Aklına sürekli Ömer geldiği için bir bahane bulup onu aramak istiyordu. Zorlanacağı bir durum olmayacağını da bildiği için Ömer hemen anlar diye korkuyordu. Zihni tüm bunlarla meşgulken gezdiği müzeden hiçbir şey anlamadan çıkmıştı.
Bir banka oturup müzede kendini çektiği fotoğraflarını düzenleyip sosyal medyada paylaştı.Gülce'nin zamanında deli dolu aşk yaşadığı Çınar ve iki arkadaşı daha bu şehirdeydi. Gülce'nin fotoğrafını o da görmüş ve de oldukça heyecanlanmıştı. Hızlıca Gülce ile aşklarına tanık olan diğer arkadaşlarıyla kahve dükkanında buluşup, onun da bu şehire geldiğini heyecanla söylemişti.
"Mesaj at da görüşelim hadi" dedi Erdem.
"Buluşmak ister mi sizce?" diyip arkasına yaslandı Çınar.
"Aradan kaç yıl geçti, Gülce ile kötü bir ayrılık yaşamadınız ki.Neden istemesin?" Dedi Arda.
"Şansımızı deneyelim." Dedi Erdem.
"Araya mesafe girince bir zamanlar yakın arkadaş olduğumuz gerçeğini değiştirmiyor sonuçta ya. Atıyorum" dedi gülümseyerek Çınar.
"Biz yakın, sen çok yakın arkadaştın" dedi gülerek Erdem.
Bunun üzerine Arda ve Çınar da gülmüştü.
"Acaba ne için burada? Hemen dönecek miymiş?" Dedi Arda kollarını masaya dayayıp."Öğrenmenin bir yolu var" dedi Erdem telefonu işaret edip gözleri ile.
"Merhaba Gülce, Erdem ve Arda ile kafede oturuyoruz. Buraya çok yakın bir müzeden fotoğraf atmışsın. Müsait isen görüşebilir miyiz?" Diyip Çınar, arkadaşlarına doğru baktı.
"Hayır,sil" dedi Erdem.
"Sadece Merhaba Gülce, Erdem ve Arda ile sana yakın bir yerdeyiz. Vaktin varsa kahve içmek isteriz. Yaz bence daha kısa olsun" dedi Arda.
"Bence de" diyip onay verdi Erdem de.
"Peki." Diyip Arda'nın dediğini yazdı.
"Gönderdim" dedi.
"Hadi bakalım" dedi Arda gülerek.Kısa bir süre sonra da cevap vermişti Gülce. Ve burada yalnız gezerken onlarla aynı şehirde olduğunu fark etmesinin sevinciyle "ben de çok isterim. Nerdesiniz? Gelebilirim yanınıza" Yazmıştı.
Sonrasında da Çınar'ın attığı konuma gitmişti. Hepsi o kadar mutlu olmuştu ki herkes gülümsüyordu Gülce geldiğinde ya yanlarına.
"Üçünüzün de burada olduğunu bilmiyordum" dedi Gülce.
"Biz beş yıldır burdayız. Erdem de geçen yıl geldi. Onu ikna etmek biraz uzun sürdü" dedi Arda.
"Evet, çok pişmanım daha önce gelmediğim için" dedi Erdem gülerek.
"Neyse ki er ya da geç buradasın" dedi Çınar.
"Tekrar bir aradasınız demek. Ortak bir yerde mi çalışıyorsunuz yoksa farklı farklı mı?" Diye sordu Gülce.
"Aynı şirketteyiz üçümüz de" dedi Arda.
"Sen ne için geldin buraya? Tatil amaçlı mı?" Diye sordu Erdem.
"Ben eşimin işi yüzünden burdayım. Henüz kalıcı mı olacak bilmiyorum ama en az dört aylık bir süre zarfında burda olması gerektiği için ben de geldim" dedi Gülce.
"Senin de çalıştığını biliyordum. Bıraktın mı?" Diye sordu Erdem.
"Evet işimi buraya gelmeden önce bırakmıştım zaten ben." dedi Gülce onaylayarak. Gülce o sırada Çınar ile göz göze gelince gülümsemişti. İkisinin de birbirine bakarak gülümsemesinin üzerine de Arda ve Erdem de birbirlerine bakmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK TARAF
ChickLitHerkesin karanlık tarafı vardır. Peki ya en saf beyazın bile içinde siyah var mıdır?