Diğer bölümde ficin sonunu angst yapacağımı söylemiştim ama birkaç kişi istemediğini söylediği için bundan vazgeçtim.
Öte yandan angst yazmayı düşündüğüm için fici bırakanlar oldu bu beni gerçekten üzdü ama kalan okuyucularım ile yola devamm.
Hepiniz iyi ki varsınız.
Umarım beğenerek okursunuz...
!!!!ANGST OLMAYACAK!!!!
________________
"Hadi ama Taehyung. Bu tavrında ne böyle bebeğim?"
Taehyung hızlı hızlı yürürken çatılmış kaşları ve dolu gözleri ile Jungkook'a döndü.
Ve ağlamaklısesi ile konuştu.
"Ben sana yavrumu içimde büyütmek istiyorum diyorum sen sadece gülüyorsun."
"Bebeğim ne yapabilirim ki komik."
Omega hıçkırdı ve ağlamaya başladı.
"Ama sen beni hiç ciddiye almıyorsun ki."
Delta omeganın ağlamasına şok olmuş bir şekilde baktı. Bu da neydi böyle şimdi.
"Bebeğim yavrumuzu içinde tutman imkansız."
"Sen benim acı çekmemi istiyorsun."
Delta daha ne kadar şok olabilirim diye düşünmekten kendini alıkoyamadı.
Anlaşılan omegasının hamilelik dönemi bundan sonra böyle gidecekti."Buda nereden çıktı şimdi?"
Taehyung hırsla hanbokunun koluyla gözlerini sildi ve burnunu çekti. Lanet burnu çok fazla akıyordu ama umrunda değildi.
"Jimin'in ne kadar acı çektiğini görmüyor musun sen? Bende mi öyle acı çekeyim?"
Delta omeganın yanına geldi ve belini tuttu.
"Hamile olan her insan gibi sende doğum yapacaksın ve acı çekeceksin bebeğim ama sonunda yavrumuz dünyaya gelecek. Bu her şeye değmez mi sence?"
Tamam. Delta haklıydı ama Omega yinede yavrusunu içinde tutmak istiyor, doğum yapmak istemiyordu.
"Haklısın. Her şeye değer. Deltamız için değer."
Delta derin bir nefes aldı ve Omeganın dudaklarına hafif bir öpücük bıraktı.
"Deltamız için değer."
"Hadi biraz dışarı çıkalım. Daraldım. Duvarlar üstüme geliyor sanki."
"Gel bakalım omegam."
İkili bahçeye çıkıp el ele yürümeye başladılar. Taehyung düğün töreni için hazırlık yaptıkları yere gelince aklına gelen şey ile Jungkook'a döndü.
"Düğünü ertelemeli miyiz?"
"Neden?"
Taehyung omuz silkti ve elini Jungkook'un hanbokunun düğmesine atıp düğme ile oynamaya başladı.
"Jimin doğum yapıyor. Düğünde ona zorluk olmaz mı? Ya bebek seslerden rahatsız olur ve ağlarsa?"
Jungkook gülümsedi ve elini Taehyung'un hala incecik olan beline sarıp biraz daha kendine çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑨𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑻𝒂𝒆𝑲𝒐𝒐𝒌
FanfictionHwang Krallığı tarafından esir alınan Omega Prens Kim Taehyung'u Krallıklarına götürmek için yola çıkan askerler, atlı arabalar ve yakınlarında askerleri ile avlanan Jeon Krallığının Kralı Delta Jeon Jungkook. Ümidi tükenen Prens Kim Taehyung'un imd...