10

3.6K 267 113
                                    

Umarım beğenerek okursunuz...

Kontrol edemedim :(

Bol bol yorum yapmanızı istiyorum ve oy vermeyi sakın ha unutmayın.

Sınır; 80 yorum.













Tüm halk ordusu ile düğün alanına giriş yapan Delta ile donup kalmış üstüne bir de 'omegamı almaya geldim' demesiyle tüm misafirlerden şaşkın nidalar yükselmişti.

Herkes buraya Alfa Bae ve Omega Taehyung'un düğünü için gelmişti lakin Deltanın kendinden emin ve omeganın gözlerinin içine bakarak konuşması işleri karıştırmıştı.

Omega gözlerinin içine bakan Delta ile rahatladı. Gelmeyeceğini düşünmüştü hoş şimdi gelmiş olması neyi değiştirirdi emin değil ama en azından istemediği biri ile zorla evlenmeyecekti.

Delta ise omegasının güzelliği karşısında adeta büyülenmişti. Eğer sinirlenip ona git demeseydi emindi ki kendi düğünlerinde çok daha güzel ve mutlu olacaktı. İçi bir kez daha pişmanlık ile dolup taştı.

"O benim omegam Delta."

Delta duyduğu şey ile adeta transtan çıkmış ve koyulaşan gözleriyle Alfaya bakmış birkaç adım atmıştı.

"Eğer onu düğün günümüzde kaçırmasaydın şuan benim mühürlü omegam olacaktı Alfa!"

Misafirler ikilinin konuşmasını çıt çıkartmadan dinlesede Deltanın dedikleriyle uğultular yükselmeye başlamıştı.

"O, Deltanın omegasımıymış?"

"Alfa onu nasıl kaçırır?"

"Hemde düğün gününde!"

Deltanın elini havaya kaldırması ile ortamda sessizlik oluştu.

"Ya şimdi bana omegamı verirsin ya da bu Krallığı başına yıkarım Bae!"

İkili sözlü tartışmaya -tehditler havada uçuşuyordu- girmişken Omega yalnızca ikiliyi dinliyordu.

"Onu vermem!"

"Öyleyse onu en güzel şekilde alacağıma emin ol."

Bütün Jeon ordusu bahçeye doluşurken misafirler hızla Krallığı terk etmeye başlamıştı bile.

Rezillik.

Bu yaşananlar yalnızca bir rezillikti.

Alfa Bae nasıl birinin omegasını düğün gününde kaçırabilmişti. Herkesin emin olduğu bir şey varsa oda bu durumun Alfa Bae'nin Krallığına büyük zarar vereceğiydi. Diğer krallıklar tarafından saygı görmeyecek, ticaret yapamayacak ve en sonunda koskoca Krallık yok olacaktı.
Bunun bilincinde olan Alfa Bae ise bir çözüm yolu arıyordu.

"O zaman şöyle yapalım. Kimin omegası olacağına bizzat Omega Kim karar versin"

Bae'nin ortaya attığı fikir ile güldü Delta.

Bu kadar kolay mı olacaktı yani?
Omega tabi ki Deltanın yanında olacaktı.

"Kabul."

Delta elini Omegaya uzatmış ve gelmesini beklemişti aynı zamanda Alfa'da elini uzatmıştı.

Alfa, omeganın elbette Delta'yı seçeneğini biliyordu. Amacı bu olaydan en az zarar ile kurtulmaktı.

Aradan geçen iki dakika ile omega hala bir tepki vermiyordu.

Delta'nın kaşları çatıldı. Belli ki omegası hala çok kırgın ve üzgündü. Düşündüğü kadar kolay olmayacaktı.

Omega ise geçen dakikalar ile öylece yere bakıyor ve düşünüyordu.
Eğer burada kalıp Alfa Bae ile evlenirse her şey çok güzel olabilirdi ama onu tanımıyordu. Kendini kaçıran ve evlenmeye zorlayan birine güvenmesi çok zordu hatta imkansızdı.

𝑨𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑻𝒂𝒆𝑲𝒐𝒐𝒌 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin