Ran: Hadi gidelim.
Herkesle vedalaştım ve Ran ile onun motoruna bindik. Nagatsuma lojistiğin önünde durduğumuzda kapıda güvenlik ile tartışan bir adam gördüm. Adam motor sesi duyunca bize doğru döndü.
💭: O... Yoksa...
Adam önce önüne geri döndü. Sonra bi anda bize geri döndü ve bize gülümseyerek bakmaya başladı. Aslında bize bakmıyordu. Baya baya bana bakıyordu. Yavaşça o tarafa doğru yöneldim. Güvenlik beni görünce rahatlamıştı.
Ayana: (gülümseyerek) Bir problem mi var?
Güvenlik: Bu beyefendi sizinle görüşmek istiyor ama randevu almamış.
Ayana: Önemli değil. Onu tanıyorum. (Adama döndüm) Odamda konuşmak ister misiniz?
Adam: Tabiki.
Adamla binaya girecekken Ran omuzumdan tutup kulağıma eğildi.
Ran: Onu öldürmeli miyim?
Ayana: Ha! Neden?
Ran: Sana gülümseyerek bakıyor.
Ayana: Ah Ahh. Pişman olacağın şeyler yapma.
Bende adamın peşinden binaya girdim. Asansöre binene kadar çok sessizdik.
Ayana: Size nasıl hitap etmeliyim?
Adam: Fuji Ryota. Bana Ryota diyebilirsiniz
💭: Nagatsuma Ryota... abimin adıydı. O cidden abim.
Ayana: Peki Ryota-san sizi hangi rüzgar attı buraya.
Asansörün açılan kapısı ile indik.
Ryota: Geçen sefer haberlerde şirket hakkında bir haber gördüm. Senin için endişelendim.
Ayana: Benim için neden endişelendiğinizi anlamadım ama teşekkür ederim.
Odama girdik ve ben koltuğuma oturdum ve oda misafir koltuğuna oturdu.
Ryota: Senin için nasıl endişelenmem. O olayda en yakın arkadaşlarınızdan birinin öldüğünü duydum. Sen iyi misin?
💭: Leo... Olanlardan sonra onu unutmuşum
Ayana: Merak etmeyin benim hiç bir şeyim yok ama acaba sizinle tanışıyor muyuz? Çok samimi konuşuyorsunuz.
💭: Bilmiyormuş gibi yapmak en iyisi.
Ryota: Ben... Nasıl söylesem bilemiyorum.
Ayana: Abimsin. Başka bir şey varmı? Çünkü işlerim var.
Ryota: Ne!? Biliyor musun?
Ayana: Mavi ve mavi göz Japonya'da çok popüler değil ve adın hala aynı.
Ryota: Evet haklısın.
Ayana: Ve buraya gelme sebebin şirkete ortak olmak değil mi?
Tek kaşımı kaldırıp ona baktığımda. Şok olmuş şekilde bana bakıyordu. Sesim sandığımdan otoriter çıkıyordu ve bu beni soğuk gösteriyordu.