TGL▸35

109 12 2
                                    

(❁'◡'❁)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(❁'◡'❁)

Iris tersedar saat mendengar suara seseorang sedang memanggilnya.buka sahaja mata,dia merasa kepalanya sakit.

"Cik Iris.."

"J..Jaemin?"

Iris cuba untuk bangun dan menahan sakit di kepalanya..dia terus pergi ke arah Jaemin yang sedang diikat dengan menggunakan rantai besar di tiang.kelihatan Jaemin sudah tidak berbaju lagi.badannya penuh dengan kesan pukulan.

"C..cik Iris.."

"jangan risau..saya akan bukak rantai ni."Iris cuba mencari benda tajam untuk menyucuk mangga kunci itu.

tetapi tidak boleh..

"mangga tu tak boleh terbuka dengan cara macam ni."ujarnya lemah.

usai melakukan beberapa percubaan,Iris akhirnya mengalah..

"macam mana awak boleh ada kat sini?"

"Cik Iris macam mana boleh ada kat sini jugak?"

"saya diculik masa dalam perjalanan pulang.dah berapa lama saya pengsan?"

"sehari semalam."

Iris melilau melihat sekeliling.mereka berdua berada di pondok yang berdindingkan kayu jati.dari luar,kelihatan beberapa orang lelaki sedang menjaga.

"kita kat mana ni?"

"saya tak tahu."

"siapa yang culik kita?"

"dah bangun rupanya.."tegur seorang lelaki.

Iris terus berundur saat melihat dua orang lelaki berumur masuk ke pondok itu.

"Cik Iris.."sapanya.

"kau siapa?"

"Ling Ra In..kenal?"

"ayah Ling Ra In?"

lelaki itu mendekat ke arah Iris sambil tersenyum sinis..Iris yang semakin mundur akhirnya melekat di dinding..dia cuma menggapai apa apapun yang boleh dia buat untuk lindungi dirinya di situ tetapi hampa.pondok itu betul betul kosong.

"jangan sakitkan Cik Iris!"tengking Jaemin.

sebaik sahaja Jaemin berbicara,seorang lelaki terus menumbuk perutnya.Jaemin terus muntah darah.

"Jaemin!"Iris terus menolak menteri Ling dan berlari mendapatkan Jaemin.

"duduk.."arah seorang lelaki lagi.

"duduk!!"lelaki itu mengacukan pedang di peher Iris dan menyuruhnya untuk duduk di lantai.

"apa yang kamu nak dari kami?"tanya Iris..

"kami bukannya nakkan apa apa dari kamu."

"habis tu?"

"Jenderal Huang.."

The General's Lover [HuangRenjun]Where stories live. Discover now