Umarım beğenerek okursunuz...
Maalesef kontrol edemedim.
Kucağına aldığı omega ile bir süre dondu Kral Jeon. Daha önce hiç kimse ile bu denli yakınlık kurmamıştı. Kızgınlık dönemlerinde bile hiçbir omega,beta veya diğer kurtları kabul etmez kendi işini kendi hallederek kızgınlığının bitmesini beklerdi. Cinsel hayatı yoktu. Bu tarz yakınlıkları sevmezdi. Bu durumu bilen halk ise endişeliydi. Delta Kral mühürlenmez ve bir veliaht sahibi olamazsa bu Krallığın sonu olurdu. Daha fazla beklemeden kucağında ki beden ile atına yürüdü ve saraya gitmek için yola çıktılar.
Omegayı saraya getirirken kendi atına bindirip önüne oturtmuştu. Saraya giriş yaptıklarında ise herkes önce Krala saygı ile eğilmiş daha sonra da şaşkınlık ile önünde oturan baygın bedene bakmıştı. Delta Kral atından inmeden askerlerine sarayın şifacısını çağırmalarını emredip, atından indiği gibi omegayı kucağına alarak saraya giriş yapmıştı.
Kralın daha önce kimseye karşı bu kadar yakın davrandığını görmeyen halk ise kendi aralarında konuşuyorlardı.
"Bu da kim?"
"Bir omegaya benziyor."
"Kral Jeon onu neden saraya getirdi?"
"Belki ruh eşidir?"
"Saçmalama kurtlar hemen ruh eşi olduklarını anlamazlar, üstelik Kral Jeon'un ruh eşi olayına inanmadığına dair bir kaç söylem duydum."
"Kral Jeon ruh eşi olabileceğine inan mıyormu?"
"Hadi bir ruh eşi olduğuna inanıyor diyelim bu neyi değiştirir ki? Kral Jeon cinsel hayatı olmayan biri."
Halk kendi arasında teoriler üreterek dedikodu yaparken Kral Jeon şifacının odaya gelmesi ile omegayı yatağa yatırdı.
Nesi var?"
Şifacı kontrol ettiği Omegadan kafasını kaldırdı ve Krala baktı.
"Günlerdir aç ve susuz olmalı. Üstelik vücudunun bir çok yerinde derin sayılabilecek yaralar mevcut. Merhemleri hazırladım bundan sonrası Omeganın bünyesine bağlı efendim."
Kralın önünde saygıyla eğildi ve odadan çıktı. Delta Kral ise yatakta yatan baygın omega ile oda da yalnız kaldığında yüzünü inceledi. Güzel, lekesiz ve duru bir cilde sahipti.
Omega kollarına yığıldığında kokusunu çok net bir şekilde solumuştu ve o koku hala burnunun ucundaydı.
Aradan ne kadar zaman geçtiğini bilmiyordu ve pek önemsediğide söylenemezdi. Sadece pencereden dışarı bakıyor, arada omegayı kontrol ediyordu.
"Su."
Omeganın fısıltı gibi çıkan sesi ile daldığı yerden bakışlarını çekti ve hala yatakta yatan omegaya ilerledi. Bardağa doldurduğu suyu omeganın dudaklarına yaslayıp, kafasını kaldırmasına yardım ederek bir kaç yudum su içmesine yardım etti.
"Nasıl hissediyorsun?"
"Yorgun ve aç."
"Sana yemek getirmelerini söyleyeceğim. Kendine geldikten sonra ise olan biten herşeyi anlatmanı istiyorum Prens Kim."
Omega Prens yalnızca başını sallayarak Kralı onayladı ve yatmaya devam etti. Resmen kemikleri sızlıyordu ve bu acı katlanılacak gibi değildi. Gözünden akan bir damla yaş ve ağzından kaçan hıçkırık ile ağlamaya başladı. Daha ne olduğunu anlamayan Kral ise şaşkın ve endişeli gözler ile omegaya bakıyordu.
"Neden ağlıyorsun?"
"Canım yanıyor."
"Neren ağrıyor?"
Omega Prens bacağını ve kolunu gösterdiğinde Delta Kral yatağa oturdu ve ince bileceği avuçları arasına alarak masaj yapmaya başladı. Eğer bu yaptığını herhangi biri görseydi dili tutulabilirdi. Yıllardır Delta Kralın hiçbir cinse yaklaşmadığını bilen halk bu manzarayı görürse dedikoduların önüne geçemezdi. Avuçları arasındaki ince bileği bırakıp iri elleri ile Omega Prensin bacağını kavradı. Elini diz kapağına koyduğunda omegadan acı dolu bir çığlık koptu. Telaş ile elini çekti ve terden yüzü sırılsıklam olan omeganın yüzünü avuçları arasına aldı.
"Birşey mi yaptım, ne oldu?"
"Çok acıyor."
Omeganın durmaksızın akan gözyaşlarını sildi ve yüzünü okşadı Kral.
"Birazdan şifacı gelecek. O geldiğinde her şikayetini söyle ki sana yardım edebilsin. Tamam mı?"
Omega acı ile buruşturduğu yüzü eski halini alırken başını salladı ve Delta Kral Jeon'u şoka sokacak o hamleyi yaptı. İri eller arasında olan yüzünü sağ tarafa yatırarak iri ele sürttü. Huzurlu hissediyordu lakin Delta Kral resmen şoka girmişti.
Yıllardır kurmadığı yakınlığı daha saatler önce tanıştığı Omega Prens Kim Taehyung ile kuruyor olması normal değildi. Ondan etkileniyor muydu? Hayır. O zaman neden bu haldeydi Delta Kral? Kızgınlığı mı yaklaşıyordu? Kesinlikle. Yaklaşık bir hafta sonra kızgınlığa girecekti ve içinde ki Delta Kurdu rahat durmuyordu.
Kapının tıklatılması ile iri ellerini hızla omeganın yüzünden çekti ve şifacı elinde ki yemek tepsisi ile odaya girdiğinde Kral Jeon odayı terk etti.
Bu omegadan uzak dursa iyi olurdu. Yoksa aptal Delta Kurdu rahat durmayacaktı.
Ayhh olmadı gibi ama gerçekten yazamıyorum. Sanırım ilham perilerim uçtu gitti.
Umarım beğenerek okumuşsunuzdur...
Sizi seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑨𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑻𝒂𝒆𝑲𝒐𝒐𝒌
FanfictionHwang Krallığı tarafından esir alınan Omega Prens Kim Taehyung'u Krallıklarına götürmek için yola çıkan askerler, atlı arabalar ve yakınlarında askerleri ile avlanan Jeon Krallığının Kralı Delta Jeon Jungkook. Ümidi tükenen Prens Kim Taehyung'un imd...