5.BÖLÜM "KAZANAN"

386 14 1
                                    


"Seninle oyun oynayacağım." Dedi.

"Ne oynayacağız?" Dedim.

"Pes atacağız."

"Yenilmeyi bu kadar seviyorsan oynayalım bakalım ama ödül?" Dedim.

"Sen belirle ödülü." 

"Pekala o zaman kazanan kaybedene istediği bir şeyi yaptırsın." Dedim. 

"Okey hazırlıklı ol çünkü yaptıracağım şeyi bilmek istemezsin." Dedi.

"Hadi bakalım getir konsolları bende bulaşıkları atiyim makineye." Dedim.

Konsolları getirdi ve oturduk. Onu yenmem gerek çünkü ona ringe çıkmasını isteyeceğim. Maça başladık. İlk golü o attı.

"Hemen sevinme sonu muhteşem bitecek." Dedim.

"Ya kesin kesin." Dedi.

Birazcık hileden bir şey olmaz. Samet'e birazcık yaklaştım. Dudağına doğru eğildim. O sırada bana bakmış ve afalladığı her halinden belli olan gözleri kısa süreliğine parıldamıştı. Ta ki ben gol atana kadar.

"Yes be aldım golü ne oldu Samet bey bir afallamış gibisiniz." Dedim.

Kolumdan tutup kucağına doğru çekti beni. 'Ulan ben bilidim böle olacağini' iç sesim her zaman ki gibi haklı.

"Ne oldu Nehir hanım bir afallamış gibisiniz." Dedi 'Bak bak nasıl ima da bulunuyor.'

"Hiç te bile ayrıca kolumu bırak!" Dedim.

"Bir iş yapıyorsan devamını getirmelisin Nehir. Bunu bildiğini sanıyordum. Ayrıca hile yapman hoş değil." Dedi 'Abi gadın doğri söyliğir ha' 

"Senin de itiraz etmemen hiç hoş değil. Eğer gol atmasaydım geri çekilmeyeceğin aşikardı."

"Geri çekilmek istemedim çünkü." Dedi. 'Hasiktir adam resmen aşkını ilan ediyor kızım yapış şunun dudaklarına.' Ya bak bir sus lan.

"Öyle mi?" Dedim. Tabi ki konuşmayı uzatıyorum çünkü maçı başlattım ama Samet bey bana bakmaktan anlamadı maçın başladığını.

"Şimdi benim istediğimi yapmak zorundasın." Dedim.

"Daha bitmedi maç." Dedi.

"Emin misin?" Dedim. Televizyona baktığında "Siktir maçı ne ara başlattın?" Dedi. Güldüm,

"Bana bakmak yerine televizyona baksaydın ne ara başlattığımı anlardın." Dedim.

Sırıttı ve " Karşımda böyle manzara olunca zor oluyor başka yere bakmak." Dedi. Kızardığım her halimden belli oluyordu. Bu utandığım için değil ilk defa içten ve samimi bir şekilde iltifat aldığım içindi.

"Her neyse kazandım ve istediğimi yapmak zorundasın." Dedim.

"Ne yapacağım?"

"Beni öp" Dedim şaka şaka öyle demedim.

"Ringe çıkacağız." Dedim.

"Asla olmaz daha iyileşmedin başka bir şey ist-" Sözünü kesen şey camların patlaması ve evi taramalarıydı. Hemen koltuğun arkasına geçtik. Pantolonun ceplerinde ki silahın birini kendime diğerini Samet'e verdim. Yerde sürünerek patlayan camların kenarına geçtim bana en yakın olan kişiyi vurmam gerek. 

"Samet beni koru!" Dedim. Samet beni korurken bana en yakın olan adamı ayağından vurdum ve adamı kalkan gibi kullanıp içeriye geçirdim. Yaklaşık 30 saniye sonra sesler kesildi. "Samet adamlarına söyle etrafı kolaçan etsinler ben bu adamı depoya götüreceğim depon nerede?"

SON PERDE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin