Umarım beğenerek okursunuz...
Sınır; 100 Yorum
Lütfen yorum sınırını geçmek için boş yorum yapmayın. Her paragrafa düşüncelerinizi yazarsanız zaten kısa sürede dolacaktır.
Yazım yanlışları için özür dilerim.
_______________
Sarayda bir karmaşa yaşanıyordu. Bunun nedeni ise Omega Prensin bahçede Delta ile gezerken aniden bayılmasıydı.
Uzun zamandır hasta olan ve günden güne zayıflayan omeganın aniden bayılması saray halkı içinde bazı dedikoduların çıkmasına neden olmuştu. Saray halkı omeganın ölümcül bir hastalığa yakalandığını düşünüyor ve bunu herkese yayıyolardı. Bu sabah omega uzun bir sürenin ardından bahçeye çıkıp gezmek istemişti. Delta için uzun zamandır odadan dışarıya adım bile atmayan omeganın bu isteği adeta bir emirdi. Omegasını en güzel şekilde giydirip elini sıkıca tutarak bahçeye indirdi. Omega uzun zaman sonra bahçeye çıkmanın heyecanı ile oradan oraya koşuşturuyor, meyve ağaçlarından en sulu ve lezzetli görünen meyvelerden hem kendinde hem Deltasına alıyordu. Daha fazla gezmek istesede dikkatli olmalıydı. Delta omegasının bu heyecanlı ve tatlı halleri karşısında adeta eriyor, yakaladığı her an yanaklarını sulu sulu öpüp ısınmadan bırakmıyordu. Kendine meyve toplarken onu unutmaması, tatlı tatlı konuşup iştahla meyveleri yerken yüzünde kocaman bir gülümseme vardı. Günler sonra bu kadar iştahlı ve enerjik olması Deltayı oldukça mutlu ediyordu. Sadece Deltayı değil tüm saray halkının mutlu ediyordu. Bahçede geçen bir saatin ardından omeganın acıktığını söylemesi üzerine Delta hizmetlilere haber vermiş Omegasının en sevdiği yemekleri yapmalarını emretmişti.
Kısa süre içerisinde hazır olan yemekler ile ikili bahçeye hazırlanan masaya oturdular. Delta, omegasını yanına oturtup kendi elleriyle besledi.
"Bundan da yemek ister misin?"
Omega ağzındaki yemeklerden dolayı şiş duran yanaklarını göstermiş ve kafasını iki yana sallamıştı.
Bu görüntü Deltanın içini eritmişti."Galiba kusacağım."
Omeganın cümlesi ile Delta telaşla elinde ki çatalı bırakıp ayağa kalktı.
"Derin nefesler al. Kusma sakın tamam mı?"
Uzun zaman sonra bu kadar yemek yemişken kusarsa Delta çıldırırdı. Artık kilo alması gerekiyordu.
Omega zorlanarak da olsa ağzındakileri midesine indirdiğinde Deltanın elini tutmuş ve yerine oturtmuştu.
"Yuttum. Sorun yok."
Delta mutlulukla gülümsemiş ve omeganın dudaklarına minik bir öpücük bırakmıştı.
"Daha iyi olacaksın."
Omega üzerine çöken yorgunluk ile yavaşça başını salladı.
"Odaya gidelim."
Delta onaylayarak ayağa kalktı ve omeganın ayağa kalkmasını beklerken hizmetlilere masayı toplamaları için emir veriyordu. Yüzünde uzun zaman sonra beliren gülümseme ile omegasına döndü lakin birden yere düşen omegayı görmesi ile gülümsemesi anında silindi ve hızla omegaya koştu.
"Taehyung!"
Delta telaş içinde hızla omegayı kucağına aldı ve saraya doğru koşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑨𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑻𝒂𝒆𝑲𝒐𝒐𝒌
FanfictionHwang Krallığı tarafından esir alınan Omega Prens Kim Taehyung'u Krallıklarına götürmek için yola çıkan askerler, atlı arabalar ve yakınlarında askerleri ile avlanan Jeon Krallığının Kralı Delta Jeon Jungkook. Ümidi tükenen Prens Kim Taehyung'un imd...