Bacağımda hissettiğim sızı ile inledim.
"Bacağın kötü görünüyor. Hastaneye gidelim ve sen bana neler olduğunu anlat." Dedi.
Sesinde ki tını sanki kendini dizginlemeye çalıyormuş gibiydi.
"Anlatırım bir ara."
"Bir ara değil Nehir hastane de bana neler olduğunu anlatacaksın." Dedi.
"Hastaneye gidemeyiz o göt verenin adamları beni arıyor zaten." Dedim.
"Göt veren?"
"Anlatırım sen Caesar'ın şirketine sür orada yaparım bir şeyler." Dedim ve Caesar'ı aradım.
- Alo
- Nehir neredesin?
- Samet ileyim.
- Hemen şirkete geliyorsun.
- Zaten oraya geliyorum.
- Güzel bekliyorum.
- Bekle.
Dedim ve telefonu kapattığım an Hilal aradı.
- Alo Hilal Buğra nerede?
- Buğra Caesar'ın yanında
- İyi Buğranın yanına 2 koruma dik gerçi Sedat'ı 2 koruma ne kadar tutabilirse artık.
- Nehir sen iyisin değil mi?
- İyiyim Hilal bazı şeyler ters gitti ama neyse.
- Nasıl yani?
- Pusuya düşürüldüm anlayacağın.
- Ama sen iyiyim demiştin?
- Zaten iyiyim pusuyu bir şekilde atlattım ama bundan sonrası zor gibi neyse sen bana yeni bir hat hazırla bu numaram Sedat'ta
- Tamamdır ben Caesar'a söylerim
- Tamamdır bay.
Dedim ve kapattım.
"Bana olanları en başından anlatacaksın şimdi in arabadan."
"Ay yemedim arabanı." Dedim.
"O anlamda söylemedim Nehir sen de biliyorsun."
"Tabi efendim."
Yürümeye başladım güvenlik kontrolünden geçmeden direk yukarıya çıktık.
"Selamın Aleyküm." Dedim.
Buğra "Aleyküm Selam kızım nerelerdesin sen ne kadar merak ettim haberin var mı?" Dedi.
"Bir takım gereksizler ve göt verenlerle uğraştım diyelim." Dedim.
Samet "Bana neler olduğunu anlatacak mısınız?" Dedi ben oturdum ve Caesar ise ilk yardım çantası ile geldi Hilal'e uzattı ve bacağım ile uğraşmaya başladı.
" Bak Samet ben yani ben ve Hilal sokaklarda büyüdük bir gün sokakta üstümüz başımız yırtık bir şekilde oturuyorduk. Önümüzde lüks bir arabayla biri geldi ve bize yardım etmek istediğini söyledi."
Samet ise sadece "Yani bu kişi Sedat mı oluyor?" Dedi.
"Evet Sedat'tı o kişi o zamanlar bize bakıp eğitim verebileceğini ve Hilal'e iyi bakacağını söyledi."
Hilal'e baktığımda gözleri dolmuştu.
"Bende kabul ettim bu beyinsiz gün geçtikçe benimle çok konuşuyor ve benimle cinsellik hakkında konuşuyordu ben ise konuyu uzatmadan odama gidiyordum. Sonra bir gün bu göt veren bana dokunmaya çalıştı ve bende onu odaya kilitledim ve evi anılarla beraber yaktım ve kaçtım ama bu korumalar sayesinde kurtulmuş. Beni aradı bu sabah ve sadece konuşacağız diyerek beni kafeye çağırdı bende gittim ama bu pusuym-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON PERDE
ActionTesadüf her şeyin başlangıcıdır. Aynı görevde yer alan yer altı mafyası ve hem görevin başrolü olan hem de EJDER örgütünün temsilcisi olan kadın eğer yolları kesişmişse bize sadece onların aşkına tanık olmak kalır... Ya da ihanet mi demeliydim?