South geri kalan detayları anlattı. Benim ikici lider olmam oy birliği ile kabul edildi. EVET OY VERDİK BUNUN İÇİN NEYMİŞ RAN BEY BEN İZİN VERMİYORUM DEDİ. Sonra Rindou ve o oylama başlattı. Oylar 5-2'ydi. Oylama bittiğinde karnımı tutarak gülmüştüm. Şuan motorumla geziyorum. Diğerlerinden kaçtım. Toman toplantı alanı olan tapınağa gittim. Motorumu park ettikten sonra etrafa göz gezdirmeye başladım. O sırada kenarda onun motorunu gördüm.
💭: Siktir. Burda!
Mikey: Burda ne arıyorsun?
Mikey arkamdaydı. Yavaşça arkamı döndüm ve yavaşça diz çöktüm.
💭: Öğrenmemesi için bunu yapmalıyım.
Ayana: B-Ben özür dilerim...
Mikey: Ne için buradasın dedim!?
Ayana: Ş-Şey ben RedRage'yi bulmak için geldim. Şahsen haberlerde gördüğüm kişinin o olmadığına eminim. O, o kadar kolay intihar edecek bir insan değil.
Mikey gözlerini benden ayırdı ve kafasını kaldırıp bir süre aya baktı.
Mikey: Sende benim gibisin...
Mikey elini kalbinin üzerinde yumruk yaptı.
Mikey: Onun öldüğüne inanmıyorum. O benim arkadaşım. O yaşıyor ve kesinlikle buraya gelecek.
💭: Mikey beni fazla iyi tanıyor.
Sonra bi anda beynine şimşek çakmış gibi bana döndü. Gözlerinde öfke vardı.
Mikey: Ama sen geldin... O olmadığına nasıl emin olabilirim.
Gözlerim korku ile açıldı. Sırt üstü yere düştüm ve biraz geri çekildim.
Ayana: B-Ben o değilim. Bende onu aramak için geldim.
Mikey yavaş yavaş bana doğru yürümeye başladı.
Mikey: O zaman neden bu kadar tepki gösterdin.
Ayana: Ben sizden korkuyorum. L-Lütfen bana zarar vermeyin. Ölmek için çok gencim.
Mikey bi anda gülmeye başladı. Çok kısa sürdü ama onu gülerken görmek beni rahatlattı. Dışarı rahatladığımı göstermeyerek daha da korkmuş gibi gözlerimi açtım.
Mikey: Uzun zamandır beni güldüren kimse ile karşılaşmadım.
Ayana: He!?
Anlamaz gözlerle ona bakıyordum. Mikey yanıma geldi ve elini uzattı.
Mikey: Onun arkadaşı olmalısın. Seni korkuttuğum için özür dilerim. Ben çok kötü zamanlardan geçiyorum.
Ona o an sarılmak istedim. Her şeyi siktir et benimle gel demek istedim. Ama yapamadım. (Çünkü hikaye devam etmeli) çünkü içimde beni tutan bir güç vardı.
Ayana: T-Teşekkür ederim.
Mikey'in elini tutup ayağa kalktım.
Mikey: Bana adını söyler misin?
Ayana: T-Tanaka Nanami.
Mikey: Memnun oldum Nanami-chan. Umarım yeniden karşılaşırız ama şuan gitmek zorundayım.
💭: Evet dövüş alanında karşılaşıcaz.
Ayana: Görüşürüz Mikey-san.
Bir süre şaşkınlıkla donan kız rolü yaptıktan sonra mikey gittikten sonra tapınaktaki en üst merdivene oturdum ve iki basamak aşağı ayaklarımı koydum. Sürekli Mikey'in oturduğu yerde, eskiden Toman üyelerinin doldurduğu o boşluklara baktım. Güneş doğana kadar oradaydım. Bazen ayakta durdum, bazen merdivene uzandım, bazen de Mikey gibi oturdum. Orda kaldığım süre boyunca aklımda tek bir soru vardı.