B14

137 2 0
                                    

Gülce ve Çınar partinin geri kalanından sıkılıp dışarı çıkıp arabayla manzarası güzel bir yere gitmişlerdi.

"Sabah Cenova'da uyanmak ister misin?" Diye sordu Çınar. " Sen eşine ben de kariyerimde büyük bir yıldıza daha kavuştum."

Çınar, iki yıldır yaptığı projeye son noktayı koymakla meşguldü bir haftadır. Proje çok büyüktü ve çok ilgi görmüştü.

"Kutlayalım mı diyorsun?" Dedi Gülce maskesini çıkartırken.

"Hem öyle hem de gözüme yeni takılan bir isim oldu sen ortalıklarda yokken" dedi.

"Kim?" Diye sordu.

"Victor" dedi Ramiro. "Bak. Bence Monica bu isim için buradaydı bu gece. Piyasadaki iyi isimleri topladığını biliyoruz. Fakat Victor orada çok ilgisiz bir isimdi." dedi.

"Cenova'da görüşme yapmayı mı planlıyorsun" dedi Gülce.

"Dominic'ten yardım isteyeceğim. Beraber iş yaptığım sağlam birisi Dominic. Ayarlayabilirse görüşme ayarlayacak" dedi.

"Bizimle çalışmaya mı ikna edeceksin?" Dedi Gülce.

"Ona Monica'dan daha iyi bir teklif yapmalıyız. Fakat kısa süreli olması iyi olur çünkü Victor biraz sorunlu isim. Monica ile iş yapmaması için elimizden bir şey gelmez ama öncesinde bizimle iş yapmasını sağlayabiliriz"  dedi.

"Bence artık Monica'yı karşına almamalısın. Zaten bizimle iş yaparsa firma sahibi Monica olduğu için pek bi anlamı kalmıyor." dedi Gülce.
"Hayır Gülce. Önümde o varken gölgesi üzerime düşüyor. İlerlememe engel oluyor. Onu ekarte edip konuşmayı ben yapmalıyım. Şirketten hariç bir iş yapma ihtimalimizi sonuna kadar kullanmalıyım" dedi.

"Pekala.Şu Victor." Diyip iç çekti Gülce. "Ne kadar sorunlu?"

"O aynı zamanda bir mafya" dedi. "Sicilya'nın kalbi onun" diye gözlerini açarak konuştu.

"Monica bizi bilerek sardırtmak da istiyor olabilir" dedi Gülce.
"Buna bulaşmak istediğine gerçekten emin misin? Belki de iş değil de başı belada olduğu için görüşmüş olamaz mı? Yada başına bela açan isim o olamaz mı? Bir çok ihmal var Çınar. Körü körüne bir mafyaya bulaşmayalım" dedi.

"Monica'yı artık tanıyorum. Onun ne istediğini biliyorum" dedi Çınar.

"Çınar." Dedi Gülce. "Bu tehlikeli bir adım. Öncelikle Ömer'e danışsak mı?" Dedi.

"Ömer seni her koşulda bu işten uzak tutacaktır ve de Monica'yı uyaracaktır" dedi.

"Bir kez bizim için sır tutabilir belki" dedi Gülce.

"Eğer onu aradığında her şeyi mahvederse bu çok canımı sıkar Gülce" dedi Çınar.

Gülce böyle bir adım atmak istemiyordu.
"Bak bu iş içime hiç sinmiyor Çınar. Mantıklı gelmiyor. Hislerinle hareket ediyorsun ve bu elimizde çok kötü patlayabilir. Arda ve Emin'e soralım o zaman" dedi.

"Monica için biz karınca gibiyiz. Ezip geçmesi kolay. O yüzden bizi yanıltmak ile uğraşmaz bile" dedi Çınar.

"Ben bunu Ömer ve diğerleri ile konuşmadan yapamam" dedi Gülce.

"Gerçekten" diyip kafasını iki yana salladı. "O zaman kocanı çağır ve iki dakika bizimle görüşsün. Bu kadarını da yapar herhalde. Çünkü sen her koşulda benim de tehlikede olup olmadığımı öğrenmek için arayacaksın onu" dedi.

Gülce "evet beni tanımışsın" dedi. Ve Ömer'i aradı.

"Efendim sevgilim" dedi.

"Ömer seninle Çınar ile bir iki dakikalığına görüşmek istiyoruz." Dedi.

KARANLIK TARAF Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin