13

3.1K 243 25
                                    


Lütfen bol bol yorum yapın ve oy vermeyi unutmayın. Yorumlarınızı okumayı seviyorum.

İlerleyen bölümlerde olmasını istediğiniz bir şey varsa lütfen yazın fikirleriniz benim için önemli ve gerçekten hoşuma gidenleri ileri bölümlerde kullanacağım.

Sınır koymuyorum ama lütfen bol bol yorum yapın

Umarım beğenerek okursunuz...


Yazım yanlışları için özür dilerim.


_______________________









"Böyle daha iyi misin?"

Omeganın arkasındaki yastığı düzeltirken büyük bir ilgi ile konuştu Delta.

"Canın bir şey istiyor mu?"

Sorduğu sorunun cevabını beklemeden yeni sorular ekliyor ve daha şimdiden omegayı bunaltıyordu.

"Hamileysen neden bu kadar kilo verdin ki?"

Omega derin bir nefes vererek deltanın elini tuttu ve yanına oturttu.

"Şifacıya sormaya ne dersin?"

Delta sanki düşünmesi çok zor bir şey duymuş gibi şaşırmış ve kapıdaki görevlilerden birini şifacıyı yine ve yine çağırmasını emretmişti.

Tıklatılan kapının ardından şifaci odaya girdi.

"Beni emretmişsiniz efendim."

"Omegam hamileyse neden bu kadar çok kilo verdi?"

"Efendim şuan net bir şey söylemek mümkün değil lakin düşünceme ve araştırmalarıma göre baskın bir tür olacak. Bu yüzden uzun bir süre annesini adeta sömürecek."

Delta duydukları ile mutlu olsada omegasının kilo alması gerekiyordu.

"Nasıl kilo alacak o zaman?"

"Birkaç haftaya kadar eski haline dönecek. Hatta eskisinden de iştahlı olacak ve kilo alacak."

Birkaç bilgi daha edindikten sonra şifacıyı göndermişlerdi.

Delta elini omeganın henüz düz olan karnına koyup okşadı.

"Uykum geldi."

Omega üstüne çöken yorgunluk ile halihazırda üstünde olduğu yatağa yayılırken konuştu.

Delta hemen ayaklanarak omeganın üstünü değiştirmek için dolaba ilerlemiş rahat olduğunu düşündüğü bir geceliği alarak yeniden yatağa döndü.

Yarı uyur olan omegayı dikkatle giydirirken göğüsüne, boynuna ve dudaklarına öpücükler kondurmayı ihmal etmiyordu Delta.

Üstünü giydirip yorganı güzelce her yerine örttükten sonra kendide omeganın yanına yattı ve sıkıca sarılarak bedenlerini birbirine yapıştırdı.

Sabah ilk işi omeganın şimdiden kilo alması için mutfak görevlileri ile konuşmayı aklına not etti Delta. Bebekleri için elinden gelenin fazlasını yapmaya şimdiden hazırdı.



_____




Sabah Delta uyanır uyanmaz dün akşam planladığı gibi yapıp mutfak görevlileri ile konuşmuş ve bir sürü sağlıklı ve Omegaya iyi gelecek yiyeceklerin olduğu bir masa hazırlatmıştı.

𝑨𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑻𝒂𝒆𝑲𝒐𝒐𝒌 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin