"Toplantı bitmiştir."
Herkes dağılacağı zaman ayağı kalktım ve kapıya doğru ilerledim. O sırada ensemde hissettiğim nefesle dirseğimi arkaya doğru savurdum. Samet bey ise eğildi ve hareketimi savuşturdu.
"Reflekslerim kuvvetli olmasa yerdeydim büyük ihtimalle."
"Büyük ihtimalle değil yerdeydiniz. Samet bey." Dedim, Samet ise durumdan memnunmuş gibi sırıttı.
"Size bir teklifte bulunacağım."
"Reddediyorum."
"Önce dinlemen gerekmez mi?"
"Benimle ringe çıkmak istemiyor muydunuz?"
"Evet çıkmak istiyorum balo görevi bittiğinde sizinle ringe çıkmak isterim."
"Duruma göre bakarız." Samet başını 'anladım' der gibi salladığında, Caesar bize bu durumdan hoşnut değilmiş gibi bakıyordu.
Toplantı odasından çıktım.
"Kızım adam sana nasıl baktı gördün mü?" Dedi Hilal tabi ki çöpçatanlık yapmasa olmaz.
"Aynen kesinlikle abartmıyorsun Hilal bana bunu çocuk havuzunda boğuluyorum diye bağıran kız söylüyor hah."
"Kızım yemin ederim abartmıyorum."
"Yav he he"
"Yemin ederim sana iyilik yaramıyor. Neyse sen baloda ne giyeceksin?"
"Bilmiyorum Caesar ne gönderirse onu giyeceğim."
"Caesar'ın zevki mükemmel kesin mükemmel şeyler göndermiştir. Aşırı heyecanlıyım."
"Hilal her zaman ki gibi göreve çıkıyoruz."
"Kızım onu mu söylüyorum kıyafetlerden bahsediyorum."
"Yemin ederim tam bi salaksın ya. Neyse teçhizat odasına gidiyorum ben lazım olanları alacağım."
"Tamam ben de eve geçiyorum bakım falan yapmam gerek."
"Yesinler senin bakımını."
"Hadi bay öptüm."
"Bay" Merdivenlerden indim. Sağ taraftaki koridorda ilerledim odanın önündeki korumaları selamladım ve kartı mı okuttum. Ve puf kapı açıldı. Belki de yer altında ki en sevdiğim o da bu olabilir. Bir sürü silah, bıçak, lazer, vs. çoğu malzemeler bu odada bulunuyor
(Odanın resmi)
Çantamın fermuarını açtım ve lazım olan tüm malzemeleri doldurdum. Bileğim de hissettiğim el ile arkaya ters tekme attım.
"Sanırım refleksleriniz uçup gitti Samet bey." Bu konuşma biraz iddialı olacak gibi.
"Üzgünüm ama sizi görünce aklım başımdan gidiyor." Bak bu işte biraz şaşırttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON PERDE
AcciónTesadüf her şeyin başlangıcıdır. Aynı görevde yer alan yer altı mafyası ve hem görevin başrolü olan hem de EJDER örgütünün temsilcisi olan kadın eğer yolları kesişmişse bize sadece onların aşkına tanık olmak kalır... Ya da ihanet mi demeliydim?