14

2.7K 230 27
                                    

Maalesef yine uzun bir aradan sonra geldim.

Şu sıralar gerçekten hiç ilham gelmiyor ve yaşadığım psikolojik, ruhsal çöküş bu konuda bana hiç yardımcı olmadı. Şu son birkaç günde duyduklarım ve öğrendiklerim benim için yeterince ağır geliyor. Bir şekilde içimdekileri buraya dökmek istiyorum ama sizi bu tarz şeyler ile meşgul etmek istemiyorum.

Bölüm çok alakasız ve saçma oldu üzgünüm.

Elimden geldiğinin en iyisini yapmaya çalışıyorum ve çalışacağım.

Lütfen beni maruz görün.

Sizi seviyorum <3

Umarım beğenerek okursunuz...
























Odaya çıktıklarında Omega ağzını bile açmamış, uyumak için üstüne gecelik giymişti.

Delta ise Omeganın sessiz kalmasına karşılık onun gibi üstünü değiştirdi.
Omega yavaşça yatağa yatıp yorganı kafasına kadar çektiğinde üşüdüğünü hissetti.

Delta yan tarafa yatarak Omegayı belinden tutup kendi göğsüne çekti ve sıkıca sarıldı. Omega gülümsedi ve daha çok yaklaştı Deltaya.
İşte şimdi ısınıyordu.

Delta her ne kadar sessizce dursa da içi içini yiyordu. Evlilik ve mühür konusunda kendince haklıydı çünkü bur yavruları olacaktı. Yavru doğmadan bu gibi şeyleri halletmeleri gerekiyordu. Ama omega bu konuyla ilgili tek bir kelime bile etmiyordu.

Zaten hemen kabul etmesini ya da büyük bir hevesle kollarına atlamayacağını biliyordu ama en azından bir şey söylemeliydi.

Düğün günü yaptıkları yüzünden omegası kaçırılmış ve aralarına büyük bir soğukluk girmişti. Haksız ve pişmandı. Şuan yakın olsalar da bunun nedeninin Omeganın hamile olması olduğunu biliyordu. Omega onu kolay kolay affetmezdi bunu biliyordu. Hoş hala affetmiş sayılmazdı.

Omeganın karnında ki yavru babasına ihtiyaç duyduğu için ister istemez yakınlaşmışlardı. Delta, Omeganın hamile olduğunu öğrenmeden önce yakınlıklarına sevinsede hamile olduğunu öğrendiğimden beri içinde bir burukluk vardı. Bu omegaya karşı değildi elbette. Kendine kızıyordu.

Aptalca davranmış ve Omegasını kendinen uzaklaştırmıştı. İkisininde acı çekmesine neden olmuştu.

Şimdi hiçbir şey olmamış gibi davranamazlardı.

Ama mühüre ihtiyaçları vardı.

Birbirlerini daha iyi hissetmek ve yavruya mutluluk vermek için bunu yapmaları gerekiyordu.

Şimdi kolları arasında uyumak üzere olan Omegasına baktı.

Çökmüş yanaklar ve solmuş ten.

Hala çok güzeldi.

Onu gördüğü ilk gün birisi çıkıpda Omega ile şunları yaşayacaksınız deseydi güler, onu bayıltana kadar döverdi.

Hiçbir zaman seks derdinde olmamıştı. Evleneyim de krallığımın geleceği için veliahtlar yapayım diye düşünmedi.

Ama şuana baktığında iyi ki diyordu.

İyi ki seni buldum ve iyi ki yavrumuzu taşıyorsun.

Öte yandan omega nerdeyse uyumak üzereydi ama midesinde hissettiği haretklenmeler pek yardımcı olmuyordu.

𝑨𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑻𝒂𝒆𝑲𝒐𝒐𝒌 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin