Umarım beğenerek okursunuz...
Uzun bir aradan sonra geldiiimmm.
Bol bol yorum yapın lütfen.
Birazdan kuşak sınavına gideceğim için maalesef kontrol edemiyorum. Hatalarım varsa maruz görün lütfen.
Aradan geçen 5 günün ardından tüm sarayda hazırlıklar son sürat devam ediyordu. Her şey Omega Prens Kim Taehyung'un istediği gibi yapılırken, Delta Kral eşine en güzel kumaşlardan sürpriz bir elbise diktirmekle meşguldü.
İki kurdun birlikte olduğu o geceden sonra odaya giren birkaç hizmetli ikilinin birlikte olduğunu anlamış ve bunu başkalarına söylerken hiçbir şekilde tereddüt etmemişti. İlk gün bir elin parmağını geçmeyecek kadar kişi bilirken ertesi gün neredeyse tüm saray bu birliktelik ile çalkalanıyordu. Elbette bu duruma sevinen birçok kesim vardı ama sevinmeyende hatrı sayılır bir çoğunluktaydı. Özellikle Delta ile birlikte olmak isteyen cariyeler başta olmak üzere. Bu zamana kadar kimse ile birlikte olmayan Delta'nın yeni gelen bir Omega ile birlikte olması herkesde şok etkisi yaratmıştı. Herkes Delta Kral'dan bir duyuru bekliyordu.
Birlikteliğin herkes tarafından duyulmasının üzerinden 3 gün geçmişken Delta Kral bütün halkı saraya davet etmiş ve Omega Prens ile birlikte olduğunu, yakın zamanda düğün yaparak mühürleneceklerini duyurmuştu. Delta herkese sert duruşunu gösterirken yanında utançtan kıpkırmızı olan Omega'nın elini sıkıca tutuyor ve ona destek olmaya çalışıyordu. Ama bilmiyordu ki Omega elini sıkı sıkı tutan Delta yüzünden utançtan yerin dibine girecekti. Delta buraya çıkmadan önce her ne kadar Omega'yı sakinleştirmek için konuşmalar yapsa da Omega şuan hiçbir şey hatırlamıyor gibiydi.
Bütün halk merakla Omegaya bakmaya çalışıyor, birbirlerini iterek en öne gelmeye çalışıyorlardı. Delta, Omegasını kimsenin görmesini istemediğim için arkasına almış ve iri cüssesiyle onu tamamen görünmez hale getiriyordu.
Delta halkın çabalarına sinirlenmiş ve herkese yaklaşık 1 hafta sonra düğün yapacaklarını duyurmuş ve içeri girmişti.
"Sanki daha önce hiç Omega görmediler."
Omega az önce utangaç haline nazaran Delta'nın söylenmesine kıkırdamıştı.
"Sadece merak ediyorlar."
"Etmesinler. Ben mühüleneceğim seninle, onlar değil. Görmeseler de olur."
"Krallarının kimle mühürleneceğini herkes merak ediyor. Sinirlenmeni gerektiren bir şey yok."
Delta hala sıkı sıkıya tuttuğu eli çekiştirerek Omegayı üst kata adeta sürüklemişti.
"Günlerdir benimle uyumuyorsun."
"Bu doğru değil. Herkes tarafından doğru olarak kabul edilmez."
Omeganın masumca konuşması üzerine Delta'ın yüzünde sinsi bir gülümseme belirdi.
"Ne yani evlenmeden aynı odada kalmamız doğru değil mi demek istiyorsun?"
"Evet."
Omega kafasını sallayarak onaylamıştı.
Bunun üzerine Delta, Omega'nın belinden tutarak vücutlarını birbirine yapıştırdı.
"Hatırlatmak isterim ki sevgili Omegam, biz evlenmeden birlikte olduk. Peki bunu ne yapacağız."
Omega duydukları ile gözlerini şaşkınlıkla açtı ve Delta'nın omzuna vurdu.
"İkimizde kızgınlıktaydık aptal!"
"Yani? Bu bir şeyi değiştirmez."
"Hayır çok şey değiştirir."
"Hadi ama günlerdir sana sarılarak uyuyamıyorum. Söz veriyorum kızgınlıktaki gibi olmayacak."
Delta'nın gülerek söylediği şeyle Omega'nın yanakları kızarmış ve belinde ki kaslı kollardan kurtulmak için çırpınmaya başlamıştı.
"Eğer biraz daha bu konuyla ilgili konuşmaya devam edersen seninle evlensem bile uyumam."
Delta ilk başta gülmüş ama Omegasının yüzünde ki ciddi ifadeyi gördükten sonra gülüşü solmuştu. Yapardı. Omegasını tanıyordu ve bunu yapardı.
"Tamam sustum."
Omega sonunda kaslı kollar arasından çıkmanın rahatlığı ile bir iki adım geriledi.
"Düğün hazırlıkları nasıl gidiyor?"
"Şuan hiçbir sorun yok. Her şey istediğim gibi. Sadece henüz be giyeceğime karar veremedim."
"Eminim ki en güzelini seçeceksin."
Omega memnuniyet ile Delta'ya yaklaşmış ve dudaklarına bir öpücük bırakmıştı. Geri çekileceği sırada Delta'nın hızla öne atılması ile derin bir öpüşmenin içine girmişlerdi. Delta işi ilerletip sonunun yatakta bitmesini düşünürken, Omega için işler farklıydı.
Delta yavaşça Omega"yı itekleyerek yatağa oturmasını sağladı ve üstüne eğilerek Omega'yı tamamen yatırdı.
Şevhetle dudakları öperken kendinden geçmek üzereydi. İçinde ki kurdu kontrolü eline almak ve Omega'yı yiyip bitirmek istiyordu. Delta üstünde ki gömleği çıkartarak bir kenara atmış ve yeniden dudaklara yapışmıştı.
Omega ani bir hamle ile Delta'yı yatağa yatırmış, bu sefer kendi Delta'nın üstüne çıkmıştı. Dudaklarını öpmeye devam ederken elleri rahat durmuyor, Delta'nın karın kaslarında geziniyordu.Kendini yavaşça altında ki sertliği bastırıp sürtünmeye başladığında Delta inlemiş ve iri ellerini Omega'nın ince beline koyup kendine bastırmıştı.
Omega bir süre Delta'ya sürtünmüş, pantolondan bile kendini belli eden penisin üstünde birkaç kez zıpladıktan sonra hızla Delta'nın üstünden kalkmıştı.
Omega'nın birden üstünden kalkması ile afallasayan Delta daha ne olduğunu anlamadan Omega kapıyı açmıştı bile.
"Düğünden önce bunu yapamayız Delta. Yarın herkesin içinde topallayarak yürümek istemiyorum."
Omega sözlerinin hemen ardından kapıyı kapatmış ve odayı terk etmişti.
Delta neye uğradığını anlamazken penisine baktı. Omega'nın onu bu şekilde bıraktığına inanamıyordu. Bunu ona fena halde ödetecekti ama önce halletmesi gereken bir şey vardı. Eliyle kendini rahatlatırken Omega'nın adını defalarca inlemiş sonra da Omega'ya küfürler ederek uyumuştu.
Omega'nın da kendi adıyla inleyerek eliyle kendini rahatlattığını bilmeden.
Bayağı gecikti farkındayım ama malum okullar açıldı. Üstelik spor yaptığım için okulla birleşince benim için pek bir zaman kalmıyor.
Elimden geldiğince güzel yazmaya çalıştım ama sanırım biraz paslandım. Bu fici yazarken gerçekten çok zorlanıyorum ama elimden geldiğince en güzelini yazmaya çalışıyorum.
BU AKŞAM SHAM LOVE TAEKOOK ADLI FİCİME ÖZEL BÖLÜM YAZIP YAYINLAYACAĞIM İNŞALLAH. BU FİCİMEDE GÖZ ATMAYI UNUTMAYIN.
Umarım beğenerek okumuşsunuzdur...
Sizi seviyorum<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑨𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑻𝒂𝒆𝑲𝒐𝒐𝒌
FanfictionHwang Krallığı tarafından esir alınan Omega Prens Kim Taehyung'u Krallıklarına götürmek için yola çıkan askerler, atlı arabalar ve yakınlarında askerleri ile avlanan Jeon Krallığının Kralı Delta Jeon Jungkook. Ümidi tükenen Prens Kim Taehyung'un imd...