TGL▸41 (END)

190 20 35
                                    

(❁'◡'❁)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(❁'◡'❁)

Iris duduk di biliknya sambil memegang sebuah buku yang bertajuk 'The General's Lover'..

sejak kejadian itu,dia telah memberitahu Minju apa yang terjadi padanya..dan ajaibnya,semua yang dia lalui 75 peratus adalah sama dengan apa yang Minju telah reka di dalam naskahnya yang pada awalnya bertajuk 'Eternal of Love' itu.setelah mendengar cerita dari Iris,Minju telah mengedit novel itu berdasarkan apa yang Iris alami dan telah mengubah tajuk novel itu atas permintaan Iris sendiri.

dia berharap,dengan menerbitkan novel itu..dia akan berjumpa dengan Huang Renjun di dunia nyata..sebenarnya dia tidak berharap lebih..kerana mungkin sahaja apa yang dialaminya seminggu yang lalu itu hanyalah mimpi semata mata.

walaupun pahit,tetapi dia juga terpaksa menelan kenyataan bahawa hanya ada 1% sahaja kemungkinan yang Huang Renjun,Na Jaemin,Lee Jeno,Lee Haechan dan karakter lainnya wujud di dunia nyata.

Iris memandang sebuah sketsa yang dia lukis sendiri..sketsa yang menggambarkan Jenderal Huang sedang tersenyum dengan memakai baju tenteranya sambil memandang wajah Cik Muda Iris.

setiap hari setelah selesai melakukan pekerjaan harian,dia akan membaca novel itu sebelum tidur.itu telah menjadi ubat bagi Iris agar tidak terlalu rindukan Jenderal Huang..

-skip-

keesokan paginya,Iris bangun dari tidurnya..seperti biasa,dia akan bangun pada pukul 7 pagi dan bersiap siap untuk ke pejabat.

sebagai seorang CEO syarikat fashion designer yang semakin meningkat naik,dia cuba menjalani hari harinya seperti biasanya dan mencuba untuk menyibukkan dirinya agar tidak terlalu terbawa bawa dengan perasaan rindunya pada Jenderal Huang.

sambil sarapan,dia memeriksa email dari ipadnya untuk melihat sekiranya ada email email penting yang masuk hari itu.setelah itu dia terus berangkat ke pejabat dengan menaiki keretanya.

"Cik Iris.."sapa semua staff syarikat Iris.D itu.

"Hina,masuk bilik saya."ujarnya saat lalu di sebelah meja Jung Hi Na,production manager.

"ada apa Cik Iris?"

"saya dah email pada kamu semalam tentang masalah kain untuk design baju Puan Wong..kamu ada apa apa cadangan?"

"ermm..semalam saya dah cari solution untuk kurangkan bajet.tapi saya tak yakinlah kalau beliau setuju."

"tak apa..awak bagi dengan saya.saya akan bincang dengan dia."

"baik Cik Iris."

-skip-

semasa lunch,Minju datang ke pejabat Iris untuk mengajaknya lunch bersama.seperti biasa,mereka makan di restoran berdekatan sahaja..

"Iris,hari ni kau balik pukul berapa?"

"hari ni?pukul 6.kenapa?"

"tak balik lambat?"

The General's Lover [HuangRenjun]Where stories live. Discover now