Ortam geçen seferki gibi değildi. Herkes uyanıktı ve bana bakıyorlardı. Benim gözlerim Ran ve Rindou'daydı. İkisi 10 yaşındayken karşılaştığımız zamanki gibi donup kalmıştı. Sadece onlar değil hepsi bana bakıyordu. Sonunda Ran bir adım öne çıktı.
Ran: S-sen kimsin!? Sürekli rüyalarımda dolaşan. İçten içe hayranlık ve saygı duyduğum aynı zamanda aşık olduğum kişi nasıl olabilirsin.
Ran ağlayarak yanıma geldi.
Ran: Kimsin sen? Seni tanımıyorum bile ama kendimden çok seviyorum seni. Bu mümkün bir şey mi?
Ayana: Üzgünüm Ran... Bunları sana, yani hepinize çektirdiğim için. Size her şeyi anlatacağım. Lütfen daha fazla ağlama.
Ran'a sarıldım. O da bana sarılıyordu.
İzana: Ran artık ayrılında anlatacaklarını dinleyelim. Çünkü sadece sen değil ben de bu kızı tanıyorum.
Madarame: Bende tanıyorum hatta dün onunla birlikte Rindou'yu sinir ettiğimiz bir rüya gördüm.
Ayana: şimdi tahminimce hepiniz benim içinde olduğum anılara sahipsiniz. Bu çok doğal. Bizim hayatlarımız birlikte geçti çünkü. Kısaca size bahsedicem ama o gördüğünüz rüyalar. Onların hepsi gerçek. Onların hepsi yaşandı. Birlikte yaşadık ve ben yenilerini yaşamaya hazırım.
Rindou: Ya yalan söylüyorsan? Sana nasıl inanalım?
Ayana: Rindou, DJ'lik yapmayı seviyorsun. En sevdiğin idolün olan kişi Abin. 13 yaşında abin ile birlikte çete dövüşünde adam öldürdüğünüz için hapse girdiniz. Bu yeterli mi?
Rindou bi anda yakama yapıştı.
Rindou: Bunları nereden biliyorsun!?
Ayana: Dedim ben sana herkes hakkında her şeyi biliyorum. Şimdi beni dinleyin. Diğer gelecekte neler olduğunu anlatacağım.
Geri kalan zamanda neler olduğunu anlattım. Kimi zaman kahkahalar attık. Kimi zaman ağladık ama en çok İzana'nın öldüğü zamanı anlatırken ağladık. Günümüz öyle geçti. Diğer günler birlikte takılarak geçiriyorduk. Bir gün yemek yerken tuvalete gitmek için masadan kalktım. Tuvaletten çıktığımda karşıma bir adam çıktı. Direk boğazıma yapıştı ve sıkmaya başladı zorlukla nefes alıyordum
???: Bağırmaya çalışırsan öldürürüm seni. Uslu dur.
Ayana: T-Tamam.
Boğazımı bıraktı ama hala kolumu sıkı sıkı tutuyordu.
???: İzanalar ile aran iyi sanırım.
Ayana: Evet öyle.
???: O zaman onu yemeğine zehir katabilirsin.
Ayana: Neden onun yemeğine zehir katayım!?
???: Onu öldüreceğiz ve sen de bize yardım edeceksin?
Ayana: Siz?
Arkamdan gelen ayak sesleri ile arkamı döndüm. 10-15 kişilik bir grup vardı arkamda.
Ayana: Bu kadar kalabalıksanız gidin direk dalın.
???: Söylemesi kolay. O zaten güçlü ayrıca şu yanındaki elemanlar onu hiç yanlız bırakmıyor.
Ayana: Neyse cezanızı ben vereyim bari
Gözlerimin kırmızıya dönme hissi içimi zevk ile doldurmuştu.
???: Anlamadım.
Arkamdaki ilk adama bir yumruk çaktım. Sonra arkamdakinin özel bölgesine vurdum ve saçında tutarak kafasını duvara vurdum. Diğerine saldıracak iken arkamdaki adam kollarımı tuttu ve arkamda tuttu. Ani bir refleks ile bacağımı geri savurdum. Onun bacağına vurdum ama benim bacağımda da büyük bir acı oluştu. Yere çöktüm. Diğer adamlara baktığımda diğer tarafta başka bir şey ile ilgileniyorlardı.