-Sürpriz Darbe-

394 37 26
                                    

Kakucho: Nanami arkamda dur. Kimsin sen?

?: South Terano

💭: Onu daha önce duymamıştım.

Kakucho'nun arkasından çıktım ve South'un yanına gittim.

Ayana: Ne için buradasın?

South: RedRage'yi arıyorum.

Ayana: Neden arkadaşımı arıyorsun?

South: Heh arkadaşın mı? Nerede olduğunu biliyorsun değil mi?

Ayana: Lider olmak ister misin?

South: Ha?

Ran: Onu lider yapmayacaksın değil mi?

Ayana: RedRage ile dövüşmek istiyor. Güçlü olmalı değil mi? Tam istediğim gibi.

Kakucho: Bunu yapamazsın!

Ayana: Neden? (Gülümsedim) Çete benim değil mi?

Rindou: Ama-

Ayana: Dikkat dağıtıyorsunuz. Üyeler hoşunuza gitmezse çeteden çıkın. Uğraştırmayın beni.

South: Çeteye lider olmak ilgimi çekmiyor. RedRage nerde?

Ayana: Onunla dövüşmeyi çok mu istiyorsun? O zaman önce benimle dövüş beni yenersen onunla dövüşmene izin vericem.

South: Burası dövüş alanı değil ufaklık. RedRage'yi çağır bana.

South'a doğru hamle yaptım. Direk saldıracakken hızımı kullanıp arkasına geçtim ve dengesini bozdum. Diz üzerine çökünce ensesine bir tekme attım. South hızla yere yapıştı.

Ayana: Ups. Hızı arttırıyorum derken gücümü de arttırdım.

Ran: Tam bir baş belasısın.

Kakucho: Gel buraya yeter. Gidiyoruz.

Ayana: Tamam.

Tam bir adım attım ki south ayağa kalktı.

South: Sağlam tekme ama sıra bende.

South yumruğunu bana değmeden ters takla ile koluna tutumdum ve ayağımla yüzüne sert bir tekme attım. Ve yeniden yere bastım.

Ayana: Sürpriz ataklar o cüsse ile zor oluyordur.

South vakit kaybetmeden saldırı yapmaya başladığında aynı hızla karşılık veriyordum.

South: Bu çok eğlenceli.

Sonunda beklemediği bir tekme ile karnına tekme attım.

South: Tekmelerin beni anca gıdıklıyor ama sende potansiyel var. Hiç böyle bir rakip görmemiştim.

Ayana: Tabiki görmezsin çünkü RedRage ile hiç dövüşmedin.

South: Bekle sen!

Ayana: Evet benim. Çetemin lideri olacağına göre bunu bilmelisin.

South: RedRage'in çetesinin lideri mi? Beni böyle mi kandırmaya çalışıyorsun?

Ayana: Kandırmaya çalışan yok. Ben gerçekten RedRage'yim.

South: Eğer o olsaydın beni çoktan yenmiştin.

Ayana: Yendim bile.

South: Nası-

South bi anda dizlerinin üzerine çöktü sonrada bayıldı. Arkamı dönüp bizimkilere döndüğümde onlarda çok şaşırmış bir şekilde yerdeki South'a bakıyordu.

Ayana: Merak etmeyin yine liderin bir şeyi yok. Sadece omur iliğine biraz baskı yaptım. O yüzden bayıldı.

Ran: Ne yaptın ne yaptın?

Ayana: Yok bişi ya.

Rindou: Abi mal mısın? İlk vuruşu hatırlıyor musun? Yerden direk enseye bir tekme. Hafif gücü kaçırdım dedi ya. Orda omur iliğe baskı yaptı. Sonra da zaten bayılacağımı bildiği için tam dövüşmedi.

Ran: Bu muhteşem-

Kakucho: Ama bu senin tarzın değil. Zorlanmıyor musun?

Ayana: Sadece biraz. Ama kimse fark etmez merak etme.

Shion başından beri hiç konuşmamıştı. Yanıma geldi ve elini omuzuma koydu.

Shion: Ben bu yeni tarza karşıyım. Kimsenin fark etmemesi kendine zarar vermediğin anlamına gelmiyor.

Ayana: Endişelerini anlıyorum ama merak etme bir süre normal bir vatandaş olacağım. Hatta okula falan gideceğim.

Ran: Sen? Okul? Bunu senden duyacağımı hiç düşünmemiştim.

Ayana: Neyse siz burada kalın ben bir kaç telefon görüşmesi yapıcam. Ölüm haberi ve sahte cesede ihtiyacımız var. Üstelik sahte kimlik ve sahte geçmiş de lazım. Onları halledicem.

Rindou: Yine Kai ile konuşacaksın değil mi?

Ayana: Hay amk siz daha orada mısınız? Çocuk Warhos'un istihbaratıyla ilgilenen elemanı. O kadar. Başka kimi arıyacam.

Depodan çıktım ve Aldığım yeni telefon ve hat ile Kai'yi aradım.

Telefon görüşmesi

Ayana: Merhaba Ben Tanaka Nanami. Kai ile mi konuşuyorum.

Kai: Ayana ne diyorsun?

Ayana: He şey sesim aynı demi benim.

Kai: İsim ve görünüşünü mü değiştirdin?

Ayana: He. Yaptık bişiler. Neyse bana bir sahte ölüm haberi ve sahte ceset bulabilecek birileri lazım. Vardır senin tanıdığın.

Kai: Nagatsuma Ayana Öldü ha?

Ayana: Evet öldü. He bide sahte kimlik lazım. Bir tane okula da kaydımı aldır.

Kai: SEN OKULA MI GİDECEKSİN!?

Ayana: Neden herkes bu kadar şaşırıyor?

Kai: Çünkü senin gibi çete üyeleri okula gitmez. Bu yüzden senin okula gidecek olman herkesi çok şaşırtıyor.

Ayana: Anladım... Sanırım.

Kai: Neyse ben herşeyi halledicem. 1 haftaya
haber veririm sana.

Ayana: Okey haber bekliyorum.

Telefonu kapatıp cebime koydum. Deponun kapısından girdiğimde South ayağa kalkmıştı.

Ayana: Günaydın yeni lider.

South: Yeni lider deyip durma bana. Adım South.

Ayana: Neyse onu bunu bırak. Yeni lider seni yendiğime göre artık çetenin liderisin. Çeteye istediğin ismi, logoyu üniformayı ver. (Bizimkileri gösterdim) Onlar çetenin büyümesi için her şeyi yapacaklar.

South: Benimle yeni tanıştın. Nasıl tüm çeteyi bana emanet edebilirsin?

Ayana: Bu soruyu soran ikinci kişisin. Neyse cevabı bana kalsın sen git çetenin adını falan bul.

South: Onlar hazır.

Ayana: Nasıl?

South: Ben buraya RedRage'yi yenip, çeteme ikinci lider yapmaya gelmiştim.

Karnımı tutarak gülmeye başladım.

Ayana: Ve RedRage seni yenip seni çetenin lideri yaptı. Neyse anlat bakalım.

South: Rokuhara Tandai çetenin adı bu.

💭: Rokuhara Tandai...

731 kelime
_____________________________________________



Tokyo Revengers × Yn (2. sezon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin