-Yakalandım-

410 42 37
                                    

Adam yediği yumruk ile yere yapıştı. Adam kolumu tuttuğu için ben de yere düştüm. Adama vuran kişi elini bana uzattı.

?: İyi misin?

💭: Sesi... Onu tanıyorum. Kimsin sen?

?: Artık elimi tutacak mısın?

💭: Baji

Ayana: Ü-Üzgünüm (elini tuturak ayağa kalktım) ve teşekkür ederim. Size borçlandım.

Baji: Önemli değil. Ama senin bu saatte burada ne işin var?

Ayana: Ben şey kalacak bir yer arıyordum. Uzun hikaye.

Baji: Umarım bir gün anlatırsın. Ben Baji Keisuke.

Ayana: Tanıştığıma memnun oldum. Ben Na-na- nanami.

💭: Az daha mal gibi Nagatsuma Ayana diyecektim.

Baji: Bende memnun oldum Nanami-chan.

Ayana: Artık gitsem iyi olur görüşürüz. Baji-san.

Tam yanından gidecekken çantamdan tuttu ve kendine çekti.

💭: Sıçtık. Fark etti mi?

Baji: Evden kaçtın değil mi? O otellerde kalacak paran var mı?

💭: Yanlış alarm. Yırttık sanırım.

Ayana: Ş-Şey...

Baji: Yok değil mi? Benimle gel.

Peşine takıldım. Yavaş yavaş sokakta yürüyorduk. Çünkü o şuan güvenebileceğim tek kişiydi. Ama ondan şüphe ediyormuş gibi 2 metre sağında yürüyordum.

Baji: Ben insan yemiyorum Nanami-chan. Annem ile buraya gezmeye gelmiştik. Annem erken döndü bende dönmek üzereydim ki seni gördüm.

💭: Baji insan yemediğini biliyorum aptal. Ama yine de Baji yine farkını ortaya koyup bana yardım etti.

Ayana: Vurduğunuz yumruk çok güçlüydü. Tek yumruk ile adamı yere serdiniz. Hiç çete kurmayı düşündünüz mü?

Baji yanıma geldi ve elini omuzuma atıp beni kendine yakınlaştırdı.

Baji: Çete kurmak o kadar kolay değil Nanami-chan ama aslında eskiden çete üyesiydim. Toman 1.bölük lideri...

Baji uzaklara daldı. Aslında kendimi bu durumdan dolayı suçlu hissettim. Daha önce müdahale etseydim şuan böyle olmayacaktı.

Ayana: Üzgünüm...

Baji: Ha!? Neden?

💭: SİKTİR AĞZIMDAN KAÇTI.

Ayana: Şey... Başınıza bela olduğum için. Elbette bırakmak için bir sebebiniz vardır ama benim yüzümden yine dövüşmek yüzünden kaldın... Pardon saçmaladım.

Baji: O dövüşmek bile sayılmaz. Sadece bir yumruk attım. Bu arada dövüşmeyi seviyorum.

Ayana: He iyi o zaman. Bu arada Toman bölüm lideri olmak çok havalı bir şey.

Baji: Beni tanımıyor muydun?

Ayana: Çeteler ilgimi çekmiyor hatta çoğu saçma geliyor.

Baji: Çete kurup savaşmak saçma olabilir ama orda edindiğin arkadaşlar gerçek arkadaşlar.

💭: Bunu biliyorum. Bizzat yaşayarak öğrendim. Baji her zamanki gibi haklı.

Ayana: Bu arada nereye gidiyoruz Baji-san?

Baji: Evime.

Ayana: Ha?? Eviniz yakın mı?

Baji: Evet. Neden bu kadar şaşırdın ki?

Ayana: H-Hiç bişi. Siz gezmeye geldik diyince eviniz uzaktır sanmıştım.

💭: En fazla 40 dk koştum. Araba ile en fazla 15 dakikalık yol. Bajinin evi bizim şirkete olan uzaklığı araba ile 10 dakika. 25 dakika... Yani uzaklaştığımızı sanmam için araba aynı yerde dolanıp durdu.

Baji: Sen evden neden kaçtın?

Ayana: Ailem öldü. Abim de bana çok katı davranıyor. O yüzden kaçtım.

Baji: İlginç. İstediğin kadar burada kalabilirsin.

Ayana: Teşekkür ederim gerçekten çok naziksiniz Baji-san ama yarın sabah erken saatlerde çıkmam lazım.

Baji: Peki bizde zorlama yok. Heh işte geldik.

Gerçekten Baji'nin evinin önündeydik. Buraya daha önce çok geldiğim için biliyordum. Birlikte eve girdik.

Bajinin annesi: Baji bu kız kim?

Baji: Anne bu Nanami bu akşam bizimle kalmış. Gece kaybolmuş. Yarın evine geri dönecek.

💭: Hayatımı kurtardın. Teşekkür ederim Baji.

Baji: Nanami benim odamda kalabilirsin.

Ayana: Ne? Hayır gerek yok. Ben koltukta uyurum.

Baji'nin annesi: Saçmalama sen misafirsin burda oturun ben Baji'nin çarşafını değiştireyim sonra orada yatarsın.

Ayana: Gerçekten hiç gerek yok efendim.

Baji'nin annesi, Baji'nin odasına girdi. Ben de koltukta oturan Baji'nin yanına oturdum. Çantam hala kucağımdaydı.

Baji: Çantanı yere bırakabilirsin.

Ayana: Yok iyiyim ben.

Baji: Ayana içinde sanki çok önemli bişi var bırak işte yere. İnsanları yemiyoruz.

Ayana: Gerçekten gerek yok baji.

💭: Lan o bana Ayana dedi. Kahretsin.

Sağ elim ile şakaklarımı ovmaya başladım.

Ayana: Senden hiç bir şey saklayamaz mıyım ben?

Baji: (şaşırarak) Ha?

Baji şaşırmıştı ama ben daha çok şaşırmıştım.

Ayana: Bana neden Ayana dedin ki sen?

Baji: Ayana diye bir kız var. Çocukluk arkadaşım. Ama şöyle düşününce sen ye bu kadar tepki verdin? yoksa sen-

Ayana: Kendi kazdığım kuyuya düştüm amk. Sen anlamamıltın veben anladığını sandım. Neyse ben Ayana'yım evet.

Baji: Kafam her şeyi almıyor. Şimdi bana her şeyi baştan anlat

Baji'ye her şeyi anlattım. Ben anlatırken bir ara annesi geldi. Yatacağını söyledi ve odasına girdi. Bende kaldığım yerden devam ettim.

Ayana: Anlaşılan senden bir şey saklanmaz.

Baji: (gülümser) Tabi öyle ne sandın? Bana buralarda Einstein Baji derler.

Anlamaz gözlerle Baji'ye baktım. O ise gülümsüyordu. Elimi alnıma vurdum

Ayana: Bunu daha zeki olmak için gözlük takan kişi mi söylüyor.

Baji: (kafama vurdu) Einstein'den daha zeki olmaya çalışıyordum.

Ayana: Aynen öyledir. "Einstein Baji"

Baji: Sana bir şey demeye gelmiyor ha!

Ayana: Ben yatıyorum "Einstein Baji" size bol ıq'li (aykülü) uykular.

Koltuktsn kalktım ve odaya koşmaya başladım. Baji yanındaki yastığı aldı ve kafama attı. Kafama gelen yastığı elime aldım ve atmaya hazırlandım.

Baji: Şimdi sıçtık.

Gülmekten yere düştüm. Karnımı tutarak gülüyordum. Sonunda kendimi zorla odaya attım. Girmeden önce koltukta gülmekten ölen Baji'ye döndüm.

Ayana: İyi uykular "Einstein Baji"

Hemen kapıyı kapattım ve ardından kilitledim. Baji bir süre kapıya vurdu ve sonunda vazgeçip gitti. Bende tavana bakarak uyuya kaldım.

821 kelime

_____________________________________________

1 saatte bölüm yazıp atıyorum. Neyse okul başladığında bölüm atma sıklığı azalabilir. Ama yine de atmaya çalışacağım.

İyi okumalar

Tokyo Revengers × Yn (2. sezon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin