Asla ve asla beklediğim kadar yorum gelmiyor. Yorum sınırı koysam dahi yorum gelmiyor.
Umarım beğenerek okursunuz...
31.3 K olmuşuz....
Gerçekten çok mutlu oldum.
Okuyan herkese çoookkk teşekkür ederim. İyi ki varsınız.
_____________
Yoongi yavrusunun güzelliği ile dünyadan soyutlanmışken aklına gelen omegası ile hızla Taehyung'a baktı.
"Jimin, Jimin iyi mi?"
"Gayet iyi hiç bir sorunu yok."
"Uyuyor mu?"
"Evet. Oldukça zorlu bir doğumdu ve şifacı birkaç saat uyanmayacağını söyledi"
Yoongi yüzünde ki gülümseme ile başını salladı ve kucağında ki yavrusuna odaklandı.
O bir omegaydı. Tıpkı Jimin gibi. Her şeyi Jimin'e o kadar çok benziyordu ki Yoongi sanki kucağında Jimin varmış gibi hissetmekten alıkoyamadı kendini.
"Adını ne koyacaksınız Hyung?"
Jungkook'un sorusu ile ona döndü.
"Cinsiyetini daha yeni öğrendik. Daha önce hiç oturup bu konu hakkında düşünmedik ama eminim ki oğlumuza en güzel ismi koyacağız."
"Bence Jimin birkaç isim düşünmüştür."
Taehyung konuştuğunda Yoongi başını salladı.
"Kesinlikle düşünmüştür."
"Yavrunun kendine benzediğini görünce çok şaşıracak eminim."
"Jimin hep bana benzetmesini isterdi ama ben her gece tanrıya dua ettim Jimin'e benzesin diye. Dualarım kabul oldu. Bu ikisi beni çok yoracak."
Yüksek sesi ile ağlamaya başlayan minik omega herkesin telaşlanmasına neden oldu.
3ü de bebek bakımına dair pek bir şey bilmiyordu ve birden ağlamaya başlaması ufak bir kaosa neden olmuştu.
"Sanırım acıktı hyung."
"Jimin daha uyanmadı ne yapacağız?"
"Jimin'in yanına gidelim yavru onun kokusunu aldığında bir süreliğine de olsa rahatlayacaktır."
Taehyung'un fikri ile hepsi hala yatakta baygın yatan omeganın baş ucuna toplandı.
Yoongi yavruyu yavaşça omega eşinin yanına bırakıp alnına öpücük kondurdu ve geri çekildi.
Henüz yeni doğan yavru kafasını annesine doğru çevirip derince bir soluk aldı. Kısacık zaman içerisinde susup öylece yatmaya başladı.
Ancak bu pekte uzun sürmedi çünkü yavru gerçekten açtı.
3lü ne yapacağını şaşırırken yavrunun ağlamaları ile Jimin uyandı.
"Yoongi?"
Kucağında yavruları ile baş ucunda duran eşini görmek omega için paha biçilemez bir görüntüydü.
"Jimin. İyi misin omegam?"
Jimin yavaşça yattığı yerde doğruldu ve kollarını yavrusunu ilk defa kucağına almak için Yoongi'ye uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑨𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑻𝒂𝒆𝑲𝒐𝒐𝒌
Hayran KurguHwang Krallığı tarafından esir alınan Omega Prens Kim Taehyung'u Krallıklarına götürmek için yola çıkan askerler, atlı arabalar ve yakınlarında askerleri ile avlanan Jeon Krallığının Kralı Delta Jeon Jungkook. Ümidi tükenen Prens Kim Taehyung'un imd...