İlk defa böyle içtenlikle bir iltifat almıştım. İnsanların o gaddar kalbine o kadar alışmıştım ki artık bu tür iltifatlar bana yabancı geliyordu ama Samet her an bana bunları alıştıracak gibi duruyordu.
Acaba Sedat'a ne oldu?
"Samet."
"Efendim bir tanem."
"Sedat'a ne oldu?" Dediğim an gerildi.
"Neden sordun?" Dedi.
"Merak ettim." Dedim.
"Boş ver düşünme sen uyu biraz." Dedi. Eğer böyle dediyse yaşıyordur aklıma lavaboda yazanlar geldi komidinin üstünde ki telefonumu aldım ve ayağa kalktım.
"Ben tuvalete gidiyorum." Dedim.
"Tamam geleyim mi senle?" Dedi.
"Yok artık otur sen hem Hilal'e söyle o da gelsin." Dedim ve başını salladı.
Lavaboya girdiğim de aynada ki yazı yoktu. Aklıma adamın söyledikleri gelmişti.
'Müdür' Demişti. Ailem hakkında da bir şeyler demişti ama hatırlamıyorum ama müdür ölmüştü yani bu imkansız. O adamı ben öldürdüm nefes almıyordu. 'Numara yapmış olmasın' Hayır neden numara yapsın ki? En iyisi bu konuyu sonra düşünmek. Kendi kendime mırıldanırken Samet kapıya vuruyordu.
"Güzelim iyi misin?" Bu da hemen sahiplendi bizi amk 'Mal mısın kızım sevgilin adam senin.' Ay doğru pardon.
"Geliyorum." Diye bağırdım ve yalandan sifonu çektim yüzüme soğuk su vurdum ve çıktım.
"Ben acıktım ya 7 aydır bir şey yemiyorum. Hem Hilal nerede?" Dedim.
"Geliyor birazdan Caesar da geliyormuş." Dedi.
"İyi güzel. Bana pizza sipariş eder misin aşkım?" Dedim.
"Ne dedin duyamadım?" Dedi. 'Göte bak bizimle alay ediyo piç.'
"Pizza diyom lan sipariş et diyom açım diyom."
"Üf Nehir kulağım sağır oldu. Romantiklikten ne anlarsın sen?" Dedi.
"Öyle mi Samet bey o zaman gelmeseydin." Dedim sahte üzgünlükle.
"Öyle deme bir tanem ben her zaman gelirim. Şimdi senin pizzan-" Samet'in sözünü kesen şey doktorun tekrar girmesiydi.
"Kendinizi nasıl hissediyorsunuz Nehir hanım?"
"İyiyim aslında." Dedim.
"Sizinle açık konuşmak istiyorum buraya geldiğinizde ağır bir yara almıştınız ancak bu durumu atlattık her şey normaldi ama 7 ay uyanmadınız yani biz doktorlar olarak çok şaşırdık. Normalde uyanmanız gerekirdi ama neden olduğu hakkında hiç bir fikrimiz yok bir sürü test yaptık ama hiç bir sonuç elde edemedik." dedi.
'İnan biz de orada 1 dakikanın burada 1 ay olduğunu bilseydik daha önce saplardık bıçağı boğazımıza.'
"Bilmem ki yani ama şuan iyi hissediyorum." "Peki Nehir hanım şuraya imza atmanız gerek."
Kağıda baktığımda çıkış işlemleri ile ilgili olduğunu anladım ve imza attım. Caesar elinde ki pizza kutusuyla ve Hilalde arkasından girdi.
"Nehir uyanmışsın." Dedi ve sarıldı.
"Yoksa uyanmamamı mı tercih ederdin."
"Saçma saçma konuşma Nehir nasıl hissediyorsun?"
"İyiyim ver şunu acıktım ya." Dedim ve 1 dilim aldım. İçeri bir anda biri daldı. 'Han kapısı mübarek.' İçeri giren kişiye baktığımda dondum kaldım.
____________________________
Üzgünüm ama bu bölüm kısa olmalıydı o yüzden bu kadar <3.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON PERDE
ActionTesadüf her şeyin başlangıcıdır. Aynı görevde yer alan yer altı mafyası ve hem görevin başrolü olan hem de EJDER örgütünün temsilcisi olan kadın eğer yolları kesişmişse bize sadece onların aşkına tanık olmak kalır... Ya da ihanet mi demeliydim?