteynerlerin üst sıralarına geçip birine oturduk. Saat 21.30 olduğunda İzana ağır toplarımızı aşağıda topladı.
İzana: Nana buraya gelir misin?
Ran ve Rindou'nun arasında oturuyordum. Ayağa kalktım ve konteynerlerin üzerinden atlaya atlaya aşağı indim.
Ayana: Efendim İzana-san.
İzana'nın arkasındaki adamlar üniformamı görerek bir iki adım geri çekildi.
İzana: Bu adamları hatırlıyor musun?
Ayana: Eskiden Warhos'un üyeleriydi bunlar.
İzana: Bu adamlar RedRage sizi çağırıyor dediğimde bana inanmamıştı.
Ayana: İnanmadılar mı?
İzana: Evet kanıt istediler.
Ayana: Kanıt mı? (Gülümsedim) Size en alâ kanıtı göstereceğim.
Adamlara doğru yürüdüm.
Ayana: Kanıt mı istemiştiniz?
?: S-Sen RedRage değilsin! Yalan söylüyorsun
Yumruğumu adamın suratının tam ortasına yapıştırdım.
Ayana: He? Bişi mi dedin?
Diğer adam bana yumruğu ile koşmaya başladı.
Ayana: Tch. Çok sıkıcısınız.
5 dakika sonra hepsi yerde yatıyordu.
Ayana: Çok sıkıcıydı. Bir daha olmasın. Şimdi kalkın, yan yana dizilin ve dizlerinizin üzerine oturun.
Adamlar dizildiğinde hepsi bana korku dolu gözlerle bakıyordu.
Ayana: Merak etmeyin cezanızı ben vermeyeceğim. İzana-san verecek.
İzana yerdeki adamların hepsini tek tek dövmeye başladı. Ben izlemeden sıkıldığımda arkama baktım Ran ve Rindou farklı konteynere oturmuştu. Aslında tüm üyeler farklı konteynerlere oturmuştu ve bizi izliyorlardı. Hepsine tek tek gülümseyen gözlerle baktım. Daha sonra gözüm yukarda ayakta olan Kisaki'ye kaydı.
💭: Mikey'e ihanet ettiğin gibi bize de ihanet edicen bunu biliyorum.
Ben Kisaki'ye bakarken, Kakucho İzana'ya seslendi.
Kakucho: Saat 10 oldu gelmeyecekler sanırım.
Kolumdaki saate baktım.
💭: Sanırım cidden gelmeyecekler.
Kisaki: Gelecekler.
İzana: Ha!?
Kisaki: şşşşşşt!
Ayana: Ne saçmalıyo-
Duyduğum motor sesi ile kafamı karşı tarafa çevirdim.
Ayana: (şaşırdım) cidden gelmişler. (Gülümsedim) Umarım bizi eğlendirirsiniz.
Bizimkiler aşağı indi ve hep birlikte çetenin önüne geçtik.
İzana: Sen geride duracaktın hani?
Ayana: Off ya. Farketmezsin sanmıştım.
İzana: Arkaya geç otur.
Ayana: Öncü olayım lütfen. Zaten doğru düzgün dövüşemeyeceğim.
İzana: Yenip geri gel.
Memnun bir gülümseme ile Tomandakilere göz gezdirdim. O sırada İzana konuşmaya başladı.
İzana: Tenjiku'dan 400 kişi varken Toman'dan 50 kişi var. Bariz dezavantajlısınız. Bari eğlendirin bizi. İlk önce RedRage göster kendini.
Toman'dan fısıltılar çıkmaya başladığında öne çıktım.
Ayana: (gülümseyerek) Rastgele biri çıksın işte. Her türlü kaybedeceksiniz. Bu gün öncü benim. Eski Warhos lideri ve Tenjiku ilahi muhafızı Nagatsuma Ayana namı değer
REDRAGE.Herkes şok olmuş bir şekilde bana bakıyordu ama Takemichi gayet kararlıydı. Chifuyu ve Takemichi kendi aralarında konuşurken Peh öne çıktı.
Peh: Toman 3. Bölük lider vekili Peh.
Ayana: Ben kim olduğunu biliyorum. Sen de birazdan kaybedeceğini bil.
Chifuyu: Teke tek dövüş önemli. Kazanan taraf moral patlaması yaşayacak.
İzana: Niye önemli olduğunu çaktın demek ki. Nana-chan Tenjiku'nun en güçlü üyesi.
💭: Yine mi aptal lakap?
Peh: Yarım saattir car cur konuşuyorsunuzda. Bir sik anlamadım-
Peh yumruğunu bi anda savurdu. Yüzüme gelen yumruk ile kafamı yere doğru çevirdim.
Ayana: (gülümsedim) Bu tehlikeliydi.
Ran: Ayana-chan iyi misin?
Yüzümü tekrardan Peh'e çevirdim.
Ayana: Ve beklenmedikti.
İzana: Yavaş oyna.
Ayana: Merak etme bende o iş.
735 kelime
_____________________________________________