Maalesef kontrol edemiyorum zaten tek sorunun yazım yanlışı ve noktalama işaretleri olmadığına emin olabilirsiniz çünkü gerçekten bok gibi bir bölüm oldu.
ÜZGÜNÜM
:(
"Hadi ama bunda bir şey yok! Akşam evleniyoruz ve sen bana trip atıyorsun!"
Omega hafif bir sinirle Deltaya karşı konuştu.
Ne yani onu öylece bırakıp gittiyse ne olmuş. Zor anlar geçiren bir tek Delta değil, kendisi de zorlanmıştı.
Ne olursa olsun bugün evleniyorlardı ama Delta somurtkan başka bir şey yapmıyordu.
"Tabi ki bir şey yok! Sadece biraz ortada kalmış gibi hissettim."
"Abartma!"
Omega gerçekten sinirleniyordu.
"Ne yani şimdi de ben mi suçlu oldum?
Harika."İkili arasında ki gerilim artarken bahçede hizmetliler tarafından hazırlıklar son hız devam ediyordu.
"Kimse suçlu değil. Odadan çıktıktan sonra zorlanan bir tek sen değildin."
"Gitmeseydin kimse zorlanmayacaktı ve güzel bir gece geçirecektik."
Omega derin bir nefes aldı. Bu olayın büyümesini istemiyordu.
"Bugünde geçirebiliriz. Bundan sonra hep birlikte olacağız."
Delta her ne kadar bunu bilse de hala Omegaya sinirliydi.
"Neyse. Hazırlanmaya başlarsan iyi olur. Misafirler gelmeye başlar birkaç saate."
Delta'nın umursamazca konuşması, Omegayı hem sinirlendiriyor hem de üzüyordu.
"Sen bana böyle davranıyorken hiç bir şey olmamış gibi gidip süslenmemi mi istiyorsun?"
"Nasıl davranıyorum Tanrı aşkına."
"Soğuksun. Böyle ufak şeyler de bile aramız kötü olacaksa bugün bu düğün olmasın!"
Delta, Omega'nın sözlerinden sonra sinirlenmiş ve bu feromonlarına yansımıştı. Omega'nın kolunu tutarak kendine çekti.
"Ne demeye çalışıyorsun? Açık olsana. Evlenmek istemiyor musun?"
"Kolumu bırak."
Delta, Omega'nın kolunda ki elini daha da sıkarak, Omega'yı sarsmaya başladı.
"Evlenmek istemiyorsan git."
Omega duydukları karşında şaşkınlığını gizleyememiş ve öylece Delta'ya bakmıştı. O bunu kast etmemişti. Tabi ki onunla evlenmek istiyordu ama bunu biraz erteleyebilirlerdi. En azından araları düzelene kadar.
Gözlerinin dolmasına engel olamazken bir damla yaş çoktan yanağından süzülmüştü bile.
"Jungkook ne diyorsun?"
"Git diyorum. Madem bu evliliğin olmasını istemiyorsun git."
"Onu kast etmediğimi biliyorsun."
"Hayır bilmiyorum."
Delta adeta Omega'nın yüzüne kükrercesine bağırmıştı.
"İyi. Madem gitmemi istiyorsun bende giderim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑨𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑻𝒂𝒆𝑲𝒐𝒐𝒌
FanfictionHwang Krallığı tarafından esir alınan Omega Prens Kim Taehyung'u Krallıklarına götürmek için yola çıkan askerler, atlı arabalar ve yakınlarında askerleri ile avlanan Jeon Krallığının Kralı Delta Jeon Jungkook. Ümidi tükenen Prens Kim Taehyung'un imd...