-Angry-

577 50 34
                                    

Ani bir hareketle Peh'in üzerine atladım. Sağ elimle yüzüne bir yumruk attım. Peh geriye doğru yuvarlandı ve tam Take'nin önünde sırt üstü uzandı. Peh'e doğru yürüdüm ve ayağımla karnına bastırdım.

Ayana: Zayıfsın ve zayıflar kaybetmeye mecburdur.

İzana: RedRage öncüleri dövüşünü kazandı.

Takemichi: Öncülerin savaşını kaybetmiş olabiliriz. Ama bu dövüşü kaybetmeyeceğiz! Hazır mısınız!!!

Yavaş yavaş kendi bölgemize doğru yürüdüm ve İzana'nın yanında durdum.

Ayana: Gerisi sizde.

İzana: Merak etme.

Yavaşça en aşağıdaki bir konteynere oturdum.

Takemichi: HADİ ONLARI YENELİM!

İki çete de birbirine girdi. Peh bende gösteremediği performans ile tüm üyeleri deviriyordu. Hep birlikte bir yol açıyorlardı sanki.

💭: Takemichi için... Ama ne için.

Yola dikkatlice baktım. Yolun sonunda konteynerlerin üzerinden Kisaki vardı.

💭: Takemichi yine bildiğimiz gibi.

Keyifle gülümsediğimde gözüm İzana'yı aradı. Onu gördüğümde karşısında Peh vardı.

İzana: Normalde intikam alan biri değilim ama ona vurduğun için bedelini ödemelisin.

Peh: HODRİ MEYDAN!

İzana Peh'in tekmesinden uzak bir hareket ile kurtuldu ve topuğu ile Peh'in suratına bir tekme attı. Peh yüz üstü yerde biraz süründü ve olduğu yerde kaldı. Herkes şok olmuş şekilde İzana'ya döndü.

Takemichi: AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

İzana: Güzel. Bir daha kalkamaz.

İzana geri yerine döndü. Bizim ilahi muhafızlar daha dövüşe katılmamışları. İzana onların önünde durdu.

İzana: Pekala. Parlama zamanımız geldi.

Bizimkiler hemen dağıldı. Mochi, Chifuyu ile dövüşmeye başladı. Kaku eski arkadaşı Take'nin karşısına geçti. Mucho, İnupi ile Koko'nun arasına girdi ve İnupi ile dövüşmeye başladı. Haitani'ler ise Hakkai ve Angry'nin karşısındaydı. Gözlerimi Angry'e çevirdim.

💭: Gözlerim onun üzerinde olmalı.

Ben etrafı incelerken İzana gelip yanıma oturdu.

İzana: Çok eğlenceli değil mi?

Ayana: (gülümsedim) Tabiki. Katılmayı dört gözle bekliyorum.

Kisaki: Neden bu kadar mutlusunuz ki Tomanı ezmekte zorlanıyor gibisiniz.

İzana: 13 yaşındayken ıslah evinde bir araya geldik. GADDAR KUŞAK. Mochi'nin suçu, kamu çalışanına saldırmak. Kavgada araya giren poliste ağız-burun bırakmamış. (Duraksadı) Kana susamış ha?

Hanma: İlginç.

İzana: Mucho'nun suçu darp.

Hanma: Ha? Mochi'ninkinin yanında onunki devede kulak kalıyor.

İzana: Adamın omurgasını kırıp belden aşağısı felç etmiş.

Hanma: Arabayla mı çarpmış.

Ayana: Yere çarpmış.

Lolipopumun birini açtım ve ağzıma attım. O sırada Mucho bir judo hareketi ile İnupi'yi yere yapıştırdı.

Hanma: Judo!

İzana: Haitani'lerin suçu ölümle sonuçlanan adam yaralama.

Hanma: Biliyorum bunu. Mehşur Roppongi kül savaşı. Birlikte tüm çeteyi yenmişlerdi.

İzana: Aslında hikaye biraz yanlış. (Bana döndü) Nana-chan söylemem de sakınca var mı?

Kafamı hayır manasında iki yana salladım.

Hanma: Onun bu konu ile ne alakası var.

İzana: Ran o hikayeyi Nana  tutuklanmasın diye uydurdu. Tabi Nana yine doğruyu anlattı ama polis ona inanmadı. Nana'nın suçu polisin içine engel olmak.

Hanma: Gerçek hikaye nasıl peki.

İzana: Ran ve Rindou liderleri hallederken. Tüm üyeleri yenen Nana'ydı.

Hanma: Hadi canım.

İzana: Gaddar kuşak Tenjiku'yu kurdu. Toman götünü yırtsa Tenjiku'yu yenemez. Bu savaşın galibi biziz.

İzana konuşmayı bırakınca yine Haitani'leri izlemeye başladım.

💭: Fazla iyi gidiyor.

Bir süre dövüştükten sonra. Rindou Hakkai'nin bacağını kilitledi, Ran da sopa ile yüzüne vuramaya başladı. O sırada beklediğim an geldi ve angry ağlamaya başladı. Rindou hiç düşünmeden Angry'nin beline sarıldı. Hemen ayağa kalktım.

Ayana: RİN UZAKLAŞ ONDAN!

Rindou geç kaldı ve yüzüne bir yumruk yedi. Ben ne olduğunu anlamadan Angry Ran'ın arkasında belirdi ve onu da yere serdi. Ağzımdaki şekeri çiğnemeye başladım. O sırada Angry, Mochi ve Mucho'yu yere sermişti.

Ayana: Artık yeter.

İzana: Bize güzel bir gösteri sun RedRage.

Ağzımdaki şekerden kalan plastiği ağzımdan attım ve son hız Angry'nin üzerine koştum. Karnına bir yumruk geçirdim ve onu yere serdim. Hemen doğruldu ve bana doğru bir yumruk savurdu. Kolumla onu blokladım ve karnına güçlü bir tekme attım. Yerde karnını tutarak kaldı. Ordan hemen Chifuyu, Hakkai ve İnupi'yi de yere serdim.

Ayana: Arkadaşlarıma el kaldırdınız. Bedelini ödeyeceksiniz.

Takemichi'ye doğru yönelmişken Kakucho önüme geçti.

Kakucho: Onun rakibi benim.

Ayana: Ama dövüşmek istiyorum.

Kakucho: Oyun oynamıyoruz. Geri çekil.

Ayana: Peki öyle olsun.

Biraz geri çekildim ve izlemeye başladım. Kakucho, Take'nin ağzını burnunu dağıtmıştı ama Takemichi hala ayağa kalkmaya devam ediyordu.

Takemichi: Asla kaybetmeyeceğim!!!

Bir süre bu devam etti.

Takemichi: Ben nefes aldığım sürece Toman kaybetmeyecek.

Kakucho korku dolu gözlerle Take'ye baktı.

İzana: İşini bitirsene.

Takemichi: Kakucho'nun gözlerinde o karalılığı görmüyorum

O sırada araya Kisaki girdi.

Kisaki: Çekil

Elinde bir silah vardı ve Takemichi'ye doğrultmuştu.

Kisaki: Sen kararlısın öyle mi? Ölsem bile kaybetmeyeceğim tarzı bir kararlılık mı bu?

Herkes gibi bende Kisaki'ye bakakaldım.

Kakucho: Noluyoz lan!?

Koko: Silah?

Ayana: Kisaki! O silah nerden çıktı? bırak şunu!

Bir adım atmıştımki İzana önüme geçti.

İzana: Karışma. Bu onun davası.

Ayana: Ama-

İzana: Karışma...

722 kelime
_____________________________________________








Tokyo Revengers × Yn (2. sezon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin