Yeni bölüm bekleyenlerden gerçekten özür dilerim. Sınav haftam dolayısıyla tek bir kelime bile yazamadım. Ve yaklaşık 1 ay geçmiş aradan...
Bu kadar uzun süre bölüm atamamak beni çok üzüyor lakin hem sınav haftam hemde sağlık sorunlarım nedeniyle bu kadar gecikti.
Hazır sınavlarım bitmişken ve rahatlamışken bölüm yazmaya koştum.
Önümüzde ki süreç 15 tatil olduğu için elimden geldiğince çok bölüm yazacağım ve final yapacağım.
Bu kitabı yazarken çok zorlanıyorum sanırım bunun nedeni eski çağlarda geçmesi. Bayılarak okudum omegaverse ficlerini maalesef ki diğer yazarlar gibi güzel yazamadığımı fark ettim.
Bir daha fic yazacağım zaman omegaverse yazmam. Yazsam bile günümüz zamanına göre yazarım. Yok eski çağmış yok saraymış yok kralmış falan filan.
Beklettiğim için herkesten çok özür ve güzel okumalar diliyorum.
Umarım beğenerek okursunuz...
_______
Herkes sarayın büyük salonunda oturmuş sohbet ederken diğer yandan hizmetli omega çay ve ikram servisini yapıyordu.
Taehyung önüne konulan tabaktaki büyük çikolatalı keklere baktı ve dudaklarını yaladı.
En sevdiği kekler.
Şuan hunharca yemek istiyordu lakin omega ve alfa Min'den çekiniyordu.
Omega Jimin'e baktığında eline aldığı keki güzelce ve hiçbir çekince göstermeden yediğini gördü.
Tombul ve kısa ellerinin biri şişkin karnını okşarken diğer eli ağzına kek tıkmakla meşguldü.Alfa Min, bir yandan Jungkook ile sohbet ediyor bir yandan omegasının güzelce yediğinden emin olmak ister gibi gözlerini yüzünde gezdiriyor, bazen çay içiriyordu. Onunda tıpkı omega gibi bir eli şişkin karnı okşuyordu.
Biran Jungkook ile kendini düşündü. Eğer o şeyleri yaşamasalardı şuanda onlar gibi hatta onlardan daha iyi bir konumda olabilirlerdi.
Kıskanmıştı.
Ama birazcık.O düşüncelerine dalmışken dudaklarına değen şey ile irkildi.
Delta elinde tuttuğu keki omegasının ağzına uzatıyordu.
Utandığının farkındaydı eğer o yedirmezse omegası asla yemezdi.Neredeyse herkesten, her şeyden utanıyordu.
Sanırım hamile olmasının buna epey bir katkısı vardı.
Omega önce şaşırsada kocaman bir ısırık aldı ve memnun mırıltılar çıkararak yedi.
Tadı gerçekten harikaydı ve sanırım şu saniyeden itibaren utanmayı geri plana atıp hunharca bu leziz keklerden yiyecekti.
Omega iştahla yemeye başlarken içinden midesinin bulanmaması için dua ediyordu. Eğer kusarsa ağlardı. Bu güzel keklerin midesinde kalmasını ve yavrusununda çokça yemesini istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑨𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑻𝒂𝒆𝑲𝒐𝒐𝒌
FanfictionHwang Krallığı tarafından esir alınan Omega Prens Kim Taehyung'u Krallıklarına götürmek için yola çıkan askerler, atlı arabalar ve yakınlarında askerleri ile avlanan Jeon Krallığının Kralı Delta Jeon Jungkook. Ümidi tükenen Prens Kim Taehyung'un imd...