Kolyesinden çıkardığı yüzükle oynarken bir sinirle buraya kadar gelmiş olmasını düşünüyordu. Buna değer miydi? Kendini tehlikeye atmak her şeyi çözecek miydi?
Aklında dönüp duran küçük görülme tavırları hala Gülce'yi bar taburesinde tutuyordu ama.
"Ne düşünüyorsun?"
Gülce konuşan kişiye doğru baktı. Yine çok basit olmuştu. Victor laf atmıştı.
"İntikam almayı" dedi Gülce. Planının tamamen dışında seyrediyordu şu an.
"Aldatıldın mı?" Diye sordu Victor. Gülce'nin döndürüp durduğu alyansa bakıyordu.
"İhmal edildim" dedi başını hayır anlamında sallayıp. "Yani en azından ben öyle düşünüyorum" diye mırıldandı ama Victor da duymuştu.
"Hikayeni merak etmeye başladım. Neden içmiyorsun?" diyip dolu bira bardağını gösterdi Gülce'nin. "Dakilalardır tek bir yudum bile almadın" dedi. Dakikalardır izlenmiş olmak tedirgin etmişti Gülce'yi. Bu yüzden yine dürüst davrandı.
"Aklım o kadar dolu ki hamile olduğumu unuttum bir anlığına. Hiç içmedim içmek ister misin" diyip birayı sürükledi tezgahtan.
Kafasını hayır anlamında sallayınca Victor "içine bir şey atmadım. Ayrıca beni dakikalardır izliyormuşsun. Dokunmadığımı görmüşsündür" dedi Gülce. Victor gülüp birayı önüne çekti. Barmene de "hanımefendiye de bir bardak ballı süt" dedi.
"Bakabilir miyim?" Diyip kamerayı işaret edince Gülce, Ömer'in fotoğrafları olduğunu bildiği halde kafasını salladı.
"Hobi olarak mı çekiyorsun? Yoksa profesyonel mi? " Diye sordu Victor.
"sevdiğim için çekiyorum. Genelde mimari yapıları çekerim"dedi.
"Fark ettim. Ya doğa fotoğrafçılığı?" Diye sordu.
"Pek sevmem. Çünkü doğadayken fotoğraf çekmek aklıma gelmez" dedi Gülce.
Victor, Ömer'in portresinin açık olduğu fotoğrafı Gülce'nin önüne bıraktı. Bir yandan da ödü kopuyordu. Zarar gelmesi istediği en son şey olurdu.
"Seni ihmal eden kişi bu mu? Ömer mi?" Diye sordu.
Gülce pişmanlık duysa da bu oyuna devam ediyordu. "Nerden tanıdığını sormayacağım" dedi Gülce ve kamerasını alıp diğer tarafa koydu. "Monica ile çalışırken nasıl ihmal etmesin"diye söylendi yine Gülce ballı sütü içerken.
"Monica'ya bu kadar yakın olabilen tek kişi" dedi kaşlarını kaldırıp.
"Her zaman yanında. Her anlamda"diyip dudaklarını yaladı Victor. Bunun üzerine Gülce, "sen de yakından tanıyor gibisin" dedi."Bana bir teklif getirdiler" diyip ciddiyetini bozmadan etrafa bakındı. Bar toplanıyordu yavaş yavaş.
"Ve sen de araştırdın" diyince Gülce, Victor kafasını sallayarak "tabii" dedi.
"E şimdi çocuğunuz olacak. İhmal ettiğini düşündüğünü biliyor mu? Bu konuyu konuştun mu?" diye sordu Victor.
"Çocuğumuz olacağını henüz bilmiyor. Ama bu ihmal konusunda yeterince kavgalıyız" dedi Gülce. Victor'un iyi birisi olduğunu hissetmeye başlamıştı bakışlarından. Ama yine de bu sadece bir histi. Güvenmek kolay değildi.
"Sen bu hisse nasıl kapıldın?" Diye sordu Victor.
"Bar kapanıyor. Ben artık kalkıyorum" dedi Gülce barda neredeyse sadece çalışanların kaldığını görünce.
Victor, Gülce'nin kolundan tutup bar taburesine oturttu.
"Buraya bilerek geldiğini biliyorum" dedi. Gülce'nin kalbi çıkacaktı yerinden.
"Monica'dan teklif geldiğinde onu araştırmaya Ömer'den başladım. Dolayısıyla da seni de araştırdım. Çöpündeki hamilelik testini de biliyorum, internet üzerinden beni araştırdığını da"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK TARAF
ChickLitHerkesin karanlık tarafı vardır. Peki ya en saf beyazın bile içinde siyah var mıdır?