Ran: Bu ne?
Ayana: Benim yedek evim. Böyle bir durum için saklamıştım Anahtarlıkta adres yazıyor. Ben İzana'nın cenazesi ile ilgilenicem.
Üzerimdeki çeketi çıkarıp ona verdim.
Ayana: Yanına Rindou'yu da al. Hadi gidin. Ben bir iş kadınıyım. Polis benden şüphe etmez.
Diğerleri de yanımıza gelmişti.
Mochi: Seni bırakıp gidelim mi yani?
Ayana: Beni bırakıp gitmiyorsunuz. Bende eve gideceğim. 1-2 saate evdeyim hatta. Gidin İzana ile ben ilgileneceğim.
Ran: Sana güveniyorum ama eğer yarın sabaha kadar gelmezsen gider rastgele birini öldürür içeri girerim. Haberin olsun.
Siren sesleri yakınlarda duyulmaya başlamıştı. Ran'ın arkasını döndürdüm ve sırtından ittirmeye başladım.
Ayana: Hadi gidin aynasızlar geliyor.
İstemeye istemeye onlar gittiğinde. Telefonumla polisi aradım ve durumu ihbar ettim. Bir kaç saniye sonra gelen polise doğru koştum.
Ayana: Burda silahla vurulmuş. O benim arkadaşımdı. Onu vuranı bilmiyorum. Lütfen yardım edin.
Polis: Merak etmeyin biz halledeceğiz. İhbarda bulunan siz miydiniz.
Ayana: Ben daha yeni aradım polisi. Başkası olmalı. Ben buraya geldiğimde kimse yoktu ama.
Polis: Katili bulamaya çalışacağız ama buralarda hiç kamera yok. Yani pek ümidiniz olmasın.
Ayana: Teşekkür ederim. Peki cenazeyi ne zaman alabilirim.
Polis: Otopsi-
Ayana: HAYIR!
Sesimin bi anda yükselmesine polis gibi bende şaşırmıştım.
Ayana: Yani olmaz. Otopsi istemiyorum. Onun tek yakını benim ve bunu istemiyorum.
Polis: Yarın sabah gelip karakola bunun için dilekçe yazarsanız. Yarın cenazeyi teslim alabilirsiniz.
Ayana: Peki teşekkür ederim. Görüşürüz o zaman gidiyorum ben.
Arkamı döndüm ve hızlı adımlarla motoruma ilerledim. Motoruma bindim ve evime doğru sürdüm. Eve girmeden önce yandaki markete girdim. Yiyecek ve içecek şeyler aldım. Bir tanede bira aldım. (Tamam kasiyeri azıcık tehdit etmiş olabilirim.Yaşım küçük olduğu için)
Hepsinin parasını verdim. Marketten çıktığımda karşıda oturan bir grup erkek gördüm. Onlarla hiç ilgilenmeden motoruma yöneldim. Tam bindiğim sırada omzumda hissettiğim el ile dokunan kişiye döndüm.
?: Selam. Güzel motor.
Ayana: Teşekkür ederim.
Motoru çalıştıracakken adam motora bindi.
Ayana: Ne sikim yapıyorsun?
?: Sakin ol hadi ufak bir gezintiye çıkalım.
Adam ellerini uzatıp direksiyonu tuttu.
💭: Onu döversem İzana-san kız-. Bana kızacak kimse yok.
Adamın iki bileğini tuttum ve biraz sıktım.
?: Bileğimi bıraksana orospu!
Tüm gücümü kullanarak adamı bileklerini sıkıca kavradım ve motorun önüne, yere fırlattım.
?: Sen! ne hakla? Tutun şunu bi dövelim de aklı başına gelsin.
Arkamdan diğerleri gelirken motordan indim.
Ayana: Sıkıcııı...
3 kişi üzerime geliyordu. İlk gelene çelme taktım ve ensesine vurarak yere düşürdüm. Sonra onu ayağından tuttum ve diğerinin üzerine attım. Sona kalan biraz geri durmuştu. Üzerine doğru koştum, atladım ve iki ayağımla suratına bastım. Yerdeki adama bakarken motordan attığım adamı unutmuştum.
Ayana: Bir daha olmasın-
Boğazımda hissettiğim ip ile ellerim boğazıma gitti.
?: Geber!
Bırak dövüşmeyi nefes bile alamıyordum. Son kalan gücümle adamın ayağına bastım. Boğazımdaki ip gevşeyince elimle ipi tuttum ve çektim. Arkamı döndüm. Adamın özel bölgesine vurdum ve diz çökmesini sağladım.
Ayana: Merhamet dilemeye başlasan iyi olur.
Adamın yakasını tuttum, havaya kaldırdım ve yumruklamaya başladım. Kendimi tutamadım ve her yumruğunu daha hızlı vurmaya başladım. Bir süre sonra adam hareket etmeyi kesince onu bıraktım. Motoruma bindim ve eve gittim. Kapıyı açan Rindou'ydu.
Rindou: Abi Ayana geldi!
İçeri seslendi.
Ayana: Çekil.
Rindou: Ha!? Ayana ne oldu?
Ran evin içinden seslendi.
Ran: Ne!? Ona bir şey mi olmuş?
Ayana: Bir şeyim yok.
Shion: Nasıl yok? Her yerin kan-
Elimle ağzını kapattım ama geç kalmıştım. Ran koşarak kapıya geldi.
Ayana: Benim değil. Çekilin içeri giriyim.
Rindou: Ayana kimin kanı o?
Ayana: Ne bilim?
Ran: Birini mi dövdün?
Ayana: He doğru ya aşağıdaki markette adamın birini dövdüm biraz. Çekilin artık amk.
Ran: Ayana önüne çıkan herkese vuramazsın.
Ayana: Sanane.
Ran: Ayana sinirleniyorum.
Ayana: Ne yapacaksın? İzana yok. Beni yenebilecek biri de yok. Ölmek istemiyorsanız alışacaksınız.
Ran ağzını açacak oldu ama Rindou elini onun omzuna koydu ve kafasını iki yana salladı. Ben oturma odasına giderken Rindou konuşmaya başladı.
Rindou: Şuan tasmasız bir şeytan gibi. Üzerine gitme. Alışacak merak etme.
Ben önden giderken onlar arkadan geliyordu. Kendimi koltuğa bıraktım. Televizyondan YouTube'ye girdim ve "My little pony"nin 2. Sezon 1. Bölümü açtım. Ben açarken Ran ve Rindou merakla televizyona bakıyordu. Açtığım şey ile şaşırmış görünüyorlardı. İkisi de bana anlamaz gözlerle bakıyordu.
Ayana: Ne var?
Ran yanıma gelip oturdu.
Ran: Dışardan sert görünsen de için yumuşacık.
Ayana: ...
Tüm dikkatimle televizyona bakarken ikisi de iki yanıma oturdu. Bölüm bittikten yerimden kalktım. Mufsğa gittim Ran ve Rindou bira'yı daha fark etmemişti. Geri içeri gittim.
Ayana: Ben yatıyorum dikkat edin.
Ran-Rindou: İyi geceler Ayana-chan.
Odama gidecekken vazgeçtim ve çatı katına çıktım. Oradaki csmdan dışarı çıktım ve catıya oturdum. Biram yanımdaydı ondan bir yudum aldım ve manzaraya daldım
736 kelime
_____________________________________________