-Düşmanları Tanıma-

408 33 29
                                    

Kısa bir yürüyüşten sonra kendimi bir parkta buldum. Salıncağa oturdum. Bir süre ileri geri sallandım. Gelen yok, Giden... O da yok. Yaklaşık 1 saat oturduktan sonra saat gece yarısına yaklaştığı için eve gitme kararı atdım. Salıncaktan atlayarak indim. O sırada yapmaya başlayan yağmur iyi şeylerin habercisi değildi.

💭: Bi bu eksikti.

Üstümdeki kıyafetler sırılsıklam olmuştu. Yere bakarak parktan çıktım. Sağa doğru döndüm ve yürümeye başladım.

?: Oi. Sen kimsin?

Tam tersi yönden gelen ses ile o tarafa döndüm. Senju, Takeomi, Wakasa ve Benkei arkalarında çete üyeleri ile bana bakıyordu. Boş bir bakış attım ve önüme döndüm.

💭: Beni tanıyabileceklerini düşünmüyorum ama tedbiri elden bırakmamak lazım değil mi?

Bu düşünce ile oradan uzaklaşmak için bir adım attım ki biri omzumu tuttu.

Senju: Bu saatte dışarısı tehlikeli olabilir sana eşlik etmemi ister misin?

Senju'ya sevecen bir gülümseme ile karşılık verdim.

Ayana: Teşekkür ederim ama evim çok yakın kendim halledebilirim.

Senju: Bu yağmurda güvende olacağına emin misin?

Ayana: Evet tabiki.

Senju: Pekala adın ne?

Ayana: Tanaka Nanami. Nanami diyebilirsin.

Senju: Tanıştığıma memnun oldum Nanami-chan. Ben Kawaragi Senju. Senju demen yeterli.

Ayana: Ben de tanıştığıma memnun oldum Senju.

O sırada Takeomi de yanımıza geldi.

Takeomi: Senju gitmeli- Seni tanıyor muyum?

💭: Ne!? Nasıl!

Ayana: Sanmıyorum. Sizin gibi çete üyesi ile karşılaşsaydım sizi hatırlardım.

Takeomi: Şimdilik sana inanıyorum ama seni bir yerde gördüğüme eminim.

Senju: Şimdilik gidiyorum. Sonra görüşürüz Ayana-chan.

Ayana: Görüşürüz Senju.

Onlar yanımdan ayrılınca hiç bişi olmamış gibi yürümeye başladım. Beni izlediklerini biliyordum. Onların görüş açısından çıktığımda derin bir nefes verdim.

💭: Yırttık... Sayılır ama Takeomi nasıl anladı? Bu çok saçma.

Direk eve gittim ve yatağıma uzandım.

💭: Tüm ana karakterler ile tanıştık ha.

11 ay sonra

Ayana: Ya bu çok komikti. Aynı zamanda mükemmeldi.

Ran: Rindou ilk kez açtığın bir film çok iyiydi.

Rindou: Abartma abi geçen seferki de güzeldi.

Ran: Güzel miydi? Filmin sonunda ana karakter ve baş düşman sevişiyordu. Çok saçmaydı.

Ayana: Harbi onu bunu bırak. Ana karakter istediği şeyi altına çevirebiliyordu. Bu çok saçma.

Rindou: Of iyi tamam be bir dahakine siz seçin filmi.

Ayana: Tamam özür dilerim. Açtığın filmler çok güzel arada bir istisna oluyor ama olsun.

Ran: Lan çete toplantısını unuttuk. Gidelim.

Odama çıktım ve bir kapşonlu giydim. Dışarı çıktığımızda motorumu çıkarmak istemedim. Beni tanımalarından korkarak. O yüzden de Rindou'nun motoruna bindim, Ran da kendi motoruna bindi. Toplantı da genel olarak aynı şeyleri tekrar ettik. Ama toplantının sonunda South ilginç bir şey söyledi.

Tokyo Revengers × Yn (2. sezon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin