İçime kaçan sesim ile "Özür dilerim" Dedim.
"Neden?" Dedi.
"Ringe seninle çıkacağım diye söz vermiştim. Sanırım tutamayacağım sözümü." Dedim. Öksürmeye başladım ama normal öksürük değil resmen kan kusuyordum.
"Merak etme helikopter geliyor 2 dakikaya yalvarırım dayan."
"Hilal sakin Buğraya haber vermeyin."
"Şu halinle hala Buğra denen iti mi düşünüyorsun?"
Aras lafa atladı. "Geldi helikopter." "Hilal Aras'ı Caesar'a götür." Dedim.
Helikopterden 3 kişi indi ve beni ayaksız sedyeye koydular. Arkamdan Samet'te geliyordu. Tabi sonrası karanlık.
-SAMET-
İlk defa kalbim bir kadın için böylesine atarken onu kaybedemem. "Onu yaşat doktor yoksa ben seni yaşatmam!" Doktorun resmen eli titriyordu korkudan. Nehir'i yüz üstü yatırdılar sırtı çizilmişti. Büyük ihtimalle dikiş yapacaklar. Caesar beni 13 kere aramış. Hemen olan biteni anlatmak için aradım.
"Alo Samet Nehir'e ulaşamıyorum en son patlama sesi geldi ORADA NE SİKİM DÖNÜYORSA ANLAT HEMEN!"
"Tamam sakin ol. Herkesi mekandan çıkarırken en sona biz kaldık sonra herkes çıktı ama Nehir yoktu bir tane çocuğu ezmişler kızı kurtarmak için giderken patlama oldu. Kızı korumuş ama kendisinin durumu ağır."
"Siktir ya neredesiniz siz?"
"Helikopterdeyiz."
"Tamamdır sen bana hastaneye indiğinizde konum at geliyorum hemen."
"Tamamdır."
Nehir'in suratının ölü suratından hiçbir farkı yok. Kalbime öyle bir ateş düştü ki sadece Nehir'in uyanması bunu söndürebilir. Helikopterin zemine yaklaşması ile inişe geçtiğimizi anladım. Ayaklandım çatıda bulunan 2 tane doktor ile durumun kötü olduğu çok barizdi. Hemen ayaklı sedyeye geçirip konuşmaya başladılar.
"Hocam derin kesik olan kısma ilk yardım uyguladık sadece hayati tehlikeyi atlatması gerek. "
"Anladım ameliyathaneyi hazırlasınlar geliyorum sinir kısımlarına her hangi bir şey olmuş mu?"
"Hayır hocam."
"Çok güzel ameliyat kolay geçecek." Derken ameliyathanenin önüne geldik içeri geçtiler. Ben ise dışarıda kaldım. Şuan tek yapabildiğim dua okumak olduğu için sinirliydim. Konumu Caesar'a yolladım. Yaklaşık 20 dakika sonra normal odaya aldılar Nehir'i koridorda koşan kişiye baktığım da Hilal ve Caesar'ı gördüm. Hilal'in gözleri şişmiş Caesar ise çökmüştü resmen. Nehir onlar için çok önemli olmalı yani EJDER örgütü üyesinden daha fazlası olmalı doktor son kontrolleri yaptıktan sonra "Yaklaşık 10 dakikaya uyanır." Dedi. Hepimiz 'Anladık' Der gibi başımızı salladık. Doktor kapıyı açıp çıktı. Caesar "Nasıl böyle bir şey olur inanamıyorum Hilal özellikle sen nasıl Nehir'e sahip çıkmazsın." dedi.
"Nereden bilebilirim Nehir'i dışarı çıktı sandım." Dedi ağlarken.
"Üff bir susmadınız ki rahatça uyuyalım ya bir kapayın çenenizi hasta var burada." Dedi b-bu Nehir'in sesi.
"NEHİR!" Dedi Hilal ve sarıldı.
"AH kızım yavaş ol ya." dedi Nehir ben ise sadece köşede gülerken onları izliyordum. Bir anda Nehir ayaklandı ve bağırmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON PERDE
ActionTesadüf her şeyin başlangıcıdır. Aynı görevde yer alan yer altı mafyası ve hem görevin başrolü olan hem de EJDER örgütünün temsilcisi olan kadın eğer yolları kesişmişse bize sadece onların aşkına tanık olmak kalır... Ya da ihanet mi demeliydim?