B8

170 3 0
                                    

Gülce eve geçerken Ömer'i çağırmış, onunla birlikte dönüyorlardı.

"Hiç bahsetmemiştim arkadaşlarının da burda olduğundan" diyince Ömer, "ben de mesaj attıklarında öğrendim. Bu şehirde olduklarını bilmiyordum" dedi Gülce.

"Senin için sevindim" dedi Ömer. "Güzel bir denk geliş. Burada tanıdık birilerinin olması daha kolay alışmanı sağlar" dedi.

"Evet. Yoksa çok yalnız kalacaktım" demesiyle Gülce'nin, Ömer bir bakış attı.

"Bakma bana öyle. Gece bile eve gelmediğin oluyor" dedi Gülce bunun üzerine.

"Geç döneceğime ondan geçmem daha kolay oluyor. Yoruluyorum ben de" dedi Ömer. "Bunu sana defalarca açıkladım"

"Gece eğlencelere kalmasan her zaman" diyince Gülce, "bu işimin bir parçası Gülce" diye çıkıştı.

"Peki" dedi Gülce arabadan inerken.

"Seninle tanışmak istiyor arkadaşlarım" dedi merdivenleri çıkarken.

"Tanışırız" dedi Ömer de. Ama Gülce, bu cümlenin dolu bir cümle olmadığını çok iyi biliyordu.

Eve geldiklerinde Gülce hızlıca üzerini değiştirip yatağa geçmiş, Ömer de üzerini bile değiştirmeden kendini yatağa atmıştı. Sabah uyandığında Gülce, Ömer'i yanında uyuyor gördüğünde çok şaşırmıştı.

"Ömer, Ömer" diyip onu uyandırdı.

"Hı" dedi Ömer zorla. Gözlerini açamıyordu.

"İşe gitmemişsin" diyince, "bu gün evdeyim" dedi.

"Tamam o zaman uyu tekrar. " diyip kalktı Gülce. Evde olduğunu değerlendirme adına hızlıca üzerini değiştirip güzel bir kahvaltı hazırlama işine koyuldu. Önce gidip pastaneden ve peynirciden eksik şeyleri aldı. Sonra eve geldi. Müzik açıp, arada da eşlik ederek hazırlamaya başladı.

"Vay vay vay" dedi Ömer hazırlanmış sofrayı görünce.

"Günaydın hayatım" dedi gülümseyerek.

"Günaydın. Neler yapmışsın böyle" diyip masaya oturdu. "Bunları da sen mi aldın?" Dedi Ömer şaşırıp. Pastaneden getirdiği şeylere bakıyordu.

"Evet" dedi çayları koyarken.

"Buraya eşyalarımızı bir an önce getirtmek istiyorum. Özellikle çaydanlığımızı." Dedi Ömer.

"Hım yani bundan sonra burda mı yaşayacağız demek bu?" Diye sordu Gülce.

"Hayır şu an belli değil hala. Senin de fikrine göre karar vereceğim zamanı geldiğinde. Geri dönmeyi istediğini biliyorum. Buna dikkat edeceğimi bil" dedi Ömer.

"Sevgilim artık bu konuya daha sıcak bakıyorum. Burda kalmayı düşünebiliriz" dedi Gülce.

Ömer şaşkınlıkla Gülce'ye doğru baktı.
"Sen ciddi misin?" Diye sordu.

"Evet." Dedi Gülce.

"Fikrini dün gittiğin arkadaşların mı değiştirdi?" Diye sordu Ömer.

Gülce kafasını salladı. "Burası tanımadığım bir ülke, tanımadığım bir dil. Ve yalnız kalıyordum Ömer. Zor zamanlar geçirdim. Daha doğrusu geçirdik. Doktora gitmek istesem doktoru bile tanımıyorum. Dilini bilmiyorum. Her şeyi düşünüyorsun ister istemez ama şimdi onlar var ve sen yokken yalnız değilim." Dedi.

"Yerimi doldurabildiklerine sevindim" dedi Ömer. Gülce konuşmayınca "samimi söylüyorum." Dedi.

"Onlar gerçekten iyi insanlar. En yakın arkadaşlarımdı ve hiçbir şeyi değiştirmemiş zaman onlardan" dedi Gülce.

KARANLIK TARAF Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin